miklaas Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Opublikowano 21 Listopada 2015 Po wizycie tam jak podpiołem pod Vag-a to sie zszokowałem, ustawiali kąt na zegar, tak twierdzili, mozliwe że przez to autko wiecej pali??? i straciło na mocy??
Lukasz_N Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 (edytowane) podobno jest dobrze, tak twierdzili w serwisie Podobno... Sprawdź sam ustawienie rozrządu na znakach i blokadach i wtedy będzie jasne. Jest jeszcze opcja koła na wale korbowym, ale na razie bym ją zostawił. Po wizycie tam jak podpiołem pod Vag-a to sie zszokowałem, ustawiali kąt na zegar, tak twierdzili, mozliwe że przez to autko wiecej pali??? i straciło na mocy?? Jeśli rozrząd nie jest poprawnie złożony to takie objawy mogą wystąpić. Jeśli chodzi o ustawianie na tzw. "zegar", to jest też jest metoda. Wiele razy też tak robiłem, ale jak się nie ma pojęcia, to można łatwo spaprać. Edytowane 21 Listopada 2015 przez Lukasz_N
baca2309 Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 mogło stracić na mocy gdyż dynamiczny kąt wtrysku nie wyrabia bo jest poza regulacja, jak masz vaga to ogarnij logi i zobaczymy co i jak, tak jak kolega wyżej klin na wałek, zero przy prawej krawędzi na skrzyni i śruba w koło pompy tak sprawdzisz rozrząd
miklaas Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Opublikowano 21 Listopada 2015 Powiem ci że znaki na pompie się nie zgrywają o jakieś 5mm, na rozrządzie jeszcze nie sprawdzałem, po tej wymianie auto zaczęło dziwnie telekotac...
Lukasz_N Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 (edytowane) No to masz przyczyne. Ustaw wszystko tak jak kolega pisze i sprawdź dokładnie. Klekocze, bo kąt jest bardzo przyspieszony Edytowane 21 Listopada 2015 przez Lukasz_N
miklaas Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Opublikowano 21 Listopada 2015 obawiam się że jak coś popier.... ze znakami to może zawór sie spotyka delikatnie z tłokiem..... taki dźwięk kiedyś miałem jak dawno temu wpadła nam nakrętka czy podkładka to komory spalania.... chyba to było w starej nysie
Lukasz_N Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 (edytowane) Przy kącie 125 jednostek jeszcze raczej zawory nie całują się z tłokami. To raczej objaw zbyt wczesnego kąta. Edytowane 21 Listopada 2015 przez Lukasz_N
baca2309 Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 tam niema co poperdzielic ustawiasz wszystko jak napisane wyżej, śruba w koło musi wchodzić bez oporów i tyle:) resze wyregulujesz ruszając pompą na fasolkach:) pewnie wtryski klepia:P
miklaas Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Opublikowano 21 Listopada 2015 troszkę mnie pocieszyłeś, muszę poszukać jakiegoś zaufanego warsztatu okolice Gdańska to tak ale wiesz pod blokiem tego nie będę robił..... bez garażu bida:)
Hezen Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 Dodam od siebie że bardzo przyspieszony kąt wtrysku odbija się na układzie korbowo-tłokowym. Przy takim kącie to ja się nie dziwie że pali od strzała a nawet jeśli napisałbyś - "na dotyk" Co do reszty to koledzy powiedzieli Ci co masz zrobić, posłuchaj a na pewno lepiej na tym wyjdziesz niż ze swoim mechanikiem Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
miklaas Opublikowano 22 Listopada 2015 Autor Opublikowano 22 Listopada 2015 siema!! Próbowałem ustawić kat wtrysku ale niestety nie dałem rady odkręcić śruby w kole pompy,tej dolnej, duża nasadka nie wchodzi, druga ledwie ledwie poluzowałem ale to trzeba było obracać kołem po milimetrze żeby dobrze weszła... muszę załatwić mała nasadkę i wtedy pójdzie ,
baca2309 Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 ustaw na duze oczko w kole pompy wtedy każda nasadka wejdzie,klucz chyba 22 i 19 i z równym naciskiem na koło pompy w wałka przestawiasz rozrząd
miklaas Opublikowano 23 Listopada 2015 Autor Opublikowano 23 Listopada 2015 to jest większe oczko??? nie zauważyłem różnicy...
Lukasz_N Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 (edytowane) Jedno jest większe właśnie po to, żeby swobodnie włożyć klucz. http://static.nanodatex.com/media/dea5dfb750d32f9a0a54fc95e909b494.jpg Edytowane 23 Listopada 2015 przez Lukasz_N
miklaas Opublikowano 23 Listopada 2015 Autor Opublikowano 23 Listopada 2015 kurrr a ja sie mordowałem jak głupi..... godzine z jedna śrubą
baca2309 Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) teraz zrobisz to w 5 min:) z tyłu pompy śrubę pod rurkami luzujesz delikatnie ale tak by był mały opór bo jest na nakrętce stożkowej i jest ciężkie dojście by potem przytrzymac nakretke:) Edytowane 24 Listopada 2015 przez baca2309
Lukasz_N Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 Jest podwieszony o tym cały wątek i wszystko wytłumaczone łopatologicznie od podstaw: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/6270-wszystkie-r4-tdi-oprocz-pd-ustawienie-kata-wtrysku/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się