domjenick Opublikowano 5 Marca 2010 Opublikowano 5 Marca 2010 siema odswiezam temat zagadany zdenerowany zalatany i w nocy pojechalem na shella zatankowalem 20 l litrow benzyny do AFN. Na szczescie od razu sie zorientowalem i myslalem ze sobie palne w łeb. Dopchałem auto na bok i jutro bede gdzies holował aby spuścili. No i standardowe pytanie czy jak nie odpalilem auta i spuszczą paliwo to będzie ok ? czy od razu filtr trzeba wymieniać bo i tak na srode jestem umowiony na wymiane filtra to poczekac do srody czy od razu. Co za masakra. Ale za to jakiej benzynki wlałem 20 litrów V-powera hie hie nic nie powinno byc-w pracy pomyliłem się tak ze dwa razy-przy mnie koles do Peugeota partnera wlał polowę baku benzyny-bo sie zorientował...dolaliśmy do pełna ropy i w drogę,tylko codziennie trzeba przez tydzien-o ile duzo jeżdzisz-dolewać ropy-,francuz nawet jakby szybciej jezdził...
yahoo Opublikowano 5 Marca 2010 Opublikowano 5 Marca 2010 Aha wazne pytanie czy trzeba demontowac bak czy jest tam jakis na dole zaworek wezyk ? bo wiem ze w niektorych autach caly bak trzeba demontowac.
.Pablo. Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 Najprościej wyjąć pływak i masz duży otwór u góry baku. Potem wężyk lub słoik czy coś innego i po problemie. Kranika nie ma z dołu a demontować bak to trochę dużo roboty
yahoo Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 zrobione wszystko auto smiga. Taxi mnie podholowało do jakiegoś Pana zdzisia magika no i wzial pompke wezyk wyjal przy silniku wezyk i wypompowal cale paliwo potem przeplukalismy bak wypompowalismy jeszcze raz. Wlalismy z 10 litrow ropy no i autko od razu odpalilo tylko zakopcilo na bialo przez 2 sekudny a potem juz wszystko prawidlowo Ale na wszelki wypadek zalałem jeszcze 35 litrow v-powera (diesla tym razem heh ) no i przydusilem autko na autostradzie i juz teraz smiga jak ta lala Przynajmniej wyplukany syf ze zbiornika heh.
piotrsob1 Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 a co to za :ot: ??????????? powinienes natychmiast spuscic albo odessac paliwo i zalac kilka litrow oleju pobujac i znow usunac Bez paniki, AFN może jeździć prawie na wszystkim co się da przepalić :>, a tak na poważnie to wlej mu do zbiornika 0,5 l jakiegoś dobrego oleju do dwusuwów(w celu zapewniena smarowania pompie i wtryskiwaczom) i do pełna ON-u. Później stopniowo w miarę zużywania zawartości zbiornika dolewaj gnojówki w celu zmniejszenia zawartości benzynki. Na początku, jak benzynki jest dużo to staraj się jeźdić w miarę delikatnie. Kiedyś do swojego AVG wlałem przez pomyłkę 17l Verwy PB i zrobiłem tak jak napisałem, bez usczerbku dla motorówki :> Oj sory nie doczytałem posta do końca, widze że paliwko wymienione, ale niech zostanie dla potomnych........
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się