OskiUK Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Czy istnieje sposob/zasada doboru upg w przypadku, gdy nie wiadomo jakiej grubosci byla wczesniej? Stara uszczelka gdzies sie zapodziala i teraz jest problem. Sent from my SM-G925F using Tapatalk
veron Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Uszczelkę pod głowicę dobiera się na podstawie wystawania tłoków ponad płaszczyznę bloku silnika. Można to zmierzyc np. czujnikiem zegarowym. Dla uszczelek firmy Elring (1,9TDI AWX) jest to np. grubość [mm]: 1,45Ilość otworów: 1od wartości wysunięcia tłoka [mm]: 0,91do wartości wysunięcia tłoka [mm]: 1 grubość [mm]: 1,53 Ilość otworów: 2od wartości wysunięcia tłoka [mm]: 1,01do wartości wysunięcia tłoka [mm]: 1,1 grubość [mm]: 1,61 Ilość otworów: 3od wartości wysunięcia tłoka [mm]: 1,11do wartości wysunięcia tłoka [mm]: 1,2
OskiUK Opublikowano 7 Października 2015 Autor Opublikowano 7 Października 2015 Dzieki za odpowiedz, ale to wiem;) Chodzilo mi bardziej co zrobic w przypadku, gdy nie mam czujnika i nie mam jak zmierzyc a nie wiem jakiej grubosci byla poprzednia. Jesli nie ma sposobu, kupie czujnik na ebay:)
veron Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Możesz spróbowac suwmiarką ale wątpię, żeby to był dokładny pomiar. Najlepiej kupic czujnik albo z jakiegoś warsztatu pożyczyc
OskiUK Opublikowano 8 Października 2015 Autor Opublikowano 8 Października 2015 (edytowane) Zamowilem wlasnie na ebay jakis z magnesowana stopka, zobaczymy co to za wynalazek:) Suwmiarka bedzie pewnie miec blad pomiaru wiekszy niz roznice w skoku:) A jak ta ocenic? 2 czy 3? Ktore otwory sie licza, bo juz glupieje Edit 2: Dobra, juz wiem, to 2. Licza sie okragle otwory, podluzne to jakies oznaczenie produkcji. Zmylilo mnie info na forum passata, gdzie twierdzono odwrotnie. Edytowane 8 Października 2015 przez OskiUK
mateusz233 Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Czy możliwe że auto jest mocniejsze po wymianie uszczelki pod głowicą? Ostatnio jeździłem AVF z całą nową głowicą i jakoś lepiej reaguje na gaz .
OskiUK Opublikowano 9 Października 2015 Autor Opublikowano 9 Października 2015 Wymienione szklanki, walek, uszczelnienia pompek, cisnienie nie idzie bokiem, ustawiony inaczej rozrzad. To wszystko moze wplynac na odczucia i faktyczna moc.
daros Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 Po vinie w ASO powinni też podać jaka była seryjnie montowana uszczelka.
OskiUK Opublikowano 11 Października 2015 Autor Opublikowano 11 Października 2015 Dzwonilem, dali mi wybor w trzech Ponoc nie da sie ustalic.
Jarek882 Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 jaki jest koszt wymiany uszczelki i co przy okazji trzeba by było zrobić? lekko mi się poci i nie jestem pewien czy to uszczelka..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się