Szati 1991 Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 WitamRegeneracja pompy wspomagania to koszt 350zł, nowej 400 wzwyż a używanej 150. Regeneracja będzie dobrym wyborem czy efekt jej problemu powróci po 2 latach?
Destroyertld Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/326333-nowa-pompa-vs-uzywana-pomocy/
syra86 Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 A czym się objawia jej awaria ? Może to nie pompa. Ja 4 lata temu wymieniłem swoją na jakiś zamiennik z allegro za 200 zł i do dnia dzisiejszego daje rade.
Szati 1991 Opublikowano 30 Października 2015 Autor Opublikowano 30 Października 2015 Destroyertld widziałem ten temat wcześniej ale żadnych konkretów nie ma. Cały czas po głowie chodzi mi regeneracja. syra8 kierownica ciężko kręci a przy maksymalnym skręcie pompa hałasuje.
Szati 1991 Opublikowano 31 Października 2015 Autor Opublikowano 31 Października 2015 Płyn nie był zmieniany. A ma on znaczenie?
matisstz Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 najszybciej to zmień płyn i sprawdź czy się polepszy może być że twój już jest tak wyeksploatowany że woda się z niego zrobiła stracił swoje właściwości i dlatego kiera ciężej chodzi i pompa wyje, jak nie będzie poprawy wtedy szukaj dziury w całym a zmiana płynu na pewno nie zaszkodzi tylko może pomóc tym bardziej że nigdy chyba go jeszcze nie zmieniałeś pozdrawiam
syra86 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 najszybciej to zmień płyn i sprawdź czy się polepszy może być że twój już jest tak wyeksploatowany że woda się z niego zrobiła stracił swoje właściwości i dlatego kiera ciężej chodzi i pompa wyje, jak nie będzie poprawy wtedy szukaj dziury w całym a zmiana płynu na pewno nie zaszkodzi tylko może pomóc tym bardziej że nigdy chyba go jeszcze nie zmieniałeś pozdrawiam W rzeczy samej. Świeży płyn powinien poprawić sytuację.
kielas321 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 Witam. U mnie problem wyglada nastepujaco w luku np w prawo układ kierowniczy robi sie jak kamien w ta strone co sie skreca w srodku luku odpuszcza i autem żuca na mokrej nawieszchni może sie to źle skończyc i pytanie czy to wina maglownicy czy pompy wspomagania??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się