rafal9119 6 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Siema musze wymienić tuleje tylnej belki. jakiej firmy kupic?dam rade sam wymienic? zużyte tuleje moga powodować scieranie sie tylnych opon?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 1. Lemforder 2. Jak masz narzędzia i kanał to tak, ja bym za to sie nie brał 3. Raczej nie, nie mają wpływu na kąty, raczej na pływanie po drodze. Sprawdź geometrię bo może się okazać że belka krzywa, piasta krzywa, łożysko padło. Na geometrii wyjdzie Ci czy jest jakiś problem z kołami i ewentualnie z której strony. Może się okazać ze wymienisz tuleje a belka krzywa więc narazisz się tylko na koszta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 18 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 geometria była sprawdzana i diagnosta nic nie mowił. czyli wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Ode mnie mechanik wziął 70 zł za robotę nie warto się samemu męczyć za taką kasę. Wsadziłem febi i jest spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 19 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 oo to teraz też tak mysle . dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
icemerc 2 Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 również wsadziłem Febi i jest ok, za robocizne zapąłciłem 110 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sux256 0 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Jeśli ktoś chce zaoszczędzić kilka zł to napisze jak najszybciej domowym sposobem bez prasy i wyciągania belki je wymienić. Od siebie polecę Lemfordera. Wystarczy podnieść samochód odkręcić 2 śruby mocujące tulejki opuścić delikatnie belkę, rozwiercić wiertłem gumę i wyciągnąć środkową tulejkę. Przy pomocy przecinaka [lub śrubokrętu do stukania] i młotka wybić zewnętrzną tulejkę. Oczyścić otwór w belce papierkiem, nasmarować nową tulejkę i przy pomocy klucza pneumatycznego, długiej śruby [najlepiej z drobnym gwintem] wciągnąć nową tulejkę na miejsce. Oszczędzi nam to wielu nieprzyjemności np ukręcone śruby od przewodów hamulcowych etc. Wystarczą 2 piwka oraz 2 godzinki czasu Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie1984 1 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Zakupiłem Lema od Kolegi dzik z forum. W tym tygodniu idą do auta. Chciałem robić sam ale zobaczyłem, że w belce siedzi seria to postanowiłem jednak oddać do fachury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Jeśli ktoś chce zaoszczędzić kilka zł to napisze jak najszybciej domowym sposobem bez prasy i wyciągania belki je wymienić. Od siebie polecę Lemfordera. Wystarczy podnieść samochód odkręcić 2 śruby mocujące tulejki opuścić delikatnie belkę, rozwiercić wiertłem gumę i wyciągnąć środkową tulejkę. Przy pomocy przecinaka [lub śrubokrętu do stukania] i młotka wybić zewnętrzną tulejkę. Oczyścić otwór w belce papierkiem, nasmarować nową tulejkę i przy pomocy klucza pneumatycznego, długiej śruby [najlepiej z drobnym gwintem] wciągnąć nową tulejkę na miejsce. Oszczędzi nam to wielu nieprzyjemności np ukręcone śruby od przewodów hamulcowych etc. Wystarczą 2 piwka oraz 2 godzinki czasu Pozdrawiam Identycznie z bratem wymieniałem tuleje w tylnej belce w passacie B4 Sposób znany i skuteczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERCIK7777777 0 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Ja u siebie zmieniałem Lema ale zeszło mi 4 godziny i dużo hu... Przy tym poleciało .stare były tak mocno zapieczone że przecinakiem rozwaliłem je na kawałki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Bo najczęściej tak jest że są mocno zapieczone, tym bardziej jeśli były to ori tuleje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERCIK7777777 0 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Dokładnie ori jak bym wiedział że tak ciężko będzie to pojechaławm z belka na prasęa ale hamulce ażeba by było odpowietrzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irzyk 1 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Cześć.A czy Waszym zdaniem wypróbowanie poliuretanów w to miejsce miałoby sens?Na przykład takie:http://mpbs.pl/pl/a4-b5-1994-2001/890-audi-a4-b5-tuleje-belki-tylnej.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter504 0 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 ja na tulejach febi zrobiłem 80-100tysiecy wiec całkiem ładny przebieg. następne założyłem lemfordery ale jak robisz sam to nie wiem czy nie lepiej założyc febi i wrócić do tematu po tych 100tyś tak wymyśliłem ostatnio po zrobieniu tulei w dwóch autkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się