byku93 Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Witam posiadam Audi A4 B5 1,8 20v 1997r.Problem polega na tym ,że nie ważne czy ciepły czy zimny silnik podczas przyspieszania (często 2 bieg) auto dławi się i puszczaWymienione zostały -świece -przepływomierz -został uszczelniony dolot --Filtr paliwa wymieniany w zeszłym roku 15 tys/km temu Na Vagu żadnych błedów pokazywało Przepływomierz i sonde .Po wymiannie przepływomierza 0 błedów
jacek70 Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Masz lpg? Kiedy zmieniałeś świece?
byku93 Opublikowano 5 Października 2015 Autor Opublikowano 5 Października 2015 Świece zmieniałem z 4 miesiące temu ,nie mam lpg
Gość Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 (edytowane) co znaczy auto dławi się i puszcza? gaśnie, przestajce ciągnać? jak dla mnie po prostu przepływka świruje, znajac zycie nie wymieniales na nowa tylko na uzywke, która rowniez mogla byc uwalona zdarzało sie to juz nie raz tu na forum Edytowane 7 Października 2015 przez uszolek
Wojtek1995 Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 jak przepływka to po prostu ją odłącz jak odpali i bd chodził tak jak mówisz to masz powód chyba że bd miał problem z rozruchem a chodzić bd z twoją pomocą i bd świrował to obstawiał bym przepustnice
goldi Opublikowano 30 Października 2015 Opublikowano 30 Października 2015 tak jak radzi mateusz trzeba z logować przepływomierz nie wiem czy kupiłeś zamiennik czy używka oryginał u mnie też szarpało kupiłem używkę i tu za długo nie pochodziła z logowałem ją i nie dawała odpowiednich wartości.Dopiero po kupnie nowej oryginalnej jest ok
djchester Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 mam to samo odpięty czy zapięty przepływomierz auto idzie zmieniam bieg nagle brak mocy puszczam dodaje gazu i znów jdzie ok. przepustnica czy potencjometr od pedału gazy ? wszystko reszta wymieniane sezonowo.
Wojtek1995 Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 (edytowane) przepustnica chociaż nie wiem jak z tym potencjometrem bo u mnie jest linka ale jak by był potencjometr to byś na kompie sprawdził a spróbuj rozebrać cały dolot do przepustnicy wyczyść łącznie z przypływką i sprawdź czy jest szczelny i ile oleju w przepustnicy na oko Edytowane 7 Listopada 2015 przez Wojtek1995
krzysiekml Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 potencjometr położenia przepustnicy to jest na 100% tylko nie pamiętam który blok pomiarowy ale 098 jak się nie mylę
djchester Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 czyli kupić przepustnice czy da się to zregenerować ? to jutro sprawdze blok, tylko jak byś Cie powiedzieli który na 100 %, ja mam właśnie elektronicznie sterowane, miałem przepustnice w ręku nie było nagaru była czysta. Ale wiem że była zmieniana kiedyś tam. tylko ze problemu nie było a pojawił się i staje się coraz bardziej męczący.
krzysiekml Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 włącz zapłon podepnij vag-a i sprawdzaj bloki,będziesz widział skalę w %
djchester Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 a jakie powinny być prawdłowe wartości ? spoko dziś będę sprawdzał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się