bodas Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 Mam do Ciebie dwa pytania:1.Czym przyklejasz z powrotem znaczki po demontażu?2. Czy podczas matowienia reflektorów w A6 C6 wujka robiłeś to tylko ręcznie? Jak duże odpryski można usunąć i czy po takim zabiegu nie osłabia się zbytnio ścianki reflektora?
Stich Opublikowano 8 Maja 2016 Autor Opublikowano 8 Maja 2016 1.Czym przyklejasz z powrotem znaczki po demontażu? dedykowaną taśma dwustronną ze stajni 3m 2. Czy podczas matowienia reflektorów w A6 C6 wujka robiłeś to tylko ręcznie? Jak duże odpryski można usunąć i czy po takim zabiegu nie osłabia się zbytnio ścianki reflektora? Tak, ręcznieNie wiem jak duze. Najgłebsze co udało mi sie ogarnac to rysa głębokości zapałki. Na reflektorach jest duzo materiału do pracy. W miejscu gdzie usuwa sie głeboka ryse trzeba miec na uwadze, ze plastik moze zrobić sie zbyt cienki.Przy standardowych odpryskach powstałych podczas jazdy po powiedzmy 200tys km usuwanie ich jest z pewnością bezpieczne dla reflektora.Usuwanie głebokich defektów to zawsze decyzja zainteresowanego.
bodas Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 Przy standardowych odpryskach powstałych podczas jazdy po powiedzmy 200tys km usuwanie ich jest z pewnością bezpieczne dla reflektora. Dokładnie o takie autostradowe opryski po przebiegu 200 kkm mi chodziło. Mam ich sporo i Twoja odpowiedź mnie uspokoiła, że można to spokojnie usunąć mozolną pracą. Dzięki
rav14 Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 świetna praca - nie szukasz czeladnika do przyuczenia? a tak serio: widać ta s8 była mooocno mocno zmęczona i efekt korekty po prostu wyrzuca w kosmos świetne realizacje, miło śledzić temat
Stich Opublikowano 9 Maja 2016 Autor Opublikowano 9 Maja 2016 (edytowane) świetna praca - nie szukasz czeladnika do przyuczenia? a tak serio: widać ta s8 była mooocno mocno zmęczona i efekt korekty po prostu wyrzuca w kosmos świetne realizacje, miło śledzić temat dzięki #robimcomożem Chciałbym zaprezentować krótką relację z prac przy bmw f11 W aucie zrobiłem szczegółowy detailing wewnątrz. Wykładziny wyprane, skóry wyczyszczone i zakonserwowane. Plastiki oczyszczone i zabezpieczone UV blokerem. Szczeliny, zakamarki i inne istotne detale dostały standardową garśc detailingowej miłości Na zewnątrz auta szczegółowy detailing nadwozia. Głębokie oczyszczenie lakieru z tego co nazbierało sie przez lata Pełna korekta lakier plus zabezpieczenie. Powłoka od Max Protect bedzie dzielnie chronić lakier przez około 24 miesiace+ a przy tym podkręcać estetyke Beemki Czekamy na nowe koła a tymczasem kilka zdjęc z pracy dzięki Edytowane 9 Maja 2016 przez Stich
bodas Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 Kozackie te Twoje realizacje. Środek ładniejszy niż z fabryki
Stich Opublikowano 9 Maja 2016 Autor Opublikowano 9 Maja 2016 Kozackie te Twoje realizacje. Środek ładniejszy niż z fabryki dzięki kolego ile zużyles tej powłoki na całe auto? 15ml
afroo. Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 (edytowane) ile zużyles tej powłoki na całe auto? 15ml A ja się martwię, że mi tyle nie wystarczy na komplet felg. Furka po zabiegu nabrała lepszej prezencji niż nie jedna w salonie. Ogrom pracy. Edytowane 9 Maja 2016 przez afroo.
Stich Opublikowano 9 Maja 2016 Autor Opublikowano 9 Maja 2016 A ja się martwię, że mi tyle nie wystarczy na komplet felg. wystarczy Furka po zabiegu nabrała lepszej prezencji niż nie jedna w salonie Ogrom pracy. sama przyjemność
bodas Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 A ja jeszcze zapytam: Jak się ma trwałość takiej powtórnie zabezpieczonej lampy do takiej, która ma jeszcze zabezpieczenie fabryczne?
Stich Opublikowano 9 Maja 2016 Autor Opublikowano 9 Maja 2016 A ja jeszcze zapytam: Jak się ma trwałość takiej powtórnie zabezpieczonej lampy do takiej, która ma jeszcze zabezpieczenie fabryczne? zabezpieczenie fabryczne to nic innego jak lakier bezbarwny. Jeśli go nałożysz to trwałośc bedzie taka sama.
Animal Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 No, no... garść tej detailingowej miłości była naprawdę duża Brawo, bo robota robi wrażenie a samą relację przyjemnie się scrolluje
bodas Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 A ja jeszcze zapytam: Jak się ma trwałość takiej powtórnie zabezpieczonej lampy do takiej, która ma jeszcze zabezpieczenie fabryczne? zabezpieczenie fabryczne to nic innego jak lakier bezbarwny. Jeśli go nałożysz to trwałośc bedzie taka sama. W takim wypadku należałoby kłaść lakier bezbarwny bezpośrednio po szlifowaniu papierem 3000, prawda?
Stich Opublikowano 10 Maja 2016 Autor Opublikowano 10 Maja 2016 No, no... garść tej detailingowej miłości była naprawdę duża Brawo, bo robota robi wrażenie a samą relację przyjemnie się scrolluje Stich, dnia 09 Maj 2016 - 20:03, napisał:bodas, dnia 09 Maj 2016 - 18:57, napisał:A ja jeszcze zapytam: Jak się ma trwałość takiej powtórnie zabezpieczonej lampy do takiej, która ma jeszcze zabezpieczenie fabryczne?zabezpieczenie fabryczne to nic innego jak lakier bezbarwny. Jeśli go nałożysz to trwałośc bedzie taka sama.W takim wypadku należałoby kłaść lakier bezbarwny bezpośrednio po szlifowaniu papierem 3000, prawda? tak
rafaell68 Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Chciałem wyrazić swoje uznanie dla Twojej pracy @Stich. Profesjonalne podejście do detailingu i świetny temat !
Stich Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Opublikowano 13 Maja 2016 Chciałem wyrazić swoje uznanie dla Twojej pracy @Stich.Profesjonalne podejście do detailingu i świetny temat ! dzieki miło czytać słowa uznania z samego rana
Zymek1989 Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Jeszcze takiej pielęgnacji środka nie widziałem a już trochę detailingu się naogladałem Elegancko się prezentuje beemka:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się