Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T jeszcze nie do końca jest jak być powinno


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej. Mam a4b6 BEX. Wywalony kat, wystawiony DP, zrobiony rozrząd oraz napinacz i łańcuch. Założony zawór dv forge. Nowe świece. Wydaje mi się, że auto jeszcze nie do końca jedzie jak powinno. Jakie logi mam porobić, żeby ktoś był e stanie mi powiedzieć co ewentualnie jest do poprawki.
Zrobiłem logi dotyczące cewek i jeden gość mi mówi, że mam za małe ciśnienie paliwa. Dodam, że auto miało kiedyś gaz i może wtryski są przytarte? Chcę doprowadzić ja do serii i później modzic. Już i tak aito jeździ o niebo lepiej niż jak go kupiłem, ale te cewki mi nie dają spokoju.
Tutaj logi i proszę o info jakie jeszcze zrobić.
http://vaglog.com/log_237108.html


http://vaglog.com/log_237109.html

Pomocy pany

Opublikowano

Wymień sobie filtr paliwa jak go nie wymieniałeś, tylko coś porządnego gdyż w nim masz regulator ciśnienia, a następnie zrób loga 002+033.

Opublikowano

Filtr paliwa jest nowy z Manna świeżo wymieniony. Więc co dalej?

Muszę zrobić z niego sto procent seriem

Opublikowano

Zrób logi z doładowania 115+118, cewki zostaw w spokoju.

Opublikowano

No filtr mozesz sobie do kosza wsadzic, do tego silnika tylo orginalny z aso, zaden inny zamiennik sie nie sprawdza

Opublikowano

Czyli po moich logach wychodzi, że mam za niskie ciśnienie paliwa? Na bank to wina filtra? Przecież jest Mann wsadzony...

Opublikowano

Narazie to zrob logi jak laduje turbo, bo nie wiadomo czy przeplywka dobrze wskazuje, jak chcesz sprawdzic filtr i pompe to zmierz cisninie paliwa na jalowym i pod obciazeniem.

Wysłane z mojego Q8HD

Opublikowano

Jakie ciśnienie powinno być u mnie?

I mam je sprawdzać na wyjściu z pompy?

Opublikowano

Sprawdzasz na listwie, banalnie proste jest wyjscie na koncu listwy odkrecasz zaworek i podpinasz manometr cisnienie stale ok 4 bar.

Wysłane z mojego Q8HD

Opublikowano

Ciśnienie wynosi 4 bary.

Logi dziś zrobię

Opublikowano (edytowane)

Ale to "zawór dv forge" nie polecam tego do naszych 1.8T najlepszy mozna powiedziec ze nawet dedykowany jest "Bailey Motorsport" i najlepiej ksztalt taki jak na foto ci podalem na dole. A czego akurat ten? bo z nim nie ma problemow a te silniki sa wrazliwe na takie cos.A i ten motosport dobrze syczy bardzo dobrze.Wiem bo sam mam taki :) i polecam.

238100661_1_644x461_blow-off-bailey-moto238100661_6_644x461_blow-off-bailey-moto

Edytowane przez Daniel Błachut
Opublikowano

Mam forge, więc już za późno. Logi jeszcze nie zrobione bo nie mam kiedy i z kim tego ogarnąć

Już wszystko jest ogarniete. Auto śmiga jak należy.

Opublikowano

Mam forge, więc już za późno. Logi jeszcze nie zrobione bo nie mam kiedy i z kim tego ogarnąć

Już wszystko jest ogarniete. Auto śmiga jak należy.

Można wiedzieć co było nie tak ?

Opublikowano

Kopniety rozrząd o ząbek, zużyty napinacz łańcucha, kat w dziwnym stanie, świece zużyte i ogólnie auto mocno zastane. Poza tym, ja przez to, że dotychczas jeździłem tdi miałem spaczone podejście. Po hamowni wyszła seria, więc lecimy dalej z tematem. Plan jest na 270km. Wszystkie rzeczy, które podałem zostały wymienione i później auto przegonione i jest gites.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...