Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] 1.9 TDI 131KM Quattro czarna na 18" -> 183ps by DynoSoft


trzeciaq

Rekomendowane odpowiedzi

jak nie... przecież to BRD[br]Dopisany: 12 Marzec 2010, 10:34_________________________________________________a nie... to od CR... no to ciekawe...

wykres bedzie mirass modzil , jak wymodzi to wstawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy zestaw juz niebawem bedzie zamontowany 320mm x 30mm, zgra sie w czasie z nowym turbo

86427f141be70190med.jpg

01e5aecd69e179eamed.jpg

390dc6210d2ad94cmed.jpg

2917489f44e5c53emed.jpg

55d1091d3d950c11med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naleciałości jakieś mu zostały :evil:

ale będzie dobrze :evil:

normalnie co on wyprawia to szok :gwizdanie:

sie rozpędził z modami, będzie furka wypas :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak narazie wstawianie turba 2.0 170 CR idzie kiepsko, mam nadzieje ze to bedzie wynagrodzone frajda z jazdy. puki co dorobiona flansza na kolektor wydechowy okazala sie bez uzyteczna, bo turbo jest troszke wieksze i sie nie zmiesci w oryginalne ulozenie, wiec musialem rozwiercic otwory w turbince po 2mm ku zew.stronie i wtedy weszla dokrecilo sie ale wzwiazku z tym ze nie ma flanszy ktora mialo skorygowac kopniety uchwyt, przesunol sie znowu wydech o jakies 3-5mm i trzeba rezac zeby bylo dobrze. flansza dorobiona do wydechu tez pasuje na styk ale i tak trzeba trosze zeszlifowac mocowanie od strony plecionki.

Jakby tego bylo malo, przewod od odprowadzenie oleju okazuje sie zakrotki o jakies 5-7cm i znowu trzeba cos kombinowac. Szybko zlaczke od weza od strony zimnej tez trzeba rozkrecic i sam waz nasunac na turbine ale wczesniej na oryginalna koncowke turbiny trzeba naspawac kawalek rorki sr. 50mm. Reszta problemow sie okaze jak sie z tymi uporam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak narazie wstawianie turba 2.0 170 CR od BLB idzie kiepsko, mam nadzieje ze to bedzie wynagrodzone frajda z jazdy. puki co dorobiona flansza na kolektor wydechowy okazala sie bez uzyteczna, bo turbo jest troszke wieksze i sie nie zmiesci w oryginalne ulozenie, wiec musialem rozwiercic otwory w turbince po 2mm ku zew.stronie i wtedy weszla dokrecilo sie ale wzwiazku z tym ze nie ma flanszy ktora mialo skorygowac kopniety uchwyt, przesunol sie znowu wydech o jakies 3-5mm i trzeba rezac zeby bylo dobrze. flansza dorobiona do wydechu tez pasuje na styk ale i tak trzeba trosze zeszlifowac mocowanie od strony plecionki.

Jakby tego bylo malo, przewod od odprowadzenie oleju okazuje sie zakrotki o jakies 5-7cm i znowu trzeba cos kombinowac. Szybko zlaczke od weza od strony zimnej tez trzeba rozkrecic i sam waz nasunac na turbine ale wczesniej na oryginalna koncowke turbiny trzeba naspawac kawalek rorki sr. 50mm. Reszta problemow sie okaze jak sie z tymi uporam

widzę, że sporo problemów jest z adaptacją tego turbo. Będzie to podstawa do uzyskania niezłych parametrów. Napisałeś BLB, to jakaś podpucha tak. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BLB to jest chyba 2008 , 2.0CR , czy sie myle ?

Mylisz się :naughty:

tak, to co założył Lukasz :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BLB to jest chyba 2008 , 2.0CR , czy sie myle ?

Mylisz się :naughty:

tak, to co założył Lukasz :mysli:

Nie wiem, kto to jest Lukasz i co założył.

Wiem za to, że BLB był montowany:

11.2004-11.2005 w A4

07.2004-11.2005 w A6

06.2005-11.2005 w A6 Avant

BLB - 2,0l, 4 cyl., 103kW(140KM)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BLB to jest chyba 2008 , 2.0CR , czy sie myle ?

Mylisz się :naughty:

tak, to co założył Lukasz :mysli:

Nie wiem, kto to jest Lukasz i co założył.

Wiem za to, że BLB był montowany:

11.2004-11.2005 w A4

07.2004-11.2005 w A6

06.2005-11.2005 w A6 Avant

BLB - 2,0l, 4 cyl., 103kW(140KM)

toś go (Łukasz to autor wątku) pocieszył. Facet wydaje grubą kase by popędzić furaka, a ty mu piszesz, co to BLB zamiast mając taką wiedze wyjaśnić, z jakiego silnika zakłada turbine.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BLB to jest chyba 2008 , 2.0CR , czy sie myle ?

Mylisz się :naughty:

tak, to co założył Lukasz :mysli:

Nie wiem, kto to jest Lukasz i co założył.

Wiem za to, że BLB był montowany:

11.2004-11.2005 w A4

07.2004-11.2005 w A6

06.2005-11.2005 w A6 Avant

BLB - 2,0l, 4 cyl., 103kW(140KM)

toś go (Łukasz to autor wątku) pocieszył. Facet wydaje grubą kase by popędzić furaka, a ty mu piszesz, co to BLB zamiast mając taką wiedze wyjaśnić, z jakiego silnika zakłada turbine.

Przecież na samej górze tej strony napisał, że od BVA :gwizdanie:

Z tym, że to nie 170 KM, a 163 :wink4:

Wcześniej się pytał, czy BLB to 2.0 CR 2008, to napisałem że nie. :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...