Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 FL AKN] 2.5TDI 150 swap na 1.8T 180KM by Manek


mariuszsle

Rekomendowane odpowiedzi

No ale zastanawiam się czy przekładać całą instalacje z dawcy czy próbować z moją

Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co rozumiesz przez "całą instalacje"? Przekladasz wiazke silnika. Jak ci przypasuja kostki a powinny, to pare drobiazgow do ogarnięcia i finito

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jest tyle roboty ze az nie warto... Silnik z calym osprzetem i pasem przednim , trzeba zmienic sterowanie gazem z potencjometru na linke , przewody od magla zapewne sie roznia , no i oczywiscie cala elektryka z licznikami przekaznikami itd . Mogles isc odrazu w 2.7bita ;)

Liftowe benzyny mają elektroniczna przepustnice wiec potencjometry podejda jak najbardziej magiel vki mają inny wiec do przełożenia zapewne

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wiem, tylko pedał gazu trzeba wymienić. A jak to jest z przekaznikami?

Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Magiel ma pewnie inne podłączenie przewodów z płynem. A pedał gazu chyba ma inny potencjometr. Jeśli się mylę to popraw mnie

Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ruszasz magla ani przewodów ani pompy tak na prawde :) jak będziesz wyrywał chwasta to odkręcasz pompe z niego, odsuwasz na bok i później przykręcasz do 1.8t. Z pedałem gazu to ręki nie dam sobie uciąć ale jestem prawie pewien że jeżeli oba mają potencjometr to są poprostu takie same :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maglownica, pompa wspomagania czy też pedał gazu to nie problem. Powiedzcie mi co z przekaznikami i instalacją pod deska rozdzielcza. Czy może zostać wszystko jak jest tylko wymiana kompa i instalacji pod maską?

Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak. pompe w zbiorniku albo zasilasz na stałe albo wymieniasz cały kosz i to cała ingenerencja w elektryke po tej stronie auta. Reszta to troche kodowania vagiem, immo i powinno latać moim zdaniem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i juz jestem po większej części prac przy swapie wnętrza i silnika. A więc tak: musiałem rozebrać prawie że do gołej blachy. Z starego zostały tylko pedały gazu i sprzęgła oraz dmuchawa z nagrzewnicą :-) 3a710b3a052f22bfe9be2c6d55af6a76.jpgdbb8813b06f95e473afcef9bae8b3755.jpg

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...