Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AVJ] Prosił bym o sprawdzenie Logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. prosiłbym o sprzwdzenie Logów To Mój pierwszy raz wiec miałbym prośbę abyście byli wyrozumiali.

silnik AVJ seria 150 KM prosiłbym o sprawdzenie tych ostatnich bo te pierwsze 2 mi coś nie wyszły wrazie czego pisać jakby trzeba było logi zrobić na innych kanałach. Z góry dziękuję.

A tu znajdują się moje logi: http://vaglog.pl/log_236513.html

Opublikowano

A co chciałbyś konkretnie sprawdzić, coś Cię niepokoi?

Opublikowano

Czy wszystko jest ok. Czy silnik i turbo prawidłowo pracuje. Nie pokoi mnie turbo ze słabo pomuje.

Opublikowano

Zrób jeszcze kanały 002+033 i 020+118. turbo wygląda że pompuje poprawnie.

Opublikowano

O to Logi

Grupa: 020+118 http://vaglog.pl/log_236672.html

Grupa: 002+033 http://vaglog.pl/log_236671.html

I jeszcze jedno przed zrobieniem Logów w pamieci Był Bład

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
P1297 - 35-10 - - Intermittent

skasowałem go i zrobiłem logi a po zrobieniu logów nie było go jak sprawdzałem.

Opublikowano

Logi są ok, korekta zapłonów praktycznie zerowa to dobrze, turbo pompuje tyle ile zadaje program, jedynie moze troche zaniża przepływka ale nie dużo, może ok 5-8g, sprawdz jeszcze sprawność zaworu dv jak wskazuje błąd, najlepiej go wyjąć i sprawdzić w ręku czy membranka nie jest dziurawa.

Opublikowano

zaworek raczej dobry bo był zakładany nowy miesiac temu orginał. chciałbym sie zapytać czy dobrze zrozumiałem te logi bo czytałem dość duzo na forum.

ile sonda powinna wskazywać zeby było ok +/- %

i korekta zapłonów powinna być zerowa ?? i jak jest podawana cylindrami 1234 Tak??

i czy ciśnienie w kolektoże powinno być takie samo jak przy doładowaniu powinno sie pokrywać??

Opublikowano

Sonda powinna wskazywac jak najblizej zera, male odchylki sa do zaakceptowania, u Ciebie mala odchylka dodatnia moze wynikac z lekko zanizajacej przeplywki jesli dolot szczelny, korekta zaplonon najlepiej zerowa ale taka jak jest u Cb jest zupelnie wporzadku, cisnienie powinno pokrywac sie z zadanym od momentu wstania turbiny, a jak wstaje turbo zalezy od kilku czynnikow.

Wysłane z mojego Q8HD

Opublikowano

OK rozumiem a tak jak u mnie wstaje to jest ok?? czy mogło by lepiej?? A tak jak u mnie korekta zapłonow to jest 4 cylinder tak???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...