Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kąt Wtrysku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po wizycie tam jak podpiołem pod Vag-a to sie zszokowałem, ustawiali kąt na zegar, tak twierdzili, mozliwe że przez to autko wiecej pali??? i straciło na mocy??

Opublikowano (edytowane)

podobno jest dobrze, tak twierdzili w serwisie

Podobno...

Sprawdź sam ustawienie rozrządu na znakach i blokadach i wtedy będzie jasne.

Jest jeszcze opcja koła na wale korbowym, ale na razie bym ją zostawił.

Po wizycie tam jak podpiołem pod Vag-a to sie zszokowałem, ustawiali kąt na zegar, tak twierdzili, mozliwe że przez to autko wiecej pali??? i straciło na mocy??

Jeśli rozrząd nie jest poprawnie złożony to takie objawy mogą wystąpić. Jeśli chodzi o ustawianie na tzw. "zegar", to jest też jest metoda. Wiele razy też tak robiłem, ale jak się nie ma pojęcia, to można łatwo spaprać.

Edytowane przez Lukasz_N
Opublikowano

mogło stracić na mocy gdyż dynamiczny kąt wtrysku nie wyrabia bo jest poza regulacja, jak masz vaga to ogarnij logi i zobaczymy co i jak, tak jak kolega wyżej klin na wałek, zero przy prawej krawędzi na skrzyni i śruba w koło pompy tak sprawdzisz rozrząd

Opublikowano

Powiem ci że znaki na pompie się nie zgrywają o jakieś 5mm, na rozrządzie jeszcze nie sprawdzałem, po tej wymianie auto zaczęło dziwnie telekotac...

Opublikowano (edytowane)

No to masz przyczyne.

Ustaw wszystko tak jak kolega pisze i sprawdź dokładnie.

Klekocze, bo kąt jest bardzo przyspieszony

Edytowane przez Lukasz_N
Opublikowano

obawiam się że jak coś popier.... ze znakami to może zawór sie spotyka delikatnie z tłokiem..... taki dźwięk kiedyś miałem jak dawno temu wpadła nam nakrętka czy podkładka to komory spalania.... chyba to było w starej nysie

Opublikowano (edytowane)

Przy kącie 125 jednostek jeszcze raczej zawory nie całują się z tłokami.

To raczej objaw zbyt wczesnego kąta.

Edytowane przez Lukasz_N
Opublikowano

tam niema co poperdzielic ustawiasz wszystko jak napisane wyżej, śruba w koło musi wchodzić bez oporów i tyle:) resze wyregulujesz ruszając pompą na fasolkach:) pewnie wtryski klepia:P

Opublikowano

troszkę mnie pocieszyłeś, muszę poszukać jakiegoś zaufanego warsztatu okolice Gdańska


to tak ale wiesz pod blokiem tego nie będę robił..... bez garażu bida:)

Opublikowano

Dodam od siebie że bardzo przyspieszony kąt wtrysku odbija się na układzie korbowo-tłokowym.

Przy takim kącie to ja się nie dziwie że pali od strzała a nawet jeśli napisałbyś - "na dotyk" :D

Co do reszty to koledzy powiedzieli Ci co masz zrobić, posłuchaj a na pewno lepiej na tym wyjdziesz niż ze swoim mechanikiem ;)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

siema!!

Próbowałem ustawić kat wtrysku ale niestety nie dałem rady odkręcić śruby w kole pompy,tej dolnej, duża nasadka nie wchodzi, druga ledwie ledwie poluzowałem ale to trzeba było obracać kołem po milimetrze żeby dobrze weszła...

muszę załatwić mała nasadkę i wtedy pójdzie ,

Opublikowano

ustaw na duze oczko w kole pompy wtedy każda nasadka wejdzie,klucz chyba 22 i 19 i z równym naciskiem na koło pompy w wałka przestawiasz rozrząd

Opublikowano

to jest większe oczko??? nie zauważyłem różnicy...

Opublikowano

kurrr a ja sie mordowałem jak głupi..... godzine z jedna śrubą

Opublikowano (edytowane)

teraz zrobisz to w 5 min:) z tyłu pompy śrubę pod rurkami luzujesz delikatnie ale tak by był mały opór bo jest na nakrętce stożkowej i jest ciężkie dojście by potem przytrzymac nakretke:)

Edytowane przez baca2309

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...