arek87 Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 Witam Czy oryginalna dv-ka wydaje jakieklowiek dźwięki? u mnie jest cisza i dodam ze nawet turbo nie slychać. dv sterowana jest z kolektora dolotowego?czy z innego miejsca? A sterowanie turbo(gruszka) skąd? W mojej a4 dv podpięta jst do kolektora a turbo do dolotu (wąż między przepływką a turbo)
szogun0 Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 Sterowanie DV jest podciśnieniowe z kolektora, to ten cienki wężyk idący z kolektora do zaworu. WG (gruszka) jest sterowane poprzez N75 z węża ciśnieniowego.
arek87 Opublikowano 6 Listopada 2008 Autor Opublikowano 6 Listopada 2008 Dzięki, a tylko czy to wydaje dźwięk jakiś jeszcze?
skulcz Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Witam. Zmieniłem DV na nową i dzwieku nie ma . Przy okazji szogun masz moze schemat tych wszystkich podciśnien. Mam problem z przeładowaniem turbiny i wydaje mi sie ze ktoś coś pomachlował z wezykami. pozdrawiam
domjenick Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Mam problem z przeładowaniem turbiny a skad wiesz,ze przeladowuje?
arek87 Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Opublikowano 9 Listopada 2008 No właśnie, też byłbym wdzięczny za jakiś schemacik. I wogóle też jak dv wpięta w obieg jest. Jeśli było gdzieś na forum to link wystarczy
domjenick Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_syczace_turbo-t42793.0.html;msg535561#msg535561 tutaj jest fotka,jak jest wpiety DV
arek87 Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Opublikowano 9 Listopada 2008 dzięki A co się dzieje jeżeli dv jest podpieta odwrotnie ?
domjenick Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 DV dziala w jedna strone i ma za zadanie uwolnic nagromadzenie cisnienie,kiedy zdejmujesz noge z gazu-jezeli jest podpiete odwrotnie,nie daloby rady z tym jezdzic normalnie
arek87 Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Opublikowano 10 Listopada 2008 No i była odwrotnie wpięta . Przy ok 2000 rpm dochodziły dźwięki jakby na siłe powietrze gdzieś umykało ale teraz jest gitez tylko nie psyyyk'a dlatego chyba zainwestuje w forge 007
poziek Opublikowano 12 Listopada 2008 Opublikowano 12 Listopada 2008 DV dziala w jedna strone i ma za zadanie uwolnic nagromadzenie cisnienie,kiedy zdejmujesz noge z gazu-jezeli jest podpiete odwrotnie,nie daloby rady z tym jezdzic normalnie bzdura...nie ma znaczenia jak się go podłączy, będzie działało prawidłowo...i było już o tym na forum
domjenick Opublikowano 12 Listopada 2008 Opublikowano 12 Listopada 2008 nie ma znaczenia jak się go podłączy, będzie działało prawidłowo czyli jak podlaczy sie DV odwrotnie bedzie taki sam efekt?przecierz tam jest sprezynka,wiec jak moze dzialac dobrze w druga strone
MoSSS Opublikowano 12 Listopada 2008 Opublikowano 12 Listopada 2008 w moim AEB mam ori DV od TT225 + stożek K&N , psyyyk'anie jest bardzo głośne , ale z czasem się to nudzi
gregory Opublikowano 12 Listopada 2008 Opublikowano 12 Listopada 2008 No i była odwrotnie wpięta . Przy ok 2000 rpm dochodziły dźwięki jakby na siłe powietrze gdzieś umykało ale teraz jest gitez tylko nie psyyyk'a dlatego chyba zainwestuje w forge 007 Jak chcesz psssyykk..., zainwestuj w stożek, ew. w dolot. Bez stożka możesz inwestować w forge-a i efektu nie będzie na tej puszce. Apropo mam na sprzedaż dolot pod K03 + stożek Pipercross. Wcale nikogo nie namawiam, tylko proponuje Info na Priv.
arek87 Opublikowano 12 Listopada 2008 Autor Opublikowano 12 Listopada 2008 A mądrych to i dobrze posłuchać iwestuje w dv od TT 225km, dolot i bede pssykał Może i się znudzi ale do tego czasu bede się cieszył :>
poziek Opublikowano 13 Listopada 2008 Opublikowano 13 Listopada 2008 nie ma znaczenia jak się go podłączy, będzie działało prawidłowo czyli jak podlaczy sie DV odwrotnie bedzie taki sam efekt?przecierz tam jest sprezynka,wiec jak moze dzialac dobrze w druga strone będzie ten sam efekt i będzie działało identycznie
domjenick Opublikowano 13 Listopada 2008 Opublikowano 13 Listopada 2008 będzie ten sam efekt i będzie działało identycznie ..biorac pod uwage ile przeszedles z tym silnikiem-wierze na slowo
poziek Opublikowano 13 Listopada 2008 Opublikowano 13 Listopada 2008 będzie ten sam efekt i będzie działało identycznie ..biorac pod uwage ile przeszedles z tym silnikiem-wierze na slowo dla tych którzy będą montować forga 007 razem ze stożkiem sugeruję aby zamontować go odwrotnie niż seryjny...będzie bardziej piszczał i bedzie popierdywało z wydechu przy odcinkach
arek87 Opublikowano 13 Listopada 2008 Autor Opublikowano 13 Listopada 2008 Mi tam 710N chyba narazie wystarczy Choc przyznam ze orginalna tez psikała tylko trzeba sie wsłuchać było
adams78 Opublikowano 13 Listopada 2008 Opublikowano 13 Listopada 2008 nie ma znaczenia jak się go podłączy, będzie działało prawidłowo czyli jak podlaczy sie DV odwrotnie bedzie taki sam efekt?przecierz tam jest sprezynka,wiec jak moze dzialac dobrze w druga strone będzie ten sam efekt i będzie działało identycznie Hm... A niby jak powietrze napierające z boku ma pokonać zamkniętą membrankę, miszczu Proszę, wyjaśnij zasadę działania DV.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się