Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Auto nie pali po wyczyszczeniu odmy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Wziąłem się wczoraj za czyszczenie odmy w moim 2.5TDI. Zbieg ten planowałem już od dawna, gdyż wiele się nasłuchałem na temat tej odmy. Kiedy już wszystko poskładałem, wsiadłem do auta, żeby je odpalić, a tu nic..... Rozrusznik kręci normalnie, ale silnik w ogóle nie łapie, coś jak by nie dostawał paliwa, lub blokował go komputer. Kiedy przekręcam stacyjkę, na konsoli zapala się kontrolka przedstawiająca pomarańczowy trójkąt z wykrzyknikiem w środku ( o ile się nie mylę kontrolka ta również w stanie normalnym pokazuje kontrolę trakcji - ESP, np. jak się je wyłączy), a kiedy próbuję odpalić samochód, tzn w momencie kręcenia rozrusznikiem, na konsoli zaczyna mrygać kontrolka "ABS" Co może być przyczyną tej dziwnej "USTERKI"? Dodam jeszcze, że musiałem odkręcić przewody od wtrysków (te metalowe idące od pompy wtryskowej), żeeby dostać się do odmy. Oprócz tego metalowy przewód biegnący do turbiny w celu jej smarowania, przepływomież, odpięte dwie wtyczki przy przewodach paliwowych w okolicach turbiny.

Niestety popełniłem jeden z podstawowych błędów przy naprawie "DZISISIEJSZYCH" samochodów, a mianowicie, wszystko robiłem na podpiętym akumulatorze, zamiast go odłączyć.


Po skanowaniu VAGIEM, otrzymałem:

00522 - engine coolant temperature sensor (G62)

30-10 Open or Short to B+ - Intertiment

01375 Sharvare Version to Decode all DTCS

38-10 Please Register / Activate - Intertiment

01406 No Flame

35-00 ---------

00532 Sharvare Version to Decode all DTCS

07-10 Please Register / Activite - Intertiment

Opublikowano

01406 prawdopodobnie oznacza pośrednio powietrze w ukłdzie paliwowym. Czyli odpowietrz porządnie i zapali :-)

Opublikowano

Rozpinałeś również przewody od przelewu wtrysków i paliwo się cofneło. Odpowietrz i powinno być ok

Opublikowano

Rozpinałeś również przewody od przelewu wtrysków i paliwo się cofneło. Odpowietrz i powinno być ok

To co przedmówcy . Musisz odpowietrzyć dobrze od pompy do wtrysków i zapali.

Opublikowano

Tak też bylo. W ruch niestety musiał pójść samostart, choć nie powinno się go w ogóle stosować na silnikach diesla, no i oczywiście drugie auto podpięte kablami. W życiu bym nie pomyślał, że odpowietrzenie tego układu może być tak ciężkie. Używałem odkurzacza, i wiele innych, szczerze, to przyczyn zacząłem szukać już gdzie indziej...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...