damian92x Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 (edytowane) Witam, Zakupiłem kilka dni temu a4 b6 z ASN-em. Dzisiaj tragedia, auto nie chciało palić, po odpaleniu za jakiś czas gasło. Przed zakupem sprwadzane błędy, były wtedy tylko sondy. Auto ma wycięty katalizator przez poprzedniego właściciela. W tej chwili planuję wyciąć drugi, wstawić strumienice i wyłączyć sondy z ECU. Dzisiaj sprawdziłem błędy i to jest cała lista: 18 Faults Found: 17530 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B2 S2: Open Circuit P1122 - 004 - No Signal/Communication 17548 - Oxygen (Lambda) Sensor; B2 S2: Internal Resistance too High P1140 - 004 - No Signal/Communication 17528 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B2 S1: Open Circuit P1120 - 004 - No Signal/Communication 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 002 - Lower Limit Exceeded 16688 - Cylinder 4: Misfire Detected P0304 - 002 - Lower Limit Exceeded 16690 - Cylinder 6: Misfire Detected P0306 - 002 - Lower Limit Exceeded 16689 - Cylinder 5: Misfire Detected P0305 - 002 - Lower Limit Exceeded 17778 - Cylinder 6 Ignition Circuit: Open Circuit P1370 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal P1539 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672 - 004 - No Signal/Communication 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 18325 - Relay for Coolant After-Run (J151): Open Circuit P1917 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17943 - Camshaft Timing Adj. Bank2 (N208): Short to Ground P1535 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17935 - Camshaft Timing Adj. Bank1 (N205): Short to Ground P1527 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17467 - Bank2; Exhaust Cam Adjustment Circuit: Short to Ground P1059 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17464 - Bank1; Exhaust Cam Adjustment Circuit: Short to Ground P1056 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17925 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363): Electrical Malfunction P1517 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High P0118 - 002 - Lower Limit Exceeded Z góry dzięki i pozdrawiam Edytowane 23 Października 2015 przez damian92x
kt65c453 Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 (edytowane) co do ostatniego błędu sprawdź czujnik, tu masz link, dodam że u nas w asn są inne grupy 2 albo 4 ta ale znajdziesz porównasz i będziesz o jednym juz wiedział, ja jestem po zmianie czujnika a tu jak było u mnie, czyli patrz grupy z tego filmika u mnie temperatury sie zgadzały ale z czasem czujnik wariował, , sprawdzałem na zapalonym silniku i wtedy mnie wahały sie odczyty jak zmienic czujnik http://www.google.de/imgres?q=g62+3,0+asn&sa=X&biw=1024&bih=625&tbm=isch&tbnid=l1wtEYllEisgAM:&imgrefurl=http://www.audizine.com/forum/showthread.php/385541-DIY-3-0-G62-Green-coolant-temperature-sensor&docid=lEM-o05cSBqtpM&imgurl=http://i183.photobucket.com/albums/x59/joec1992/DSCN0006.jpg&w=1024&h=768&ei=PXbuUf3wHcXQOdimgJgB&zoom=1&iact=hc&vpx=357&vpy=198&dur=1244&hovh=194&hovw=259&tx=173&ty=97&page=1&tbnh=136&tbnw=178&start=0&ndsp=16&ved=1t:429,r:8,s:0,i:106 błędy możesz czytać tutaj , google tłumacz pomaga http://www.gerritspeek.nl/vag-com_foutcodeslijst-en.html sprawdzanie sond i katalizatora masz tutaj ( u nas tak samo jak w 1,8 t ) http://forum.vw-passat.pl/threads/129394-Diagnostyka-sond-lambda-i-katalizatora-1-8T Edytowane 24 Października 2015 przez kt65c453
roball Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 (edytowane) Hej, podłączę się pod temat bo mam taki sam silnik. Co mogę zrobić z błędami ? Address 01: Engine 16580 - Engine Oil Temp. Sensor (G8) P0196 - 004 - Implausible Signal Address 08: Auto HVAC 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent Address 17: Instruments 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Address 46: Central Conv. 2 Faults Found: 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent 00935 - Electric Window Motor; Rear Right (V27) 62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent Z góry dzięki za odpowiedzi Edytowane 2 Listopada 2015 przez roball
kt65c453 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 (edytowane) Poziom oleju masz dobry?? wychodzi na to że problem zgłaszają czujnik temp oleju i czujnik poziomu oleju wg tej strony http://www.gerritspeek.nl/vag-com_foutcodeslijst-en.html Sprawdź bezpieczniki Edytowane 2 Listopada 2015 przez kt65c453
damian92x Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Opublikowano 4 Listopada 2015 Powodem większości moich błędów była zalana obudowa komputera w podszybiu. Problem rozwiązany poprzez wymianę połamanej obudowy, wyczyszczenie i wymianę wszystkich przekaźników (były zalane wodą i całe w błocie). Następny problem to padnięta sonda - po wymianie jest w porządku. 2 sondy diagnostyczne zostały wyłączone w ECU. Nadal natomiast jest problem z wypadaniem zapłonów na wszystkich cylindrach.
tomekb7 Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 Powodem większości moich błędów była zalana obudowa komputera w podszybiu. Problem rozwiązany poprzez wymianę połamanej obudowy, wyczyszczenie i wymianę wszystkich przekaźników (były zalane wodą i całe w błocie). Następny problem to padnięta sonda - po wymianie jest w porządku. 2 sondy diagnostyczne zostały wyłączone w ECU. Nadal natomiast jest problem z wypadaniem zapłonów na wszystkich cylindrach. a wypadanie zaplonow masz na pb czy lpg?? swiece kiedy byly wymieniane??
damian92x Opublikowano 6 Listopada 2015 Autor Opublikowano 6 Listopada 2015 Wypadanie zapłonów jest na pb i lpg. Świece wymieniane tydzień temu kpl 6 sztuk i 3 nowe świece, dalej jest to samo.
kt65c453 Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 nie sprawdzona informacja ale ponoć jak odma jest pęknięta/ nieszczelna wypadają zapłony wiec warto eis temu przyjrzeć
tomekb7 Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 kolega wyzej dobrze gada jaka kolwiek nieszczelnosc w ukladzie dolotowym i beda wypadac zaplony lub przeplywomierz padniety. lub w ostatecznosci wypalone zawory w glowicy i slaba kompresja
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się