mariuszsle Opublikowano 1 Listopada 2015 Autor Opublikowano 1 Listopada 2015 No ale zastanawiam się czy przekładać całą instalacje z dawcy czy próbować z moją Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
misiek95 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Co rozumiesz przez "całą instalacje"? Przekladasz wiazke silnika. Jak ci przypasuja kostki a powinny, to pare drobiazgow do ogarnięcia i finito
sebidi Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Kolego jest tyle roboty ze az nie warto... Silnik z calym osprzetem i pasem przednim , trzeba zmienic sterowanie gazem z potencjometru na linke , przewody od magla zapewne sie roznia , no i oczywiscie cala elektryka z licznikami przekaznikami itd . Mogles isc odrazu w 2.7bita Liftowe benzyny mają elektroniczna przepustnice wiec potencjometry podejda jak najbardziej magiel vki mają inny wiec do przełożenia zapewne Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
mariuszsle Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Opublikowano 2 Listopada 2015 No to wiem, tylko pedał gazu trzeba wymienić. A jak to jest z przekaznikami? Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
mariuszsle Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Opublikowano 2 Listopada 2015 Magiel ma pewnie inne podłączenie przewodów z płynem. A pedał gazu chyba ma inny potencjometr. Jeśli się mylę to popraw mnie Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
misiek95 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 nie ruszasz magla ani przewodów ani pompy tak na prawde jak będziesz wyrywał chwasta to odkręcasz pompe z niego, odsuwasz na bok i później przykręcasz do 1.8t. Z pedałem gazu to ręki nie dam sobie uciąć ale jestem prawie pewien że jeżeli oba mają potencjometr to są poprostu takie same
mariuszsle Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Opublikowano 2 Listopada 2015 Maglownica, pompa wspomagania czy też pedał gazu to nie problem. Powiedzcie mi co z przekaznikami i instalacją pod deska rozdzielcza. Czy może zostać wszystko jak jest tylko wymiana kompa i instalacji pod maską? Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
misiek95 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 tak. pompe w zbiorniku albo zasilasz na stałe albo wymieniasz cały kosz i to cała ingenerencja w elektryke po tej stronie auta. Reszta to troche kodowania vagiem, immo i powinno latać moim zdaniem
mariuszsle Opublikowano 5 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2015 No i juz jestem po większej części prac przy swapie wnętrza i silnika. A więc tak: musiałem rozebrać prawie że do gołej blachy. Z starego zostały tylko pedały gazu i sprzęgła oraz dmuchawa z nagrzewnicą :-) Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się