przemo33 Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 Witam,Mam problem z A4 B7 2007r. 1.9tdiOd jakiegoś czasu przybywa oleju w silniku(0.5l na 500km) oraz jest czarna (brudna) ropa w zbiorniku paliwa.Co może być przyczyną.
Musashi Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 1. uszkodzona pompa tandem - olej w paliwie 2. uszkodzone uszczelnienia/gniazda pompowtryskiwaczy - paliwo w oleju 3. jazda wyłącznie po miescie, uniemozliwiajaca sterownikowi ukonczenie dopalania sadzy w DPF. - paliwo w oleju
przemo33 Opublikowano 16 Października 2015 Autor Opublikowano 16 Października 2015 Witam, 1)Pompa tandem daje niby dobre ciśnienie (chociaż nie wiem dlaczego od 3tyś obr. wartość nie może przekroczyć 7,5 atm ) https://www.youtube.com/watch?v=zh9ejuE-ASQ 2)Uszczelniacze niedawno wymienione (i nie wiem czy nie jest gorzej po tej wymianie) 3)DPF wycięty rok temu Pozdr.
halabala Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 (edytowane) Witam, nie mam pomysłu co moż się dziać, ale wiem że jak 2 lata temu zauważyłem, że mi przybyło oleju (jakieś 5-10 mm na bagnecie) to tydz później padło mi turbo (mam ten sam model co Ty, tyle że mam DPF). Edytowane 17 Października 2015 przez halabala
przemo33 Opublikowano 22 Października 2015 Autor Opublikowano 22 Października 2015 Witam,Według mechanika głowica nadaję się do tulejowania.(wymieniał drugi raz uszczelnienia i dalej to samo ) - koszt całości około 1500pln Niema jakiegoś sposobu aby uniknąć tego tulejowania / zrzucania głowicy?Pozdr.
piotrsob1 Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 Pewnie można , kupując drugi silnik, albo sprzedając brykę w stanie takim jaki jest
przemo33 Opublikowano 25 Października 2015 Autor Opublikowano 25 Października 2015 Witam, A czy winne przybywania oleju nie będą gniazda pompowtryskiwaczy? – http://www.fotosik.pl/zdjecie/3671b54433865291 – http://www.fotosik.pl/zdjecie/98f3313ff7444ed7 Pozdr.
piotrsob1 Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 Mechanik mówiąc o tulejowaniu chyba właśnie miał na myśli gniazda pompowtrysków Żeby dokładnie ocenić stan gniazd pompek w głowicy to najlepiej włożyć pompki w gniazda, tylko bez uszczelniaczy i pomierzyć czujnikiem zegarowym ich luzy na boki w dwóch płaszczyznach. Raz kiwając nimi przód -tył samochodu, następnie w poprzek auta. W płaszczyźnie poprzecznej gniazada i same pompki się praktycznie nie wyrabiają, jak ten luz odejmiesz od luzu zmierzonego w płaszczyźnie wzdłużnej to ci wyjdzie ile jest zużycia. Trzeba jeszcze tylko trochę matematyki żeby ten wynik skorygować ze względu na miejsce przyłożenia czujnika ( wyżej od poziomu na którym znajdują się uszczelniacze) zmierzyć o ile wzrasta średnica pompki po nałożeniu uszczelniaczy i będziesz miał czarno na białym czy to pasowanie ma szanse jeszcze być szczelne
przemo33 Opublikowano 25 Października 2015 Autor Opublikowano 25 Października 2015 Witam, To jakie sa tolerancje ?(kiedy jeszcze jest ok, a kiedy należy tulejować)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się