audiaudi 12 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 W 11r już nie było d20a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 A jaki D20C ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab 2 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Dobre auto ,tez mjalem takie ale przed liftem dobrze ze silnik n47d ,nie mogles już w serie 5 celować? tąpniete z LG g3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makaba 0 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 W jakich rocznikach był wspomniany przez Was wadliwy silnik? Szukam e90 przedliftowej ze względu na ograniczony budżet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab 2 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 W jakich rocznikach był wspomniany przez Was wadliwy silnik? Szukam e90 przedliftowej ze względu na ograniczony budżet.N47 we wszystkich e9x sa wadliwe rozrzady, poprawili w w e9x po lifcie i w f10...tąpniete z LG g3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 A powiem Ci tak..guzik poprawili w E9x..po lifcie masz N47D20C i fakt poprawili trochę kwestię z łańcuchami..ale blok silnika jest ten sam co w N47D20A czyli gówno. Jeśli miałbym kupić drugi raz jakiekolwiek BMW to PB only. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makaba 0 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Czyli wychodzi na to, ze trzeba wrocic do opla bo nie ma co kupic z dieslem czy to z audi czy z bmw. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab 2 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 (edytowane) A powiem Ci tak..guzik poprawili w E9x..po lifcie masz N47D20C i fakt poprawili trochę kwestię z łańcuchami..ale blok silnika jest ten sam co w N47D20A czyli gówno. Jeśli miałbym kupić drugi raz jakiekolwiek BMW to PB only. Ale przeciesz moze kupic disla e9x z silnikiem M47tu2 ,slabo jestes poinformowany Reggi,masz do wyboru 163km i 122km. Tam sie nic nie kszaniło... Ja miałam takie i bylo super tam łańcuch jest z przodu..tąpniete z LG g3 Edytowane 7 Maja 2016 przez skrab Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otis89 3 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Mateusz musisz odwiedzić forum bmw wszystkiego się dowiesz, reggi co tak psioczysz na blok w n47? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab 2 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Bo nie wie ze to jest majpopularniejszy i najoszczedniejszy silnik jaki bmw wydalo. tąpniete z LG g3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carrera369 0 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 reggi co tak psioczysz na blok w n47? Pewnie łańcuch się zerwał w jego egzemplarzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab 2 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 A znam takich co sie zerwal,na forum bmw. tąpniete z LG g3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skovroon 1 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Fakt, łańcuch jest problemem w 2.0d. Ale jaki to problem skoro dotyka on (pęka) 1:10000 użytkowników? Robi się w sieci o to wielka aferę, a nie do końca słusznie. Nie mówię że nie trzeba tego pilnować- trzeba! Ale ludzie dajcie spokój. Ten silnik jest tak fajny sam w sobie ze szkoda sobie psuć głowy. To samo było z klamkami w m57 wszyscy na hura wyrzucają bo przecież co chwile komuś się klapka urywa. Urywa się w ekstremalnych przypadkach. A propo rozrządu to są akcje serwisowe w ASO na tą usterkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab 2 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Skovron, juz nie ma akcji serwisowej na lancuch w aso. Co do silnika ,to zawsze mowilem ze jest super konstrukcja. tąpniete z LG g3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiaudi 12 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 A jaki D20C ? ten już był w 09r, doradca ma d20o1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 A powiem Ci tak..guzik poprawili w E9x..po lifcie masz N47D20C i fakt poprawili trochę kwestię z łańcuchami..ale blok silnika jest ten sam co w N47D20A czyli gówno. Jeśli miałbym kupić drugi raz jakiekolwiek BMW to PB only. Ale przeciesz moze kupic disla e9x z silnikiem M47tu2 ,slabo jestes poinformowany Reggi,masz do wyboru 163km i 122km. Tam sie nic nie kszaniło... Ja miałam takie i bylo super tam łańcuch jest z przodu..tąpniete z LG g3 Ja mówię o wersjach 177 KM.. ale ciężko z wyborem bo chyba w 2007 roku tuż przed liftem w e91 był tylko 177 konny silnik. Pewnie łańcuch się zerwał w jego egzemplarzu. Zdziwię Cię bo łańcuch mam nowy. Te silniki mają problem z blokami które pękają między cylindrami. Jak ktoś jest na tyle skąpy, że nie zrobi łańcucha i później płacze to już jego broszka. ten już był w 09r, doradca ma d20o1 a no to chyba, że tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab 2 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Blok pekl tylko raz u jednego uzytkownika forum ,wiecej nie kojarze takich przypadków,widocznie gosc przejrzał silnik i tyle ,177km byly tylko po lifcie ,a przed 143km. tąpniete z LG g3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skovroon 1 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Ja to w ogóle pierwsze słyszę żeby bloki pekaly... Nie 143 tylko 163. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 (edytowane) Blok pekl tylko raz u jednego uzytkownika forum ,wiecej nie kojarze takich przypadków,widocznie gosc przejrzał silnik i tyle ,177km byly tylko po lifcie ,a przed 143km. tąpniete z LG g3 To jesteś źle poinformowany kolego. Ja mam 2007 rok przelift i mam 177 KM. Ja to w ogóle pierwsze słyszę żeby bloki pekaly... No to powiem Ci że temat dość popularny na zachodnich forach tak samo jak szukanie bloków, swapów silnika na N47D20C ( również tych z F serii 184 KM). Ja też nie zgłębiałem tematu, ale po paru rozmowach z handlarzami silników od każdego słyszę że to gorący temat tak samo jak próby tulejowania ich ect. Nowsze modele już nie maja tego problemu ( te 163 KM i słabsze też ), ale N47D20A dość szczególnie. Edytowane 8 Maja 2016 przez Reggi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doradca 5 Opublikowano 8 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 moj motor to ten co w nowych F - za jakies 30-40 tysi - czyli jak dobije do 150 000 to bedzie trzeba zajrzec - podobno objawem jej dzwiek rozrzadu - ostatnio gadałemz z gościem z f10 z 2015 roku auto miało 40 000 i łańcuch było słychać - ten typ tak ma - u mnie odpukać żadnych dzwięków nie ma niepokojących. Niestety mocno zastanawiam się nad sprzedażą - z bóle serca ale jednak strzeliłem sobie w kolano bo miałem kupić auto rodzinne a kupiłem sedana heheh po prostu nie mieszczę się z tobołami dziecka nie mówiąc o jakiś wakacjach czy coś w tym stylu - narazie na spokojnie Dzisiaj auto miało SPA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się