variocustoms Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 U mnie nie było problemu, serię KM miałem niską dlatego tylko 166 KM wyszło w bezpiecznej wersji - codziennie robię prawie 300 km więc musi być bezpiecznie dla silnika.
H4mm3R Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 bezpieczeństwo to podstawa choć z tego co słyszałem podczas podnoszenia mocy z 140 na 170 podnoszą ciśnienie w turbinie zaledwie o 0,25Bara czyli z 1,25 na 1,5Bara a to jest prawie nic
Musashi Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 a wiec sprawdzilem ze jest to silnik BRE teraz, trzeba znalezdz odpowiednia firme i zdecydowac sie czy ma to byc chip czy box ? pozatym auto ma przejechane 84tys km, jak bede w polsce to mam zamair podjechac na servis zeby mi powiedzieli wiecej o stanie silniku itp. i moze wtedy podejme decyzje o tuningu boxa to mozna wrzucac do calibry Z tego co mi wiadomo silniki z filtrem DPF w tym również silnik BRE ciężo się chipuje i nie zawsze jest to co by się chciało... bo jeśli chodzi o silnik BLB to bez problemu można na 170ps podkręcić jaki tuner takie efekty rogal sobie radzi.
turdzi Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 1,5Bara a to jest prawie nic chyba nie do konca wiesz co piszesz 1.5 bara w przecietnym silniku turbo bez kucizny wpala dziure w tloku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się