Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B5 2.8 V6 30V quattro by Chojnaś


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Świetne auto, świetny silnik :) w serii miałeś zawias 1BE? Bo idealnie usiadła...I jak na tych sprężynach z prowadzeniem samochodu w zakrętach? Jest klej? :kox: nierówności dobrze tłumi? Oraz pytanie do lamp tylnich, sam przyciemniałeś folią? :rolleyes:

Zawieszenie było ori ja włożyłem tylko sprężynę Eibacha PRO-KIT. Moje okolice to same nierówności a Audi cieszy się używaniem na codzień. Musiałem połączyć komfort ale żeby KOZY nie było hehe (siedzi wystarczająco żeby wyglądać, klei się, nie jest taka twarda lecz czuć różnicę :P ) Folia do lamp była dość gruba i sam nie dałem rady, niestety trzeba mieć wprawę. Magik od tych spraw zrobił to za groszowe sprawy.

Edytowane przez chojnaś
Opublikowano

ładniutko no :)

fajnie Ci siedzi na tych sprężynach, teraz wiem co mojej kupie za sprężyny ;)

Opublikowano

A spalanie lpg jak wygląda ?

Opublikowano

A spalanie lpg jak wygląda ?

Spalanie trasa-miasto tak około 13,5l. Zależy od nogi oczywiście :P

Opublikowano

Audi super zmieniło się nie do poznania czarny rotor felg jednak robi robotę ? . Ładnie siadla na pro kicie czyli sprężyny masz założone na zwykla zawieche 1BA?

Opublikowano

Taki zabieg z samymi spręzynami jest na krótką mete, przekonasz sie o tym w ciagu sezonu, jak auto zacznie nurkowac, amory 1BA dosć szybko sie wyrabiają jak pracują na skróconym skoku. Jezdziłem tak półtora roku, na początku było ok, ale póżniej na wybojach dosłownie auto na gwincie i niższym prześwicie jechało szybciej niz ja kozą, poprostu było miękkie, każde zapadniecie na drodze to dobicie brzuchem :grin: sprawnosć niby ponad 60% :kox: tak wiec rozglądaj sie za amorami o skróconym skoku, inna charakterystyka

Opublikowano (edytowane)

Audi super zmieniło się nie do poznania czarny rotor felg jednak robi robotę . Ładnie siadla na pro kicie czyli sprężyny masz założone na zwykla zawieche 1BA?

Dokładnie tak miało zejść 3cm i tak siadła. Oczywiście po jakimś czasie ładnie się ułożyła ;) progresywna czyli bez wymiany całego amorka tym bardziej, że jest w dobrej kondycji :)

Taki zabieg z samymi spręzynami jest na krótką mete, przekonasz sie o tym w ciagu sezonu, jak auto zacznie nurkowac, amory 1BA dosć szybko sie wyrabiają jak pracują na skróconym skoku. Jezdziłem tak półtora roku, na początku było ok, ale póżniej na wybojach dosłownie auto na gwincie i niższym prześwicie jechało szybciej niz ja kozą, poprostu było miękkie, każde zapadniecie na drodze to dobicie brzuchem :grin: sprawnosć niby ponad 60% :kox: tak wiec rozglądaj sie za amorami o skróconym skoku, inna charakterystyka

Wiem o co chodzi. Wiadomo ale jest jeszcze troszkę komfortu, dlatego bardziej celowałem w ten punkt. Myślałem długo nad gwintem ale trzeba z niego korzystać a ja u siebie nie mam tej przyjemności :P hehe wjazd do garażu z rozkładaniem desek pod blok i przeciskanie się między autem a ścianą :banan:

Ostatnio zakupiony grill ala RS od kolegi z forum. Troszkę zawiodły nasze przesyłki kurierskie ale dało się poskładać :PGrill i tak założę dopiero na wiosnę razem z dokładką od Cupry także dodaję kilka fotek po kupnie i po odnowieniu:

PRZED:

6db93aeba9f30461med.jpg

0c8b95e576a8ce6dmed.jpg

7bf8c21f01258b28med.jpg

PO:

afd1f452d4e21515med.jpg

1993bcc0da861519med.jpg

f914e4447972f7admed.jpg

PS: Idę za radą i emblematy zostają w chromie :audi:

Edytowane przez chojnaś
Opublikowano

Dobrze Ci to wyszło, tylko po co czekać z grilem do wiosny?

:naughty:

Opublikowano (edytowane)

Lubię jak dużo rzeczy się zmienia wtedy widać różnicę. Teraz stoi już na zimówkach, dlatego jak później dojdzie kilka nowych modów to uśmiech na twarzy szybko nie zginie :) Teraz wygląda troszkę biednie ale to jest ten martwy okres właśnie:

f3271b270feef811med.jpg

Edytowane przez chojnaś
Opublikowano

Ja tam nigdy nie mogę wytrzymać :decayed:

Opublikowano

Ja tam nigdy nie mogę wytrzymać :decayed:

ja tez nie moge nigdy wytrzymac do wiosny .... zegar turbo założe na wiosne już siedzi :grin: Rollbar miał być na wiosne juz sie maluje moze na nowy rok bedzie siedziec i weż tu czekaj do wiosny :grin:

Opublikowano (edytowane)

No może i prędzej wpadnie zobaczymy ;) najpierw muszę mieć czas ją troszkę ogarnąć :)


W ostatnim czasie miałem problem z falowaniem obrotów. Po odpaleniu bądź jak dojeżdżałem do skrzyżowania potrafił mi mi zgasnąć. Z pierwszych wyników na kompie wynikało, że to błąd przepustnicy. Przepustnica wymieniona, dwa dni spokoju i dalej to samo. Biały dymek z fifki i o co chodzi. Wyglądało na to jakby go zalewało. Świece i przewody wymieniane dlatego dziwna sprawa. Po kolejnej podpince znowu błąd przepustnicy. Zaprowadziłem na konkretny przegląd programem pod każdym względem dawkowania itp. co się okazało chodziło o przepływkę :facepalm: tyle nerwów przez taką pierdołę

3832ac3946b83ec8.jpg


Przez zimę się troszkę gratów pozbierało:

-kratki od wentylacji polift podświetlane

-prawe lusterko duże (anglik) OEM

-przód zderzak polift ze spryskiwaczami+ślizgi

-tył zderzak polift z dokładką PDC+ślizgi

-dokupione czujki parkowania pod otwory

-dokładka do przodu od Cupry

b25c9382c61a2f03.jpg

386918a3750e937a.jpg

1b3a65ea582dd5d1.jpg

e05b4d860f8ffc3e.jpg

2fa4f2eee05ce897.jpg

Zderzaki, dokładki, lustro i czujniki poszły w kolor :lol:


Mogę przedstawić efekt całodniowej pracy i przygotowania do wiosny. Zostało jeszcze zamocować dokładkę od Cupry , podłączyć elektrykę od parktronik i halogenów. Myślę też nad zdrapaniem okleiny tylnej lampy żeby została czysta w ori i jakieś końcówki tłumika żeby zakryło tą luke w zderzaku wtedy będzie w :boobs: .

c642216c58339c7d.jpg

7e82eeb1929e80f9.jpg

40cb0aadef5b1094.jpg

f7c3653702af1e22.jpg

caa08f8782395932.jpg

e7b1791fd485e01b.jpg

Edytowane przez chojnaś
Opublikowano

Ja myślę, że Ci przód za wysoko stoi względem tyłu. Jak przód pójdzie niżej to dokładka fajnie siądzie ;)

Opublikowano

Ja myślę, że Ci przód za wysoko stoi względem tyłu. Jak przód pójdzie niżej to dokładka fajnie siądzie ;)

Ja wszystko rozumiem tylko jak już prędzej wspominałem nie mogę niżej go posadzić bo nie wjadę do garażu(wjazd pod blok i rozkładanie desek). Przód w nadkolach wydaje się wysoko ale jak spojrzysz pod silnik to jest niziutko i wszędzie i tak już wadzę. Silnik robi robotę ale jest dość nisko osadzony niestety. No zobaczymy jak dojdzie ta dokładka jeszcze. Mam nadzieję że w tygodniu ją ogarnę.

Opublikowano

Nie byłem aktywny przez dłuższy czas. Koledzy mam pytanko w związku z układem wydechowym. Siedzi u mnie ori ale już bez katów i wstawione są strumienice. Założyłem ładne końcówki żeby komponowały się ze zderzakiem. Miałem zamiar wywalić środkowy tłumik i wstawić tam mniej wygłuszający z kwasówki. Chciałbym uzyskać podobny efekt jak na filmiku. Jak myślicie warto wywalać ten środkowy i wstawiać kwas?Czy może obejście z przepustnicą elektryczną? Może ktoś ogarniał już podobny temat? Byłbym wdzięczny za pomoc.

 

Opublikowano

mialem wyciety srodkowy i przelotowy koncowy i byla tragedia w trasie... 

Opublikowano

OKEJ ale końcowy zostanie ori. Byłem ostatnio u doktora od tłumików i doradził spróbować wyciąć tą beczkę i wstawić z kwasówki ale nie czysty przelot. Sam jeździ 2.4 V6 i u siebie też chyba modził. Nie wiem w sumie co teraz zrobić. Najlepszym rozwiązaniem byłoby wyciąć, wstawić ten nowy na opaskach i sprawdzić na odpalonym co się dzieje.

Opublikowano (edytowane)

Koszty wstawienia tłumika 150zł natomiast tłumika z obejściem i przepustnicą elektryczną 1200zł. Myślę że warto spróbować wstawić sam środek a w razie co będzie trzeba zrobić obejście jakby głowa bolała :hi:

Edytowane przez chojnaś
Opublikowano

Przed zimą wpadły końcówki WM Sport-a no i lotka slick w kolorze.

b1c9b28cb709cc25.jpg

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...