tkamicki5 1 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Witam.jaka powinna byc prawidlowo ustawiona dawka paliwa dla silnika avg? Wymienialem u siebie uszczelki nastawnika górną i dolną bo juz sączyło ropą,przed tym sprawdzilem jaka byla dawka i napięcie,bylo 4,4mg-4,6mg. I teraz ustawilem tak 3,2mg-3,4mg na wyłączonych wszystkich odbiornikach.i moje pytanie,czy taka dawka moze zostac?bo qszedzie tak na forach piszą niby i chcialbym sie upewnic.czy ustawić jak bylo 4,4mg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu 0 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Wiekszoscu ustawia w okolicach 3.0 ale nie mniej. Moze byc taka dawka. Auto powinno byc deko zrywniejsze na takiej dawce jak masz niz przedtem. Nie ma sensu ruszac. Jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkamicki5 1 Opublikowano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 No to dobrze,o taką odpowiedz mi chodziło,dzięki :-) a w spalaniu coś sie zmieni? I dobrze ustawialem,że na wszystkich odbiornikach wylączonych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jospethe 2 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 AVG i 110 koni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkamicki5 1 Opublikowano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Tak,dokładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 ustawia sie 2.8 - 4 zależy jak silnik pracuje ale z doświadczenia powiem tak jak kolega wyzej 3.0-3.5 to dawka optymalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkamicki5 1 Opublikowano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 No to fajnie,zostawiam jak jest.jeszcze teraz byłem sprawdzić i jest tak 3,2-3,4 czasami 3,0 pokaże ale w większosci 3,2 czyli jak mówicie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 sprawdz jeszcze kąt wtrysku, zrób 00bs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkamicki5 1 Opublikowano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 kąt wtrysku waha sie pomiędzy 34 a 37.. do poprawy,chociaż auto odpala według mnie prawidłowo. tutaj jest log z BS ale jeszcze jak dawke była 4,6mg,nie wiem czy ma to jakieś znaczenie do tego kanału w BS. http://vaglog.pl/log_234153.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 dla twojego silnika optymalnie powinno być 049-051 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 ja zawsze ustawiam kąt wtrysku na 49-51, dawkę na 3.0-3.2 max , napięcie nastawnika na 0,740V i tak jest najlepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkamicki5 1 Opublikowano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 wiem,poprawie kąt wtrysku.a te napięcie nastawnika to jak sie ustawia? ja mam troche wyższe niż 0,740V,chyba ze może tak być to zostawie tak teraz napięcie przy dawce 3,2mg mam 1,500V,może takie być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 tu masz wszystko o nastawniki i czyszczeniu pompy, http://www.skierniewice.info/golf/instrukcja_czyszczenia_nastawnika.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Nic nie zmieniaj, ustaw kąt wtrysku i bedzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkamicki5 1 Opublikowano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Ten kąt wtrysku sie boje troche ustawic no ale trzeba sprobowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 na forum jest fotostory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkamicki5 1 Opublikowano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Niby wiem co i jak,czytałem juz troche ale jak mam osłone rozrządu sciągać to aż mnie sciska hehe inaczej jakbym juz to robił kiedyś a tak to mój pierwszy dieselek :-) wczesniej bylo 2.4 AGA :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkamicki5 1 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Odświeże swój temat z dawką z małym phtaniem,czy możliwe że dawka jaką mam moze być za duza czego efektem moze byc większa ilość sadzy/nagaru? Zaślepiłem egr i po tygodniu z ciekawośći zsjęłem zaślepke a ona juz od wewnątrz czarna,po tygodniu możliwe że juz taki nalot jest?dodam ze auto ogolnie nie kopci mi tylko spytam z czystej ciekawosci moze to normalne bo to wkońcu diesel.ale jak po tygodniu juz taki nalocik to jak to wpływa na geometrie w turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się