Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kąt Wtrysku


miklaas

Rekomendowane odpowiedzi

Po wizycie tam jak podpiołem pod Vag-a to sie zszokowałem, ustawiali kąt na zegar, tak twierdzili, mozliwe że przez to autko wiecej pali??? i straciło na mocy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobno jest dobrze, tak twierdzili w serwisie

Podobno...

Sprawdź sam ustawienie rozrządu na znakach i blokadach i wtedy będzie jasne.

Jest jeszcze opcja koła na wale korbowym, ale na razie bym ją zostawił.

Po wizycie tam jak podpiołem pod Vag-a to sie zszokowałem, ustawiali kąt na zegar, tak twierdzili, mozliwe że przez to autko wiecej pali??? i straciło na mocy??

Jeśli rozrząd nie jest poprawnie złożony to takie objawy mogą wystąpić. Jeśli chodzi o ustawianie na tzw. "zegar", to jest też jest metoda. Wiele razy też tak robiłem, ale jak się nie ma pojęcia, to można łatwo spaprać.

Edytowane przez Lukasz_N
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogło stracić na mocy gdyż dynamiczny kąt wtrysku nie wyrabia bo jest poza regulacja, jak masz vaga to ogarnij logi i zobaczymy co i jak, tak jak kolega wyżej klin na wałek, zero przy prawej krawędzi na skrzyni i śruba w koło pompy tak sprawdzisz rozrząd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem ci że znaki na pompie się nie zgrywają o jakieś 5mm, na rozrządzie jeszcze nie sprawdzałem, po tej wymianie auto zaczęło dziwnie telekotac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to masz przyczyne.

Ustaw wszystko tak jak kolega pisze i sprawdź dokładnie.

Klekocze, bo kąt jest bardzo przyspieszony

Edytowane przez Lukasz_N
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obawiam się że jak coś popier.... ze znakami to może zawór sie spotyka delikatnie z tłokiem..... taki dźwięk kiedyś miałem jak dawno temu wpadła nam nakrętka czy podkładka to komory spalania.... chyba to było w starej nysie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy kącie 125 jednostek jeszcze raczej zawory nie całują się z tłokami.

To raczej objaw zbyt wczesnego kąta.

Edytowane przez Lukasz_N
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam niema co poperdzielic ustawiasz wszystko jak napisane wyżej, śruba w koło musi wchodzić bez oporów i tyle:) resze wyregulujesz ruszając pompą na fasolkach:) pewnie wtryski klepia:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszkę mnie pocieszyłeś, muszę poszukać jakiegoś zaufanego warsztatu okolice Gdańska


to tak ale wiesz pod blokiem tego nie będę robił..... bez garażu bida:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam od siebie że bardzo przyspieszony kąt wtrysku odbija się na układzie korbowo-tłokowym.

Przy takim kącie to ja się nie dziwie że pali od strzała a nawet jeśli napisałbyś - "na dotyk" :D

Co do reszty to koledzy powiedzieli Ci co masz zrobić, posłuchaj a na pewno lepiej na tym wyjdziesz niż ze swoim mechanikiem ;)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema!!

Próbowałem ustawić kat wtrysku ale niestety nie dałem rady odkręcić śruby w kole pompy,tej dolnej, duża nasadka nie wchodzi, druga ledwie ledwie poluzowałem ale to trzeba było obracać kołem po milimetrze żeby dobrze weszła...

muszę załatwić mała nasadkę i wtedy pójdzie ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ustaw na duze oczko w kole pompy wtedy każda nasadka wejdzie,klucz chyba 22 i 19 i z równym naciskiem na koło pompy w wałka przestawiasz rozrząd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno jest większe właśnie po to, żeby swobodnie włożyć klucz.

http://static.nanodatex.com/media/dea5dfb750d32f9a0a54fc95e909b494.jpg

Edytowane przez Lukasz_N
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz zrobisz to w 5 min:) z tyłu pompy śrubę pod rurkami luzujesz delikatnie ale tak by był mały opór bo jest na nakrętce stożkowej i jest ciężkie dojście by potem przytrzymac nakretke:)

Edytowane przez baca2309
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest podwieszony o tym cały wątek i wszystko wytłumaczone łopatologicznie od podstaw:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/6270-wszystkie-r4-tdi-oprocz-pd-ustawienie-kata-wtrysku/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...