Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Po Odpaleniu Silnik "Wpada" Na Obroty (ok 2.5tys), póżniej wraca do normy...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jak w temacie. Odpalam samochod i silnik wpada na obroty(nagle,samoczynnie, tak jakbym wcisknol na chwile pedal gazu), pozniej wraca do normalnej pracy...;/

Dziwny objaw, na forum nic nie znalazlem, chyba ze niepotrafie dobrze sprecyzowac tematu:)

Opublikowano

ok:) LOGI? czy wystarcza bledy? jutro opisze wyniki:)

Logi tez bede robil ale w poxniejszym czasie bo auto wpada mi w tryb awaryjny przy ok 120km na 3biegu...

Opublikowano

nie wystarczą błędy , info jak wykonać prawidłowe logi znajdziesz na forum :wink4:

Opublikowano

OK dzieki Kolego, logi robilem juz kilka razy wiec mam pojecie:)

aaa.. obecnie mam zepsuty czujnik temperatury i na desce ma 60st(wogole sie nie rusza) a na Clima mam normalnie 90st po rozgrzaniu. Czy ten czujnik ma jakis wplyw na prace auta czy moge narazie a takim jezdzic, termostat jest sprawny bo trzyma 90st. a wydaje mi sie ze czujnik nie ma wplywu na samochod tylko pokazuje temp. na blacie...

Opublikowano

kolego ja się nie znam , chciałem sobie tylko posta nabić :decayed:

Opublikowano

OK dzieki Kolego, logi robilem juz kilka razy wiec mam pojecie:)

aaa.. obecnie mam zepsuty czujnik temperatury i na desce ma 60st(wogole sie nie rusza) a na Clima mam normalnie 90st po rozgrzaniu. Czy ten czujnik ma jakis wplyw na prace auta czy moge narazie a takim jezdzic, termostat jest sprawny bo trzyma 90st. a wydaje mi sie ze czujnik nie ma wplywu na samochod tylko pokazuje temp. na blacie...

Czujnik ma wpływ na pracę silnika ponieważ komputer zczytuje sobie z niego dane, no i przekazuje impuls kiedy świece żarowe uruchomić.
Opublikowano

zawór odcinający paliwo... nic innego :naughty:

miałem identyczny problem i po przeczyszczeniu styków i tego zaworka odpowiednio wd40 i benzynką ekstrakcyjną wszystko po pewnym czasie wróciło do normy :wink4:

Opublikowano

czujnik temperatury ma wpływ na pracę silnika ale pod warunkiem, że padł ten co podaje sygnał dla ECU a nie ten co podaje sygnał na wskaźnik w zegarach,

efekt z tymi obrotami po dpaleniu taki jak zabrudzony elektrozawór N109 w silnikach na pomie VP ale jak to wygląda w silniku na pompowtryskach to samego mnie to ciekawi i liczę, że ktoś obeznany w temacie mnie tu uświadomi :mysli:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...