Skocz do zawartości
IGNOROWANY

migające check i brak mocy, kilka pytań


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Problem z dzisiaj. Nie piszcie tylko że może to być wiele przyczyn bo ja to wiem i nie piszcie że mam jechać pod kompa bo to też wiadome -_- tylko na razie wszyscy mechanicy u mnie nie mają wolnych stanowisk a ja potrzebuje szybko auto. Ewentualnie co ja mógłbym sam sprawdzić.

Mianowicie dziś rano po odpaleniu auta chodził mi jak traktor tyle że praca silnika była równa. Na początku samochód nie miał mocy lekko szarpał słabo przyśpieszał po chwili kontrolka check engine zaczeła mrógać przejechałem kilka km i zgasiłem silnik po odpaleniu ponownym problem pojawił się przez chwile pozniej wróciła moc do auta ale ta praca silnika jak traktor została i podczas dodawania gazu słychać delikatny gwizd. Po południu otworzyłem maske i odpaliłem silnik to klekotanie jak traktor dochodziło nie z silnika a z pod auta od strony kierowcy tak jak by się tłumnik przepalił a silnik chodził normalnie, sprawdziłem cewki i wszystkie są sprawne bo po wyciągnieciu cewki silnik zmieniał prace. WIec uznałem że przepalił mi się tłumnik po ruszeniu znów się zaczeło po około minuty jazdy chceck engine znów zaczeło migać i samochód mi zgasł po odpaleniu znów brak mocy klekocze jak traktor więc znów go zgasiłem odpaliłem i auto było już nagrzane i moc wróciła ale klekotanie zostało.

Wiec propozycje, polemizacje: co to może być ?
Czy takie objawy mogą powstać od przepalonego tłumnika ?
Co mógłbym ewentualnie sam sprawdzić

I czy gdy kontrolka nie miga i jest moc a słychać tylko klekotanie mogę jeździć tak do pracy póki się nie zwolni miejsce u mechanika ?

Edytowane przez dawids2411
Opublikowano

Jak czek miga to nie wolno jeździć tak słyszałem , dlatego koniecznie do mechanika i oczywiście pod komp.

Opublikowano (edytowane)

Jak czek miga to nie wolno jeździć tak słyszałem , dlatego koniecznie do mechanika i oczywiście pod komp

Ale pytanie brzmiało gdy nie mruga ? A jak mruga to co się może stać ? A przepalony tłumik i odczyt sondy może mieć coś wspólnego ? A to że do mechanika i pod komp to ja wiem takie rady wgl sąnie potrzebne -_-

Edytowane przez dawids2411
Opublikowano

czy wolno jezdzic jak nie mruga? hmmm jak odpowiedziec na to pytanie?

czy wolno jezdzci jak mruga? hmmm a kto Ci zabroni:D:D:D:D:D:D?

generalnie skutek moze byc taki ze np tylko sobie mruga az po wybuch calego silnika bo ta kontrolka nie mowi o bledzie tylko ze jakis wystepuje ...np zla mieszanka i bedzie mrugac albo przestawiony rozrzad tesh moze mrugac(a wtedy wiadomo ze lepiej sie modlic co by silnika nie rozsadzilo) takze sam sobie odpowiedz na to pytanie

moim zdaniem to nie wydech a nawet jezeli to tylko wydech i jezdzij tak ile chcesz byle Ci dowodu nie zabrali i sobie auta nie spal jak dziura zaraz za katem bo tam spaliny maja ogromna temp.

bedac zlosliwy CELOWO napisze podlacz kompa:D

p.s. no k**wa zalosne zeby zaden mechanik nie mial 15 minut na vaga....moim zdaniem to sciema w ch....j

wystarczy ze pomachasz blekitem przed ryjem i odrazu dziwnie zaginione 15 minut sie odnajdzie...cuda ku....wa?

Opublikowano

Mi się zapalił check, ale pracował równo i normalnie na zimnym. Na ciepłym lekko klekotał jak diesel, podpięcie pod VAGa pokazało, że odczyty z lambdy pokazują krzaczki, podmiana sondy na używaną i problem minął.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...