dżejki Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 (edytowane) Witam. Bardzo długo szukałem auta dla siebie za przystępną cenę, i udało się- nabyłem b6 cabrio przez przypadek. Swoje poszukiwania koncentrowałem na poszukiwaniach BMW E46 Cabrio i saab 93 cabrio na szczęście żadne z wymienionych które oglądałem nie były warte swojej ceny. Na szczęście znalazłem Audi a4 b6 cabrio z 2003r w 3.0, cena była dobra kosztem stanu technicznego, przy oględzinach zrobiło mi się żal tej A4ki gdyż poprzedni właściciel nie dbał o nic, w aucie można było znaleźć slady po cemencie w bagazniku jak i farby ściennej na skórach, o serwisowanie nawet nie pytałem. Zaraz po zakupie auto trafiło do mechanika u którego wymieniłem chyba wszystko co można zaczynając od wszystkich tarcz i klocków po przekładnie, rozrząd, wahacze, kompletne sprzęgło-mógłbym tak wymieniać bez końca, ale zajmijmy się teraz archiwum które po części udało mi się odzyskać: Koniec kwietnia zakup auta i jego wygląd: ocena techniczna pojazdu i czas zakasania rękawów: małe zakupy: maj, to czas na letnie buty: czerń nie przypadła mi do gustu i po długich oględzinach w sycowie (dla nieznających tematu to największy sklep z butami do auta) po kilku godzinach oględzin i przymiarek wybór padł na tę rolkę w zestawie z oponami YOKOHAMA ADVAN SPORT V103 : po wymianie wszystkich części, oraz wizycie w ASO, korzystając z darmowej wymiany cewek nadszedł czas zasiąść za kółkiem iiiii.... wielkie rozczarowanie- 3.0 nie jedzie! Jak myślałem problem tkwi w nieszczelnym układzie podciśnienia więc wziąłem się za wymianę: zauważyłem różnicę, lecz to wciąż nie było to, mala wizyta na hamowni w celu diagnostyki: okazało się że katalizator nadaje się jedynie do recyklingu i tu podjąłem decyzję o jego usunięciu, lecz to co się stało z dźwiękiem stało się dla mnie koszmarem! Po uporaniu się z brakiem mocy czas był zainwestować w układ wydechowy i wybór padł na Magnaflow, niestety żadne ze zdjęć nie ocalało. Gdzieś po drodze zapodział się wątek licytacji nowego poszycia dachu które zalegało na magazynie w likwidowanym ASO, oraz zamontowanie modułu otwierania dachu z pilota: https://drive.google.com/open?id=0BwoWX-MdDNWmYjkyc2VtQ3NrcDA Kolejnym modem jest gwint na który czekam już 2 tydzień, oraz oklejenie auta na biało, aby wyglądał jak na niżej zamieszczonym zdjęciu: 01.11.2015 Jesień i czas schować auto do garażu, z bezdasznikiem zobaczymy się już na wiosnę, a w między czasie będę wrzucać zdjęcia z oklejania pojazdu, wraz z opisem co sprawiło największy problem, oraz osobiste odczucia po wrzuceniu "gleby" 11.11.2015 Dziękuję! Dzięki uprzejmości jednego ze znajomych który sprezentował mi nową stację multimedialną do mojego bezdasznika mogę uznać dzisiejszy dzien za bardzo udany:) Dodatkowo w najbliższą sobotę podczas zakładania gwintu przymierzę nowe kółko- mam nadzieję że zrobi robotę 14.11.2015 MONTAŻ ZAWIESZENIA GWINTOWANEGO Tak jest, w końcu zabrałem się za rzucenie auta o glebę Niestety nie poszło tak łatwo jakby się wydawało. Tylne zawieszenie w Cabrio dało mi do wiwatu, aby wyjąć sprężynę musiałem odkręcić nie tylko łącznik stabilizatora, ale również całą geometrię oraz zacisk hamulca, następnie drugim lewarkiem naprężyć wahacz w dół. Przód to bajka, strona zajęła 30 min. kilka zdjęć: 20.11.2015 Rolowanie nadkoli i spasowanie kół Udało mi się wypożyczyć rolkę do nadkoli i korzystając z chwili wolnego czasu zająłem się spasowaniem przodu. Kolejnym etapem po zrolowaniu błotników będzie nabycie nadkoli od rs4 b7, ponieważ aktualne po poszerzeniu stały się za wąskie. 06.12.2015 PREZENT OD MIKOŁAJA DLA MOJEGO ŚLEDZIA Spokojna niedziela, ładna pogoda no i mały detal który cieszy oko, dorzuciłem do auta dokładke z seata leona Cupry a oto rezultat: edit: Niestety directupload coś świruje więc dodaję link do konta google: https://drive.google.com/file/d/0BwoWX-MdDNWmZmJYUjRidHNFOFU/view?usp=sharing LICZĘ NA MIŁE SŁOWA, POMYSŁY NA DALSZE MODY ORAZ SŁOWA KRYTYKI, KTÓRE SPROWADZĄ MNIE NA ZIEMIĘ ZANIM POPEŁNIE JAKIEŚ GŁUPSTWO. ZAPRASZAM DO KONWERSACJI Edytowane 6 Grudnia 2015 przez dżejki
devey Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Ładnie się prezentuje, rozumiem, że oklejanie auta to tylko widzimi się? :-) Z technicznego punktu widzenia wszystko już ogarnąłeś?
dżejki Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Opublikowano 2 Listopada 2015 technicznie tiptop Oklejenie to w sumie walor wizualny dobrałem dość ciekawą folię biały pół-mat, konsystencji koralu perły, choć dostałem również inną wizualizację i biała przypadła mi najbardziej do gustu, poniżej foto innych kolorów:) https://drive.google.com/open?id=0BwoWX-MdDNWmSVdDQUo3cFdENUE
Kewin19 Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 Jakie masz sprężyny? Nawet fajnie siedzi
dżejki Opublikowano 11 Listopada 2015 Autor Opublikowano 11 Listopada 2015 1BE i kolo w 19 calach, jak dla mnie troche kozą śmierdzi, stad decyzja na gwint poszedł update, co sądzicie o nowym kole?
mateszymanski Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 Ale ogrom pracy! Miło widzieć, że doszła do takiego stanu, pokaż wnętrze co tam masz A tylne lampy już były czy wymieniałeś? Jeśli wymieniałeś to oświeć nas jak to jest z ich podłączeniem, bo wiem że trzeba przerabiać. Koło jakiego jeszcze nie widziałem (nie to najnowsze) i bardzo ciekawie wygląda na tym aucie. Ono ma to do siebie, że masę kółek po prostu na nim ginie i ja sam nie mogłem znaleźć nic co tak naprawdę by mi pasowało (ale 18 cali). To najnowsze które kupiłeś, jestem pewien że zrobi robotę. Obok mnie parkuje na bardzo podobnym czarna A4 Cabrio i wygląda genialnie.
dżejki Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Opublikowano 12 Listopada 2015 A4 jest na tyle nietuzinkowym pojazdem ze kazda próba wsadzenia felgi ze znanego wzoru konczy sie fiaskiem. Stad tez decyzja o niespotykanym wzorze. Carlssony natomiast mają interesujący wzir, który przykuwa oko. Bo ale jak mówię- w sobotę sprawdzę jeszcze kilka opcji i podzielę sie z wami fotami. A co do lamp, pelen schemat ma beyer Brown to on mi pomógł dojść z nimi do ładu:)
dżejki Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Opublikowano 12 Listopada 2015 Bardzo fajnie ze rynek cabrio jest dość wąski, dzieki temu mamy pewność ze cena pozostanie stabilna na dluuuugie lata
carrera369 Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 A4 jest na tyle nietuzinkowym pojazdem ze kazda próba wsadzenia felgi ze znanego wzoru konczy sie fiaskiem.Przesadzasz Do A4 rzadko kiedy nie pasują jakieś felgi - szczególnie OEM.
jedrekx Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 do zwykłego A4 owszem... ale do cabrio naprawdę ciężko znaleźć dobre koło.
carrera369 Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Większość felg dobrze pasujących do zwykłego A4 B6 będzie pasować do niezwykłego cabrio
black4 Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Nie żartuj sobie :* Witaj! Widać dużo pracy i serca włożonego w autko Bardzo ładna sztuka! Te Carlssony z polerowanym rantem chcesz dać do białej budy? Wspomniałeś też o innych opcjach kół.. Pozdrawiam!
dżejki Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Opublikowano 12 Listopada 2015 jeśli wejdą carlssony to buda pójdzie na czarno, bądź czerwony z palety rs6, jak wspomniałem w sobotę przymierzę z 4-5 kompletów i coś wybiorę oczywiście najpierw poproszę o pomoc wrzucając tu zdjęcia
black4 Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 jeśli wejdą carlssony to buda pójdzie na czarno, bądź czerwony z palety rs6, jak wspomniałem w sobotę przymierzę z 4-5 kompletów i coś wybiorę oczywiście najpierw poproszę o pomoc wrzucając tu zdjęcia Witaj, Wrzucaj zdjęcia innych kół to coś fajnego się dobierze Pozdrawiam!
dżejki Opublikowano 15 Listopada 2015 Autor Opublikowano 15 Listopada 2015 (edytowane) Noooo chłopaki! Gwint ogarnięty, narazie spasowany tylko tył, przód wymaga wymiany opon z przodu na węższe i niższe, będzie spas, będą zdjęcia. Na zachętę zamieszczam co udało mi się osiągnąć tyłem. Dodam że wymiana zawieszenia z tyłu w cabrio jest przeeeerąąąąbaaaana!! Niestety Carlssony nie podeszły 9'' na 10'' nie wchodzi w grę ;( No nic, trzeba szukać innych felg. Edytowane 14 Listopada 2015 przez dżejki
black4 Opublikowano 15 Listopada 2015 Opublikowano 15 Listopada 2015 Noooo chłopaki! Gwint ogarnięty, narazie spasowany tylko tył, przód wymaga wymiany opon z przodu na węższe i niższe, będzie spas, będą zdjęcia. Na zachętę zamieszczam co udało mi się osiągnąć tyłem. Dodam że wymiana zawieszenia z tyłu w cabrio jest przeeeerąąąąbaaaana!! Niestety Carlssony nie podeszły 9'' na 10'' nie wchodzi w grę ;( No nic, trzeba szukać innych felg. Witaj! No pięknie się robi Piszesz, że 9" odpada.... Ja bym tu widział wieloramienne piękne niemieckie felgi z TUV: http://www.ebay.pl/itm/19-Zoll-Wheelworld-WH26-Felgen-Schwarz-8-5x19-et35-5x112-ABE-fur-S-Line-A4-A5-A6-/261958720311 Pozdrawiam!
jedrekx Opublikowano 15 Listopada 2015 Opublikowano 15 Listopada 2015 aż tak ciężko wymieniać tylny zawias? ja na wiosnę wkładam gwint do swojego..
black4 Opublikowano 15 Listopada 2015 Opublikowano 15 Listopada 2015 Noooo chłopaki! Gwint ogarnięty, narazie spasowany tylko tył, przód wymaga wymiany opon z przodu na węższe i niższe, będzie spas, będą zdjęcia. Na zachętę zamieszczam co udało mi się osiągnąć tyłem. Dodam że wymiana zawieszenia z tyłu w cabrio jest przeeeerąąąąbaaaana!! Niestety Carlssony nie podeszły 9'' na 10'' nie wchodzi w grę ;( No nic, trzeba szukać innych felg. Witaj! No pięknie się robi Piszesz, że 9" odpada.... Ja bym tu widział wieloramienne piękne niemieckie felgi z TUV: http://www.ebay.pl/itm/19-Zoll-Wheelworld-WH26-Felgen-Schwarz-8-5x19-et35-5x112-ABE-fur-S-Line-A4-A5-A6-/261958720311 Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się