Zivia Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Witam przymieram się do zmiany lamp na poliftowe i jutro jadę obrzeżyć i proszę powiedzcie mi na co mam zwrócić uwagę ile jest mocowań czy coś z soczewką może być nie tak nie jestem mechanikiem tak że się na tym nie znam czy cena 400 zł za dwie sztuki do nie dużo ??
jacek70 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Sprawdź czy podejdą . Przedlift ma inne błotniki.
marcin_franz Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Ważne abyś kupił europejskie, ewentualnie z możliwością zmiany eu/uk. Mocowania muszą być po 3 w każdej lampie. Dwa na górze i jeden na dole. Soczewki nie powinny być sciemniałe. W środku nie powinno być jakoś dużo kurzu/pyłu. 400 to wysoka cena, no chyba, że to będą igły. Ale dużo taniej też da się wyrwać. Do ceny dolicz sobie jakieś dobre żarówki np. osram, plus ustawienie lamp ~20 zł to już kwota dochodzi Ci do 500 zł.
Zivia Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Opublikowano 2 Listopada 2015 Ważne abyś kupił europejskie, ewentualnie z możliwością zmiany eu/uk. Mocowania muszą być po 3 w każdej lampie. Dwa na górze i jeden na dole. Soczewki nie powinny być sciemniałe. W środku nie powinno być jakoś dużo kurzu/pyłu. 400 to wysoka cena, no chyba, że to będą igły. Ale dużo taniej też da się wyrwać. Do ceny dolicz sobie jakieś dobre żarówki np. osram, plus ustawienie lamp ~20 zł to już kwota dochodzi Ci do 500 zł. Aha to postaram się po negocjować ale trafiły mi się naprawdę blisko tak że odchodzą mi koszty wysyłki. A powiedz mi po czym poznać czy to lampy europejskie czy nie ?? Sprawdź czy podejdą . Przedlift ma inne błotniki. Wiem montaż mam już ugadany z mechanikiem.