wkowal10 Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Panowie jak w temacie. Jak włączyć bez VAG-a zielone menu i aktywować wizualizację parktronika w 3G+. 2
wrclaguna Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 3G+ jesli masz sam tył to wizualizacji nie właczyszTemat był wielokrotnie poruszany i opisywany na FORUM sciagnij sobie ten skrypt Dropbox - skrypt.zip wypakuj zawartosc bezposrednio na karte SD. odpal MMI, poczekaj jakies 3 minuty. nastepnie wloz karte do slotu. na ekranie pojawi Ci sie info, zeby nacisnac dowolny klawisz, po chwili powinno pojawic Ci sie info, ze skrypt zostal wykonany. zrob restart MMI i zielone menu powinno sie pojawic. na karcie w katalogu backup bedziesz mial kopie dwoch plikow przed zmiana - wiec zawsze bedzie mozna je przywrocic.
wkowal10 Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Opublikowano 12 Listopada 2015 Mam sam tył- dlaczego nie włączę- sterownik? Jak się restaruje w 3G+ MMI bo jestem zielony? Czyn te zielone MMI jednorazowo mi się włączy?
wrclaguna Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Mam sam tył- dlaczego nie włączę- sterownik? twoj model nie ma juz sterownika jak to miejsce miało w rocznikach 2008-2012 dlatego nie ma jak właczyć wizualizacji Jak się restaruje w 3G+ MMI bo jestem zielony? A szukałes cos na FORUM ? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/200983-vcds-vag-com-kodowania-a4-b8/ Czyn te zielone MMI jednorazowo mi się włączy? Bedzie właczone na stałe bez jakiegokolwiek błedu
wkowal10 Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Opublikowano 12 Listopada 2015 A żeby wejść do niego to jaka będzie procedura po odpaleniu zapłonu?
faktory Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Jak czytam takie coś to może lepiej nic nie zmieniaj w zielonym menu skoro nie potrafisz znaleźć jak się tam dostać...