Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silne dudnienie na zimnym silniku (film)


demen87

Rekomendowane odpowiedzi

Ok dzięki kolego. Być może i mnie będzie to czekało :-/

Zależy co klękło. Najdroższy jest wałek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz zabezpieczyć nowy wałek i szklanki , a także resztę motorówki przed zużyciem , to polecam MILITEC1:

http://k2.com.pl/oleje/dodatki-do-olejow/product/1934-k2-militec-1-250-ml

Ponad rok temu przy innej robocie stwierdziłem dość znaczne zużycie wałka w swoim BPW :

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295429-bpw-telepanie-motorem-na-biegu-jalowym/

Zastosowałem militeca doraźnie coby mieć czas na znalezienie gratów, ale jakoś zapomniałem o tym :P , bo pomimo przejechania 15 kkm jakoś nic się nie pogarsza, silnik chodzi tak jak przed rokiem :)

Wniosek prosty , militec na prawdę działa , bez niego do tej pory z wałka pozostał by już tylko frędzel :naughty::hi:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mnie czeka wymiana hydrozaworów, ale prawdopodobnie dopiero przy następnej wymianie paska rozrządu.

Telepie trochę silnikiem, głośniejsza praca na zimnym silniku. Diagnoza podobna jak powyżej. Sam bez mechanika stwierdziłem że to może być właśnie to, ale wolałem się upewnić.

Słyszałem, że mogę zmienić wałek na inny jak wywaliłem dpf w swoim BRD. Z czego to się bierze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej zdjąć pokrywę zaworów i ocenić samemu w jakim stanie są krzywki wałka, czy broki nie wypadły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...