czerwony baron Opublikowano 7 Lutego 2007 Opublikowano 7 Lutego 2007 cześć ile tam ich jest dwie? trzeba je wybijać prawda? dużo tam jest rozkrecania? a może któryś kolega ma zdjecia jak wymieniał tylne tuleje.
czerwony baron Opublikowano 8 Lutego 2007 Autor Opublikowano 8 Lutego 2007 dziękuje, właśnie o coś takiego mi chodziło :biggrin:
lmatys Opublikowano 8 Lutego 2007 Opublikowano 8 Lutego 2007 dwie sztuki trzeba opuścić belkę Zdeniu gdzie mozna dostac ten program z rozpiska czesci itp co wkleiles? Pozdrawiam.
Gość zdeniu Opublikowano 8 Lutego 2007 Opublikowano 8 Lutego 2007 lmatys, w serwisie maja na kompach poinstalowane reszta to piractwo :twisted:
lukgrzeb Opublikowano 22 Marca 2007 Opublikowano 22 Marca 2007 Witam. Moze ktorys z kolegów wymienial tuleje w tylnej belce? chodzi mi czy wystarczy opuscic tylko belke?? czy ja cala wyciagnac? i jak z tulejami czym jak wyciagnac i czy nowe wprasowywac? czy wbijac? moze ktorys z forumowiczow wymienial?
dawajrapa Opublikowano 23 Marca 2007 Opublikowano 23 Marca 2007 Zdeniu gdzie mozna dostac ten program z rozpiska czesci itp co wkleiles? Pozdrawiam. np tu: http://cgi.ebay.pl/ETKA-7-0-PL-DVD-VW-i-Audi-2007-NOWOSC_W0QQitemZ150104892260QQcategoryZ95133QQrdZ1QQcmdZViewItem albo tu: http://www.swistak.pl/aukcje/2727565,ETKA-VW-AUDI-V-7-0-DO-2007-R-PROGRAM-TUNING.html troche zdzieraja chlopaki ale coz hehe pozdro!
szogun0 Opublikowano 24 Marca 2007 Opublikowano 24 Marca 2007 Witam.Moze ktorys z kolegów wymienial tuleje w tylnej belce? chodzi mi czy wystarczy opuscic tylko belke?? czy ja cala wyciagnac? i jak z tulejami czym jak wyciagnac i czy nowe wprasowywac? czy wbijac? moze ktorys z forumowiczow wymienial? Jak nie masz warsztatu to sam nie poradzisz. Belkę trzeba opuścić, a tuleje wprasować.
Narcyz 35 Opublikowano 24 Marca 2007 Opublikowano 24 Marca 2007 I tu bardzo ważna uwaga z książki napraw, aby pod żadnym pozorem nie odkręcać wsporników tylnego zawieszenia od karoserii ,ponieważ jest wtedy konieczne wykonanie pomiarów i regulacja zawieszenia.
dawajrapa Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 czy istnieje mozliwosc sprawdzenia/okreslenia czy tylne tuleje nadaja sie do wymiany? wymienilem tylne amorki, ale niestety nie jestem do konca zadowolony, na bruku cos stuka (przy zaciagnietym recznym- nie stuka, wiec chyba zaciski?) ale mysle ze tuleje nie byly wymieniane od nowosci (1 wlasciciel, stary niemiec, glownie autobana) a tacho pokaze niedlugo 270 tkm. na niektorych dziurach pomimo nowych amorkow auto lekko "tlucze"? tzn wydaje sie jakby bylo troche wybite. czy moge smialo kupowac tuleje i je zmieniac? jakie orientacyjne koszta takiej imprezy? i czy duzo roboty z opuszczaniem tej belki?
mrog Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Podpinam się do pytania kolegi, stuki z okolicy tylnego prawego koła to może byc wybita tuleja? Jeżeli ktos wie to prosze podac koszty wymiany. Dzieki.
Gość spedyt Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 stuki z okolicy tylnego prawego koła to może byc wybita tuleja? Jak kopniesz z tyłu w koło i będzie się ruszać to na pewno tuleja
Wojtek75 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 bardzo łatwo też określić "na oko" w jakim stanie jest guma w tulei. U mnie widać,że ma dość>>popękana i poprzerywana,można tez spróbowac odczytać date na "zegarku" gumy,jesli jest ory to sugeruje wymiane "w ciemno". A jak koło sie buja to dzięki??!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się