SliQ Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Witam Udało mi się kupić tanio A4B6 1.8T BEX Wszystko w dobrym stanie(najlepszy z wszystkich jakie oglądałem) jedyny mankament to przebieg ~350tys. i tu obawiam się trochę o kondycję silnika i stan elementów których nie widać. Kupując auto postanowiłem wziąć tańsze a za resztę pieniędzy wyremontować silnik. Na remont zostalo mi 5 tys zł. I tu moje pytanie czy za takie pieniądze da się wyremontować BEX-a żęby przejechał kolejne 300 tys??? chodzi o silnik bez osprzętu Jęśli ktoś zna przybliżony koszt takiego remontu i dobry zakład w małopolsce,śląskim który się tym zajmuje to proszę o wpis. udało mi się znależć regenerowaną głowicę na allegro: http://allegro.pl/glowica-po-regeneracji-bex-1-8t-190km-audi-i5676804413.html co jeszcze muszę brać pod uwagę przy remoncie?
ayew Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 (edytowane) Po pierwsze sprawdź stan aktualnego silnika - sprężanie, pobór oleju, dymienie, moc, czy nie ma oleju w płynie chłodniczym i czy go nie ubywa. Jak jezdził na dobrym oleju i go nie bierze a kompreche ma ok i chocho chodzi to bez sens remontować. Równie dobrze może zadbany i z milion zrobić. Lepiej ta kase zainwestować w osprzęt - turbo, dwumas, sprzęgło, wtryski, zawieszenie. Edytowane 7 Października 2015 przez ayew
tomaszstn Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Chłopie, co Ty tam chcesz remontować? 1.8T to jak 1.9TDI, jak rzeczywiście ma 350 to ledwo dotarty, te silniki bez najmniejszego problemu przejeżdżają ponad pół miliona km, tyle gwarantuje producent, a znam przypadki że i ponad milion km. Jedynie wszystko posprawdzać jak wyżej kolega pisał, czasami przy tym przebiegu trzeba uszczelniacze zaworów zrobić, sprawdź luzy na turbo i jeździj bo ten motor ciężko zajeździć.
KubaMpakiet Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 jedynie czym bym sie martwil to jak wyglada smok
tomekb7 Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 wystarczy zrobic podsatwowe logi i bedzie wiadomo w jakiej kondycji jest silnik.
Rabbi Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 jedynie czym bym sie martwil to jak wyglada smok dokładnie,micha w dół i czyszczenie.od tego zacząć
Imhotet Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 Witam Udało mi się kupić tanio A4B6 1.8T BEX Wszystko w dobrym stanie(najlepszy z wszystkich jakie oglądałem) jedyny mankament to przebieg ~350tys. i tu obawiam się trochę o kondycję silnika i stan elementów których nie widać. Kupując auto postanowiłem wziąć tańsze a za resztę pieniędzy wyremontować silnik. Na remont zostalo mi 5 tys zł. I tu moje pytanie czy za takie pieniądze da się wyremontować BEX-a żęby przejechał kolejne 300 tys??? chodzi o silnik bez osprzętu Jęśli ktoś zna przybliżony koszt takiego remontu i dobry zakład w małopolsce,śląskim który się tym zajmuje to proszę o wpis. udało mi się znależć regenerowaną głowicę na allegro: http://allegro.pl/glowica-po-regeneracji-bex-1-8t-190km-audi-i5676804413.html co jeszcze muszę brać pod uwagę przy remoncie? bwehehe dobra cena za "remont glowicy" chyba ori napinacz nowy zalozyli, ze im 2700 netto wyszlo
8pit Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Witam Udało mi się kupić tanio A4B6 1.8T BEX Wszystko w dobrym stanie(najlepszy z wszystkich jakie oglądałem) jedyny mankament to przebieg ~350tys. i tu obawiam się trochę o kondycję silnika i stan elementów których nie widać. Kupując auto postanowiłem wziąć tańsze a za resztę pieniędzy wyremontować silnik. Na remont zostalo mi 5 tys zł. I tu moje pytanie czy za takie pieniądze da się wyremontować BEX-a żęby przejechał kolejne 300 tys??? chodzi o silnik bez osprzętu Jęśli ktoś zna przybliżony koszt takiego remontu i dobry zakład w małopolsce,śląskim który się tym zajmuje to proszę o wpis. udało mi się znależć regenerowaną głowicę na allegro: http://allegro.pl/glowica-po-regeneracji-bex-1-8t-190km-audi-i5676804413.html co jeszcze muszę brać pod uwagę przy remoncie? Jesli to aktualne to mogę Ci dać namiar na sprawdzonego fachowca ze Śląska, który robi tylko grupę VW. Są kolejki na kilka miesięcy. 5tyś to wartość która powinna Ci wystarczyć - ale jak pisali koledzy sprawdz wcześniej przynajmniej kompresję. warto też sprawdzić auto na hamowni.. ja również kupiłem taniej BEXa - jego realny przebieg to ponad pół miliona... na hamowani zabrakło mi 17KM do serii i mam słabą kompresję... w tym roku zrobię remont:)
siwak Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Co do głowicy lepiej zrobić ta co jest w aucie nie ma sensu kupować drugiej za 1200-1300 zrobisz kompletny remont a reszta zostanie ewentualnie na napinacz z łańcuchem. Sprawdź kompresje, ciśnienie oleju. Jak chcesz zmieniać pierścienie to pamiętaj o honowaniu bo zakładanie nowych bez honowania nie ma sensu no i jak będzie micha zdjęta to panewki na korbowodach zobaczyć w jakim są stanie
Imhotet Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 dajcie spokój wywodom gość sie zarejestrował napisał post i pewnie nigdy już tu nie zajrzy nie ma co sie spuszczać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się