Emejcz Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 Witam, będę musiał wymienić rozrząd. Chciałbym zrobić to samemu, ale jeszcze nigdy tego nie robiłem w związku z tym mam trochę pytań - w szczególności do osób które już same zmieniały w tym silniku. -Nie do końca rozumiem jak to jest z blokowaniem tych kół, czy one muszą być blokowane? Czy mogą się samoistnie mocno przekręcić? -Czy można zastosować taką metodę jak na tym filmiku że po prostu zaznaczamy sobie położenie paska na starym pasku, przenosimy na nowy i zakładamy?-Słyszałem, że wypada wymienić simeringi... jak to zrobić? Jak odkręci się koło pasowe to wtedy wałek może się przekręcić, bo nie będzie zablokowany, czy się mylę? Teraz tak, chciałem kupić gotowy zestaw, ale jest tego strasznie dużo i nie jestem w 100% pewien co będzie pasowało. Sprawdzałem ORI części, ale te zamienniki to sobie opisują jak chcą. Czy ten zestaw będzie pasował? Co to w ogóle jest SNR? Gość napisał, że montowane jako ORI, ale czy to nie jakaś bajka? http://allegro.pl/rozrzad-audi-a6-1-8-20v-afy-aeb-ark-anb-apu-ajl-ct-i5729239461.html Chciałem zestaw rolka, napinacz INA a pasek Conti, ale nie mogę takich znaleźć. A te dwa poniżej, który z nich będzie pasował? http://motoneo.pl/szcz/530036710/ina_204/14165/10103/all.php http://motoneo.pl/szcz/530035910/ina_204/14165/10103/all.php
sawul Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 (edytowane) Jak ustawisz na znaki nie potrzeba nic blokować samo sie nie przekręci.Uszczelniacze lepiej wymień bo lubią się pocić.Polecam rozrząd contitech. Edytowane 27 Października 2015 przez sawul
Unf Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 A co do kupna to jak chcesz tanio, dobrze i czesci dobrane to kontaktuj sie z koelgami z forum takimi jak dzik czy wandej. Podajesz im VIN auta i sami sprawdza Ci czesci i sprzedadza bo swietnych cenach
totek94 Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 Ja zmieniałem w a4 b5 w 1.8T AWT bez sciągania z przodu pasa, tylko popuszczenie go i odchylenie w granicach rozsądku. Nie bawiłem się w żadne blokowanie kół, po prostu porobiłem sobie znaki, tak to potem ustawiłem i było dobrze. Mam natomiast pytanie, bo producet zaleza ustawienie szczeliny przy popychaczu hydraulicznym napinacza 4mm +/- 1mm. I pytanie pojawia się takie : kiedy ta szczelina ma tyle wynosić ? bo jeśli tak to ustawie na wiertło 4mm, to za minute popychacz podepcha napinacz tak do góry że już będzie miał z 10mm. a jak koło podniose na lewarku do góry i 5-tym biegu przekrece nim ze 2x to robi tak samo ( w sumie dobrze bo tak ma podstawiać) tylko ta przerwa 4mm mnie interesuje, czy ona ma być na początku i potem od tej przerwy się ma samo ustawić, i jak sie ustawi to juz jego problem i będzie dobrze, czy jednak po pełnym już ustawieniu, poruszaniu, odczekaniu ta przerwa ma 4mm wynosić ? Ja wybrałem drugą wersję, ale jestem ciekaw jak to na prawdę ma być .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się