trzeciaq Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Opublikowano 16 Marca 2010 jak nie... przecież to BRD[br]Dopisany: 12 Marzec 2010, 10:34_________________________________________________a nie... to od CR... no to ciekawe... wykres bedzie mirass modzil , jak wymodzi to wstawie
audi.wielun Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 Ciekawe co Ci z tego wyjdzie,żebyś na 100 dymku nie powąchał
trzeciaq Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Opublikowano 16 Marca 2010 zabralem sie za malownie zaciskow, prawie skonczone
paulo77 Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Furka konkret z tym, że lampy do wymiany
trzeciaq Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Opublikowano 18 Marca 2010 Nowy zestaw juz niebawem bedzie zamontowany 320mm x 30mm, zgra sie w czasie z nowym turbo
alex181266 Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 naleciałości jakieś mu zostały ale będzie dobrze normalnie co on wyprawia to szok :gwizdanie: sie rozpędził z modami, będzie furka wypas
truckmaniac Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 A jednak czerwone :gwizdanie: Masakra jakaś :wallbash:
audi.wielun Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 A jednak czerwone :gwizdanie: Masakra jakaś :wallbash: Jaka masakra?Jednostka napędowa dostanie więcej mocy hample cza wzmocnić
trzeciaq Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Opublikowano 24 Marca 2010 Jak narazie wstawianie turba 2.0 170 CR idzie kiepsko, mam nadzieje ze to bedzie wynagrodzone frajda z jazdy. puki co dorobiona flansza na kolektor wydechowy okazala sie bez uzyteczna, bo turbo jest troszke wieksze i sie nie zmiesci w oryginalne ulozenie, wiec musialem rozwiercic otwory w turbince po 2mm ku zew.stronie i wtedy weszla dokrecilo sie ale wzwiazku z tym ze nie ma flanszy ktora mialo skorygowac kopniety uchwyt, przesunol sie znowu wydech o jakies 3-5mm i trzeba rezac zeby bylo dobrze. flansza dorobiona do wydechu tez pasuje na styk ale i tak trzeba trosze zeszlifowac mocowanie od strony plecionki. Jakby tego bylo malo, przewod od odprowadzenie oleju okazuje sie zakrotki o jakies 5-7cm i znowu trzeba cos kombinowac. Szybko zlaczke od weza od strony zimnej tez trzeba rozkrecic i sam waz nasunac na turbine ale wczesniej na oryginalna koncowke turbiny trzeba naspawac kawalek rorki sr. 50mm. Reszta problemow sie okaze jak sie z tymi uporam
alex181266 Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 Jak narazie wstawianie turba 2.0 170 CR od BLB idzie kiepsko, mam nadzieje ze to bedzie wynagrodzone frajda z jazdy. puki co dorobiona flansza na kolektor wydechowy okazala sie bez uzyteczna, bo turbo jest troszke wieksze i sie nie zmiesci w oryginalne ulozenie, wiec musialem rozwiercic otwory w turbince po 2mm ku zew.stronie i wtedy weszla dokrecilo sie ale wzwiazku z tym ze nie ma flanszy ktora mialo skorygowac kopniety uchwyt, przesunol sie znowu wydech o jakies 3-5mm i trzeba rezac zeby bylo dobrze. flansza dorobiona do wydechu tez pasuje na styk ale i tak trzeba trosze zeszlifowac mocowanie od strony plecionki. Jakby tego bylo malo, przewod od odprowadzenie oleju okazuje sie zakrotki o jakies 5-7cm i znowu trzeba cos kombinowac. Szybko zlaczke od weza od strony zimnej tez trzeba rozkrecic i sam waz nasunac na turbine ale wczesniej na oryginalna koncowke turbiny trzeba naspawac kawalek rorki sr. 50mm. Reszta problemow sie okaze jak sie z tymi uporam widzę, że sporo problemów jest z adaptacją tego turbo. Będzie to podstawa do uzyskania niezłych parametrów. Napisałeś BLB, to jakaś podpucha tak.
trzeciaq Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Opublikowano 26 Marca 2010 BLB to jest chyba 2008 , 2.0CR , czy sie myle ?
truckmaniac Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 BLB to jest chyba 2008 , 2.0CR , czy sie myle ? Mylisz się
alex181266 Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 BLB to jest chyba 2008 , 2.0CR , czy sie myle ? Mylisz się tak, to co założył Lukasz
truckmaniac Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 BLB to jest chyba 2008 , 2.0CR , czy sie myle ? Mylisz się tak, to co założył Lukasz Nie wiem, kto to jest Lukasz i co założył.Wiem za to, że BLB był montowany: 11.2004-11.2005 w A4 07.2004-11.2005 w A6 06.2005-11.2005 w A6 Avant BLB - 2,0l, 4 cyl., 103kW(140KM)
alex181266 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 BLB to jest chyba 2008 , 2.0CR , czy sie myle ? Mylisz się tak, to co założył Lukasz Nie wiem, kto to jest Lukasz i co założył.Wiem za to, że BLB był montowany: 11.2004-11.2005 w A4 07.2004-11.2005 w A6 06.2005-11.2005 w A6 Avant BLB - 2,0l, 4 cyl., 103kW(140KM) toś go (Łukasz to autor wątku) pocieszył. Facet wydaje grubą kase by popędzić furaka, a ty mu piszesz, co to BLB zamiast mając taką wiedze wyjaśnić, z jakiego silnika zakłada turbine.
truckmaniac Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 BLB to jest chyba 2008 , 2.0CR , czy sie myle ? Mylisz się tak, to co założył Lukasz Nie wiem, kto to jest Lukasz i co założył.Wiem za to, że BLB był montowany: 11.2004-11.2005 w A4 07.2004-11.2005 w A6 06.2005-11.2005 w A6 Avant BLB - 2,0l, 4 cyl., 103kW(140KM) toś go (Łukasz to autor wątku) pocieszył. Facet wydaje grubą kase by popędzić furaka, a ty mu piszesz, co to BLB zamiast mając taką wiedze wyjaśnić, z jakiego silnika zakłada turbine. Przecież na samej górze tej strony napisał, że od BVA :gwizdanie:Z tym, że to nie 170 KM, a 163 Wcześniej się pytał, czy BLB to 2.0 CR 2008, to napisałem że nie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się