Bart-S Opublikowano 7 Listopada 2008 Opublikowano 7 Listopada 2008 I znów pod górkę... ledwo uporałem się z wymianą koła pasowego w alternatorze to teraz doszły kolejne problemy. Dotyczy to m.in spalania dlatego wrzucam to na forum silnika, chociaż reszta usterek pasuje bardziej do elektryki (jakby co zawsze możemy przenieść ) 1. Auto zaczęło więcej palić - jak jechałem na naprawę alternatora, FIS pokazywał mi, że zrobię jeszcze ponad 800km. Następnie trochę jazdy po mieście i okolicach (spokojnej!) i wskazania spadły do 570km!!! Generalnie najgorzej jest w momencie przyśpieszania - do tej pory pokazywało max. 11/12l - a to co teraz wyświetla się na FIS-ie to dla mnie jakaś masakra (20-30). Jakby dla potwierdzenia wskaźnik poziomu paliwa cofa się dość szybko (zrobiłem dziś może z 20km, spokojna jazda a z baku zeszła 1/8!). Dla pewności sprawdziłem opony - wszystko gra. Tak sobie myślę - na forum był już poruszany temat konieczności ponownej adaptacji skrzyni multitronic po odłączeniu akumulatora na dłuższy czas - czy może o to chodzić? 2. Nie działa domykanie szyb z pilota (zanim zaczęły się zabawy z alternatorem i akumulatorem opcja ta działała). 3. Nie działa alarm fabryczny mimo że diody mrugają (mimo szczerych chęci nie udało mi się go uruchomić). 4. Z tego co mi wiadomo nie zamknięte auto powinno samo się pozamykać po upływie 60sek. Tak się jednak nie dzieje - wczoraj nie zamykałem samochodu i gdy chciałem się do niego wpakować rano okazało się, że drzwi są otwarte (na szczęście zostawiłem furaka w garażu ). 5. Najpewniej przydałoby się podpiąć kompa do CAN-a i zobaczyć co pokażą logi - problem w tym, że jeszcze nie zaopatrzyłem się w interfejs a ostatnie wydarzenia pokazują, że naprawdę warto. Lapka już mam, czy ktoś z szanownych kolegów mógłby zaproponować mi jakiś sprawdzony interfejs działający ze złączem USB? Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam!
letallec Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 Trzeba wyczyscic bledy VAG'iem. Odłączenie aku spowodowało część tych objawów.
Bart-S Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Opublikowano 8 Listopada 2008 Skoro furak zjechał z taśmy jesienią 2004 (według VIN już 2005) to załapię się jeszcze na OBDII czy już muszę szukać kabelka z CAN-em?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się