Ciernik24 Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 Ostatnio zauwazyłem ze po 7 tys kilometrów od wymiany Oleju ubyło mi połowe oleju na bagnecie, czy ktos sie orientuje ile ubylo w litrach mniej wiecej ? i czy to normalne w benzyniaku 2000r. Jednoczesnie zauwazyłem dymienie na postoju i po przygazowaniu w miejscu i niewiem czy to jest przez pogode? byla chłodna deszczowa pogoda po 10 km jazdy zatrzymalem sie kolo sklepu i zauwazylem te dymienie koloru jasnego, temperatura kolo 90 stopni. Prosze o informacje czy jest sie czym martwic czy to normalna sprawa.
KULARESKO Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 w moim spalil caly olej po okolo 1500km więc i tak masz lepiej tez jestem ciekaw czy juz rozgladac się za silnikiem czy warto ten ruszać. Z tego co wiem,że jeśli kopci w całym zakresie obrotów to lipa :/ takze,oboje czekamy na odp jakiegos fachowca
Ciernik24 Opublikowano 18 Października 2015 Autor Opublikowano 18 Października 2015 tylko co najlepsze dojechalem do domu i odpalilem go po 2-ch godzinach i juz nie dymilo nic i badz tu mądry nie ogarniam i sie zastanawiam czy na bagnecie znajduje sie oznaczenie 2 litrow oleju czy wiecej
KULARESKO Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 co do bagnetu to nie wiem ale jesli chodzi o dymienie to mam to samo.czasami zero dymka a czasami to wali jak z fabryki
Ciernik24 Opublikowano 19 Października 2015 Autor Opublikowano 19 Października 2015 A jeszcze mam obawy Bo dziwny glos mi wydaje ostatnio jakby pasek sie slizgal ale po 1 min odglos ustaje I to jest tylko przy pierwszym odpaleniu a rozrzad byl wymieniany 7 tys km temu
Sidney Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 A jeszcze mam obawy Bo dziwny glos mi wydaje ostatnio jakby pasek sie slizgal ale po 1 min odglos ustaje I to jest tylko przy pierwszym odpaleniu a rozrzad byl wymieniany 7 tys km temu Gdyby ślizgał Ci się pasek rozrządu to miałbyś mielonkę w silniku, już bardziej któryś pasek osprzętu. Sprawa dymienia to jeśli dymek jest biały a pod korkiem oleju i w zbiorniczku chłodziwa nie ma tzw. budyniu, bądź nie ubywa chłodziwa to stawiałbym na kondensację pary wodnej w wydechu- norma o tej porze roku. Druga sprawa to ubytek oleju, połowa bagnetu w przeciągu 7 tys. km wskazuje już niestety na pewne zużycie jednostki (jeśli wykluczymy wycieki) ale na pewno jest do odratowania, ogarnięty mechanik Ci to zrobi jeśli zamierzasz nim jeszcze trochę polatać.
twir Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Co do pytania: wszystko masz w normie, nie przejmuj się spalaniem oleju, na 7tys to i tak nie dużo Ci ubyło jak na silnik 1.6 A co do dymienia to też norma. Wszystko mam tak jak Ty. Na początku też się tym przejmowałem ale jak pogadałem z użytkownikami audi to okazało się, że wszyscy mają podobnie nie szukaj dziury jak nie ma. A co do paska to pewnie jakiś klinowy ci się ślizga. podjedź do jakiegoś mechanika to Ci to wymieni. Koszty nie wielkie.
Ciernik24 Opublikowano 29 Października 2015 Autor Opublikowano 29 Października 2015 No i Pojawił sie niestety kolejny problem dzis rano odpalając auto zgasł mi po paru sekundach jakby niechcial wejsc na obroty, a pozniej za drugim razem odpalil normalnie temperatura powietrza okolo 1 stopnia.Czy ktos wie jaka moze być tego przyczyna ?
totek94 Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Zalałeś takim samym olejem jak był czy eksperymentowałeś z nowym ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się