Wojtek1995 Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Witam moje pytanko jak szybko i tanim kosztem podwyszyć moją audiczke jak wszyscy chcą w glebe a ja z konieczność musze od gleby się oddalić z powodu pracy
tomaszstn Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Sprężyny lesjofors i nowe amorki, odpowiedniki 1BA, np Bilstein B4
Wojtek1995 Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Opublikowano 12 Listopada 2015 I jak myślisz ile zyskam ? 3cm jeszcze myślałem o specjalnych tulejkach pod kielichy bo jestem wstanie je zlecić
tomaszstn Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Nie wiem ile zyskasz, nie mam pojęcia co masz teraz wsadzone, zestaw j.w. to wysokość około 67,68 cm od ziemi do błotnika więc wygląda jak allroad.
Wojtek1995 Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Opublikowano 12 Listopada 2015 no allroad miał dzisiaj małe problemy z wysokością ale dawał rade . jak skłonie się do wymiany to dam znać
tomaszstn Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 Jakbyś wrzucił zdjęcie auta z boku to można być coś jeszcze Ci podpowiedzieć czy pójdzie coś do góry ewentualnie zmierz wysokość od ziemi do nadkola.
Skypl Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 Kolego jakbyś chciał to mam 4 sprężyny od zawieszenia 1BA. Na tych sprężynach przód stał w moim na 68 cm a tył 69 cm (przez środek koła, do nadkola).
tomaszstn Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 Do niego nie podejdzie, on ma sedan i 1.8 ADR a Ty diesla i Avanta
Wojtek1995 Opublikowano 16 Listopada 2015 Autor Opublikowano 16 Listopada 2015 nie no z tym że diesel to nie ma znaczenia ale że avat to chyba już ma dzisaj przeliczyłem wszystko i taniej wychodzi kupić jakiś stary czołg np golfa 2 i go katować po lesie bo tu dochodzą wachacze i obawiam się tego że po przeróbce szybko wylecą jak i drążki a koplet kosztuje tyle co stary czołg na kata tak że z góry dzięki jak przyjdzie mi pracować w bardziej łagodniejszych warunkach z chęcią wrócę do tematu
tomaszstn Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 Właśnie że diesel ma znaczenie, przód poszedł by Ci do góry i auto dziwnie by podskakiwało, za duża różnica w wadze.
Wojtek1995 Opublikowano 17 Listopada 2015 Autor Opublikowano 17 Listopada 2015 Nie wiem nie przyglądałem się wydaje mi się że to jest kwestia amortyzatorów i wagi silnika bo co do zawieszenia z przodu to nie widziałem różnicy w kwesti wachaczy i na ulicy
tomaszstn Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Wahacze nic tu nie mają do wysokości, tylko sprężyna która z diesla do Ciebie się nie nadaje, trzeba dobierać je pod kątem nacisku na oś.
Emejcz Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) Najprostsza i najtańsza sprawdzona przeze mnie metoda to gumy pod sprężyny. http://allegro.pl/guma-gumy-podwyzszajace-pod-sprezyny-golf-ii-iii-i4993770872.htmlUżywam u siebie i jest super. Przy czym ja zamontowałem, bo hak i LPG obniżają tył i przy napakowanym aucie jest już dużo za nisko. Guma pasuje pod nasz amorek, ale trzeba troszkę podciąć plastik który wchodzi na górną część amora. Edytowane 18 Listopada 2015 przez Emejcz
wiruswirus6 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Co do tych gum to zdanie podzielone sam je włożyłam ale różnicy to ja nie widzę. Chyba żeby je Dec na sam dół ale podobno sprężyny wtedy lubią strzelać, pękać. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Emejcz Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 No jasne, że na dół, bo niby gdzie? Jak założyłeś takie wkręcane w sprężyny to rzeczywiście może ci to peknąć, bo to chwyt handlarzy. Auto się podniesie o około 1,5cm na pewno.
wiruswirus6 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Tak dałem skręcane bo do tych co w linku żeby założyć to trzeba Amora wyciągać chyba żeby ją przeciąć Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Emejcz Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 No zgadza się, trzeba zdejmować, ale jest bezpieczne i skuteczne. Te wkręcane - pytałem tego co sprzedaje - źle działają na sprężyny, bo są nierównomiernie naprężone i mogę pękać.
wiruswirus6 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 No właśnie też tak słyszałem i efekt mizerny. A te faktycznie powinny dac rade tylko jak mam to rozbierać to nie wiem czy nie lepiej dac inne sprężyny dłuższe np.od 2,5 Avant pewno by było wyżej Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Emejcz Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Ściągacze do sprężyn 30zł. Jak masz sedana to tylne przełożysz bardzo szybko, jak avanta to znacznie dłużej, ale nie jest to żadna tragedia. Tylko klucz gięty 16/17 sobie skombinuj do odkręcenia amorka.
wiruswirus6 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Avant i obawiam się pourywania tych boczkow w bagażniku więc jak już będę się za to miał brać to komplet wymienię a tak to szkoda tego rozbierać Ale dzięki że podpowiedzi. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się