Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BMW E90 320D 2011 M-Pakiet+Performance 184KM MT by Doradca


doradca

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam 230 tys. przelotu więc chyba by wypadało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 230 tys. przelotu więc chyba by wypadało.

Ja u siebie wywalałem i dla mnie jest OK, ale Flyer ostatnio wywalił u siebie i nie jest zadowolony.

Auto idzie mu dużo gorzej z dołu i będzie zakładał nowy kolektor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym nie wywalał tylko szukał nowego albo dobrej uzywki - w n47 jest inny kolektor niz w m47 ja przy 150 000 skontroluje go jesli beda luzy to bede kupowal nowy - te klapki sa potrzebne !!!!

318d i 325d nie maja klapek bo maja inne turba ktore ida od dolu samego ale te turba nie pompuja wiecej niz 1.2 bara a nasze 1.6.

dzieki klapką silniki idzie dobrze z dolu - podsumowujac ja bym szukal kolektora a nie wywalał klapek

230k - rozrzad byl juz wymieniany ? daje o sobie znac ?

Edytowane przez doradca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd był robiony także cichutko pod maską

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony już na felgach czekają na wiosnę :8) :8) :8)

Jutro auto w końcu idzie na serwis - co ciekawe - wibracje ustały 2 dni zmuszony byłem użytkować bunie i jak ręką odjął - sam nie wiem co to może być że raz wibracje sa raz nie ma i głownie jak przyjdzie mróz ??? :mad2:
Dodatkowo wpadają tarcze i klocki Textara - przód i tył
d73b1b1ddc9b96c3gen.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie tam Ci wibruje ? :)

Jak będziesz wymieniał olej to niech Ci mechanik zajrzy pod podstawkę filtra olej. Tam jest taka zwalona uszczelka metalowo gumowa, która lubi cieknąć..i dwa oringi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej i wszystko było 5000 temu wymieniane.

jak były duże mrozy to w momencie wciskania sprzegła wyczuwalne były wibracje - jak mrozy pusciły to jak reką odjął :) potem jak szeszło do 2-3 stopni wróciło i teraz jak jest 7-10 znów wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłeś świece żarowe żarowe ? trzeba ściągać kolektor ? Ja mam jedną słabą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nic nie robiłem - jedyne co zrobiłem to seris olejowy, filtry oraz przejrzenie od A-Z - wszystko było jak z fabryki nawet korekcje na wtryskach jak na nowych :)

Byłem na serwisie :) - okazało się, że sprzęgło, dwumas jest ok i mechanik nie widzi żadnych podstaw do tego żeby coś było nie tak - jesli wrócą wibracje na plusowych temperaturach to mam podjechac.

Wiec w sobote wstawiam tylko na tarcze i klocki przód i tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Top Serwis BMW na Szlamowej - wielkim plusem jest to ze Darek działa na ori systemach BMW i wszystko jest wgrywane do bazy - czyli jak ktoś kiedys bedzie sprawdzał auto to zaczytując z kluczyka bedzie widział każda naprawę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi świecami żarowymi w N47 to pod górę. One są ceramiczne i potrafią się w większości przypadków ukruszyć podczas wykręcania.Jak się ukruszy to wykręcanie awaryjne 200-300 zł za sztukę :angry:
U mnie jedna słabsza i wywala błąd więc będę musiał przez to przebrnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

318d i 325d nie maja klapek bo maja inne turba ktore ida od dolu samego ale te turba nie pompuja wiecej niz 1.2 bara a nasze 1.6.

wszystkie diesle BMW od 2002r mają klapki w kolektorze dolotowym czy to 2.0d czy 2.5d czy 3.0d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki dzisiaj mega szczęśliwy dzien - na świat przyszedł mój synek - 62cm i 4,28kg - kawał byka :):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oby rósł zdrowo a auto bezpiecznie docierało z nim do celu, Gratuluję ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za gratki :)
A tym czasem do auta wpadły nowe tarcze i klocki Textara na przód i tył - seria PRO
Zdjęcie w drodze na wymianę :)
textarjpg_sewrhpp.jpg

Zaraz po wymienie aż strach jeździć bo trzeba delikatnie a zanim zaczną dobrze łapać to troche mija i cieżko się zatrzymać :P
W BMW Top Service profi robota - piasta oczyszczona do błysku przed - tarcze sprawdzone na bicie itp. - wielkim plusem serwisu u nich jest to że zapisują wszystko w bazie BMW i zczytując kluczyk kupujący wie co było kiedy robione - tanio nie jest ale napewno dobrze zrobione i warte poźniej przy odsprzedaży :)
Spokój na 50-60k km


felgi na samochodzie - wyglada za***iście jednak tył nie raz przytrze bo jest dystans 15mm

d9eb56b1fd787874gen.jpg
f40f53a2f7688229gen.jpg
Edytowane przez doradca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...