adamus55 Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 Witam Wskaznik temperatury wody i paliwa ani drgna leza plackiem niewiem co sie stalo termostat wymieniony rurki sa gorace a wskaznik nic nie pokazuje,i to samo z wsaznikiem paliwa mimo ze nalalem 30 litrow paliwa i do tego pali sie rezerwa. Prosze o pomoc
leoncjo Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 Sprawdź bezpieczniki (te które moga mieć coś wspólnego z zegarami). Jak będą O.K. to cos mi się wydaje, że problem lezy w zimnych lutach w samych zegarach... a najbardziej stawiam na stabilizator, który podaje napięcie na zegary: temp i paliwko. Względnie mogł się on uszkodzić.... Powodzenia kolego.
adamus55 Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Opublikowano 7 Listopada 2008 dzieki za wskazowki zaraz sprawdze te bezpieczniki i napisze czy cos znalazlem pozdrawiam[br]Dopisany: 06 Listopad 2008, 19:44_________________________________________________No i sprawdziłem bezpieczniki wszystkie dobre. Dostałem się również do pompy paliwa w celu sprawdzenia pływaka,ale po podniesieniu go do góry wskazówka nadal się nie podniosła. Sprawdziłem tez czy jest jakiś prąd, wszystko jest ok :: Co do wskaźnika temperatury,również sprawdziłem czy w kostce którą się zakłada na czujnik temp. jest napiecie i jest. Termostat trzyma Dolny waz jest zimny,znaczy ze temperaturę trzyma Nie wiem co jeszcze mam sprawdzić :myśli: :myśli: Aha no i moze dosc istotne zauważyłem ze po przekręceniu kluczyka obie wskazówki podnoszą sie do pierwszej czerwonej podziali
leoncjo Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 Rozpiska pinów licznika: Przyporządkowanie styków na złączach wielostykowych zestawu wskaźników - samochody do modelu roku 1997 Złącze wielostykowe, 26-stykowe, niebieskie 1 - Niewykorzystane 2 - Zadziałanie brzęczyka 3 - Zacisk 15 4 - Zacisk 15 5 - Niewykorzystane 6 - Zacisk 61 7 - Hamulec ręczny/zakłócenie działania hamulca 8 - ABS, sygnał bezpośredni 9 - Poduszka bezpieczeństwa, sygnał bezpośredni 10 - CAT 11 - ABS, sygnał zwrotny 12 - Poduszka bezpieczeństwa, sygnał zwrotny 13 - Światło postojowe po prawej stronie 14 - Wyłącznik zapłonu styk S 15 - Niewykorzystane 16 - Niewykorzystane 17 - Zadziałanie gongu 18 - Ciśnienie oleju 1,8 bar 19 - Zacisk 58d 20 - Poziom płynu chłodzącego 21 - Kierunkowskaz prawy 22 - Światła drogowe 23 - Wejście prędkościomierza 24 - Płyn hamulcowy 25 - Klocek hamulcowy 26 - Światło postojowe po lewej stronie Złącze wielostykowe 26-stykowe, żółte 1 - Zacisk 58 2 - Zacisk 58 3 - Sygnał liczby obrotów 4 - Sprężarka układu klimatyzacji 5 - Wyświetlanie godziny 6 - Sygnał prędkości 1 7 - Sygnał prędkości 2 8 - Czujnik stykowy drzwi kierowcy 9 - Zacisk 30 10 - Zacisk 30 11 - Niewykorzystane 12 - Ostrzeżenie o rezerwie paliwa 13 - Kierunkowskaz lewy 14 - Niewykorzystane 15 - Niewykorzystane 16 - Przełącznik zamka pasa bezpieczeństwa 17 - Niewykorzystane 18 - Zacisk 31 19 - Zacisk 31 20 - Przewód diagnostyczny 21 - Niewykorzystane 22 - Niewykorzystane 23 - Lampka sygnalizacyjna rozgrzewania świec 24 - Immobiliser 25 - Czujnik poziomu paliwa 26 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego Ciebie interesują dwa ostatnie piny. A mierzyłes omonierzem rezystancję pinów od pływaka ..tzn czy mają jakieś przejście?? Próbowałeś zwierać wtyczkę od poziomu paliwa?? O ile dobrze pamiętam zwarcie to pełny bak. Ale wnioskując z Twoich pomiarów problem lezy gdzieś w zegarach.... ewentualnie sprawdź przejścia od czujnika temp i pływaka do pinów w liczniku. Wyciągałeś licznik ?? oglądałęś czy nie ma zimnych lutów ?? A i na koniec: po przekręceniu kluczyka wskazówka od temp przy zimnym silniku powinna leżeć jak zabita . Szukaj problemu w zegarach .... :gwizdanie:
Sztomel Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 A i na koniec: po przekręceniu kluczyka wskazówka od temp przy zimnym silniku powinna leżeć jak zabita . Z tym to bym się akurat nie zgodził gdyż nawet jak silnik jest zamrożony to wskazówka powinna się podnieść do pierwszej kreski na wskaźniku a tak to sobie leży poza skalą, ewidentnie brak sygnału na zegary, leoncjo podał najbardziej możliwą z przyczyn - stabilizator.
adamus55 Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Opublikowano 10 Listopada 2008 Panowie,po przekreceniu kluczyka wskazowki podnosza sie do pierwszej kreski Aco do licznika to nie wyciagalem go jeszcze, ale robilem zworke na kostce od czujnika temperatury i wskazowka sie nie ruszyla Po za tym dzieki za podpowiedzi i czekam na dalsze sugestie Kupilem interfejs z programikiem czekam az dojdzie i wtedy moze cos komp pokaze,co myslicie ?
leoncjo Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 Możesz zrobić test wskaźników .
dynamic-grzesiek Opublikowano 29 Stycznia 2009 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Panowie co zrobić jak nie świeci mi wskaźnik temp na liczniku znaczy sie ten co wskazuje jaka jest temperatura na polu tam na tym małym wyświetlaczu prosze o pomoc
rebeliant26 Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 a moze powiecie co moze byc u mnie...? mam problem ze wskaznikiem poziomu paliwa. caly czas pokazujemi pelny zbiornik, podlaczylem jakis czas temu podkomputer i koles wykasowal mi blad pogrzebal cos przy liczniku i nie powiem bo jakies dwa tygodnie bylo ok, a potem znowu wrocilo do tego samego stanu i znowu pokazuje mi pelny zbiornik... co to moze byc?? bo nie mam pojecia ten fachman powiedzial mi ze juz wczesniej bylo grzebane przy liczniku i to moze dlatego teraz sie tak dzieje, ze niby jakas tam czesc przy tym wskazniku sie pewnie spalila tylko zapomnialem jak on to fachowo nazwal... podlaczalem nawet drugi licznik zeby zobaczyc co bedzie ale tez bylo to samo, a nie sadze ze w tym drugim liczniku tez wskaznik jest uszkodzony i nie wiem co mam z tym zrobic, a troche mnie to denerwuje bo nie lubie jak mam cos niesprawne w aucie... pomozcie!
jacek5 Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Koledzy posiadam od niedawna lalunię A4 B5 1.8 ,ADR awant, rok 1997- "na gazie"firmy DT gas system - lepiej trafić nie mogłem z tą instalacją i mam problem... musze wymienić przewody wysokiego napięcia , jak to należy wykonać ? Czy można wymienić same fajki pod modułem bo na jednej z nich jest przebicie. Czy wymienić wszystkie ? np. firmy BERU czy JANMOR . Proszę o odpowiedź , będe bardzo wdzięczny. Jacek5
rebeliant26 Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 ja bym Ci radzil wymienic od razu cale kompletne przewody, wydasz troche wiecej ale przynajmniej bedziesz mial glowe spokojna
czapus84 Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 Panowie czy może mi ktoś pomóc właśnie kupiłem b5 1.6 ADP jest wręcz kochana ale nie mogę rozgryść co jest walniete czy zegar na desce rodzielczej czy czujka na chłodnicy? Raz mi pokazuje temp. a raz wogóle nic wskazówka nie drgnie nawet a nastepnym razem dziala poprawnie i pokozuje jak pojezdze troche rowno 90 stopni wiec termostat działa poprawnie ma ktos jakies pomyslyyyy ??? prosze o pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się