Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kręci i nie odpala.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie. Wczoraj normalnie przyjechałem do pracy i po południu po wyjściu strajk. Kręci i nic. Nawet nie odpalił na sekundę. Świece i cewki nowe,aku dobre,rozrusznik kręci elegancko... Po przeleceniu kluczyka komunikat OK i lipa. Wczoraj nie było czasu sprawdzać dalej bo szybko w autobus i do domu.

Jakieś pomysły co bez kompa na szybko można sprawdzić? Bo jak nie to zostaje laweta i do mechanika... :(

Opublikowano (edytowane)

Sprawdzić czy paliwo dochodzi do listwy wtryskowej :P Druga sprawa podłączyć pod VAG i zobaczyć czy nie ma jakiś błędów z czujników wałka itp

Edytowane przez kamil-vag
Opublikowano

Może się uda zorganizować kogoś z kompem na popołudniu. Szkoda że na LPG nie mogę go odpalić :(

Opublikowano

STAG'a masz ? Czy inną instalację ?

Opublikowano

BRC i sprawdzałem i nie mogę. Nie chce przełączyć na LPG.

No to po 2h grzebania nic nie wyszło. Zero błędów,sprawdzane co się dało i cały czas podejrzenia padają na sterownik... Teraz laweta i na spokojnie ogarniać temat...

Opublikowano

Witam, podpinam się pod temat, również jednego wieczora zrobiłem 130 km bez problemów, na drugi dzień odpalałem samochód i przez swój pośpiech nie zdążył zagadać... Za krótko przytrzymałem kluczyk (nie wiem czy to coś zmienia) więc nie zastanawiając się kluczyk do tyłu i od nowa,niestety nic oprócz dźwięku rozrusznika nie usłyszałem... [emoji20] dodam że mam silnik 2.0 130PS z gazem

Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Witam, podpinam się pod temat, również jednego wieczora zrobiłem 130 km bez problemów, na drugi dzień odpalałem samochód i przez swój pośpiech nie zdążył zagadać... Za krótko przytrzymałem kluczyk (nie wiem czy to coś zmienia) więc nie zastanawiając się kluczyk do tyłu i od nowa,niestety nic oprócz dźwięku rozrusznika nie usłyszałem... [emoji20] dodam że mam silnik 2.0 130PS z gazem

Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka

Ale kręci w ogóle czy nic? Ja miałem podobnie w swoim dieslu, słyszałem tylko dzwięk rozrusznika.. Okazało się że było do wymiany napinacz paska rozrządu :decayed:

Opublikowano

U mnie kręcił jak szalony,ale nawet na sekundę nie zapalał. Może dziś wieczorem czegoś się dowiem... :(

Opublikowano

O f*ck.... Nie strasz mnie nawet bo tu rozrząd kolizyjny... Chodź tak czy siak przymiarka do wymiany już była bo 229 tyś na budziku... Powiem Ci że nie bardzo chcę kręcić

Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No to chyba jest przyczyna. Czujnik położenia wału. Dziwne że błędu nie było :)

Opublikowano

Wina spadła na pompę paliwa, i teraz pytanie do was gdzie takową mogę znaleźć jeżeli pod kanapą z tylu sa tylko jakaś osłona termiczna i z drugiej strony bak widać...

Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

W bagażniku jest. Bez problemu wyciągniesz :) Ceny dość spore :(

Opublikowano

To ładnie... Bo tam mam jakąś plastikową zabudowę i pewnie pół samochodu trzeba będzie rozebrać

Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A gdzie tam :) W bagażniku jest. Ładnie widać zaślepkę. Parę śrub i wyjęte. Ja u siebie sprawdzałem czy pompa działa to chwila moment żeby się tam dostać

No i autko odebrane. Czujnik położenia wału. Szkoda że nie pokazało błędu,byłoby szybciej. Założony oryginał Bosha :)

Opublikowano

Niestety u mnie nie było już tak pięknie, bo mam kombi i plastikowe wypełnienie bagażnika... Ale udało się pompa wymieniona, samochód znów ożył [emoji4] u mnie to wyglądało mniej więcej tak

faa46fedcfecdee476b0e62c3f3945a1.jpg

77689b8b918d8b8b0a0451e0079cf24a.jpg

Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Cześć. Mam podobny problem z odpalaniem. Auto to audi a4 b6 alt.  Zdarza się to sporadycznie ale zdążyłem już prawie tysiaka wydać na naprawy i dalej jest problem. Wymieniono mi pompę paliwa -niepotrzebnie z resztą. Zmieniony przekaźnik 167, 219 i 370. Chcialem zapytac czy przekaznik nr 370 ma wplyw na odpalanie? Jaka jest jego funkcja poza wentylatorem? Może ktoś ma jakiś schemat instalacji dla laika elektrycznego? Pozdrawiam

Edytowane przez master8406
Błąd
Opublikowano

Dziś spotkał mnie ten sam problem. A mianowicie wczoraj postawiłem na przeciwskarpie samochód. Po kilku godzinach nie chciał już odpalić. Zjechałem na płaskie i odpalił jak kolega podpiął szelki do swojego aku. Dojechałem do domu zgasiłem i dziś rano nie odpalił. Nie ma reakcji, nic. Paliwa było z 10 litrów. i jazda na LPG. Dolałem kilka litrów paliwa bez zmian. hm ciekawe co poszło, wydaje mi się że pompa paliwa siadła. 

Opublikowano (edytowane)

Słychać chwilową pracę pompy po włączeniu zapłonu?

Edytowane przez AndrzejK.
Literówka
Opublikowano (edytowane)
14 godzin temu, AndrzejK. napisał:

Słychać chwilową pracę pompy po włączeniu zapłonu?

Nic nie słychać. Wczoraj sprawdziliśmy, że po dłuższym kręceniu czuć zapach benzyny. Dodatkowo sprawdziliśmy świece i były mokre. Może pompa podaje ale za małe ciśnienie ? 

Zauważyłem, że jak kręce rozrusznikiem to obroty lekko podskoczą, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie (gdzieś czytałem że ma hm). 

Wjechałem do garażu żeby ogrzać samochód i odpalić w trybie awaryjnym, niestety bez skutku. 

Edytowane przez chris061

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...