Mateusz1518 Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 Witam. prosiłbym o sprzwdzenie Logów To Mój pierwszy raz wiec miałbym prośbę abyście byli wyrozumiali. silnik AVJ seria 150 KM prosiłbym o sprawdzenie tych ostatnich bo te pierwsze 2 mi coś nie wyszły wrazie czego pisać jakby trzeba było logi zrobić na innych kanałach. Z góry dziękuję. A tu znajdują się moje logi: http://vaglog.pl/log_236513.html
QaDo Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 A co chciałbyś konkretnie sprawdzić, coś Cię niepokoi?
Mateusz1518 Opublikowano 20 Października 2015 Autor Opublikowano 20 Października 2015 Czy wszystko jest ok. Czy silnik i turbo prawidłowo pracuje. Nie pokoi mnie turbo ze słabo pomuje.
Łukasz13 Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Zrób jeszcze kanały 002+033 i 020+118. turbo wygląda że pompuje poprawnie.
Mateusz1518 Opublikowano 21 Października 2015 Autor Opublikowano 21 Października 2015 O to Logi Grupa: 020+118 http://vaglog.pl/log_236672.html Grupa: 002+033 http://vaglog.pl/log_236671.html I jeszcze jedno przed zrobieniem Logów w pamieci Był Bład 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 35-10 - - Intermittent skasowałem go i zrobiłem logi a po zrobieniu logów nie było go jak sprawdzałem.
Łukasz13 Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Logi są ok, korekta zapłonów praktycznie zerowa to dobrze, turbo pompuje tyle ile zadaje program, jedynie moze troche zaniża przepływka ale nie dużo, może ok 5-8g, sprawdz jeszcze sprawność zaworu dv jak wskazuje błąd, najlepiej go wyjąć i sprawdzić w ręku czy membranka nie jest dziurawa.
Mateusz1518 Opublikowano 23 Października 2015 Autor Opublikowano 23 Października 2015 zaworek raczej dobry bo był zakładany nowy miesiac temu orginał. chciałbym sie zapytać czy dobrze zrozumiałem te logi bo czytałem dość duzo na forum. ile sonda powinna wskazywać zeby było ok +/- % i korekta zapłonów powinna być zerowa ?? i jak jest podawana cylindrami 1234 Tak?? i czy ciśnienie w kolektoże powinno być takie samo jak przy doładowaniu powinno sie pokrywać??
Łukasz13 Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 Sonda powinna wskazywac jak najblizej zera, male odchylki sa do zaakceptowania, u Ciebie mala odchylka dodatnia moze wynikac z lekko zanizajacej przeplywki jesli dolot szczelny, korekta zaplonon najlepiej zerowa ale taka jak jest u Cb jest zupelnie wporzadku, cisnienie powinno pokrywac sie z zadanym od momentu wstania turbiny, a jak wstaje turbo zalezy od kilku czynnikow. Wysłane z mojego Q8HD
Mateusz1518 Opublikowano 26 Października 2015 Autor Opublikowano 26 Października 2015 OK rozumiem a tak jak u mnie wstaje to jest ok?? czy mogło by lepiej?? A tak jak u mnie korekta zapłonow to jest 4 cylinder tak???
grubas202 Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Witam. Czy można przeanalizowac moje logi. Wydaje mi się że słabo ciągnie od zera. http://vaglog.pl/log_249202.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się