majkelllos Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 Witam. W przeciągu dwóch tygodni, zapaliły mi się dwa razy kontrolki ESP i EPC, przy czym przy niskich obrotach, obroty falują, a raz nawet auto zgasło.Dodam, że auto staje się słabsze nie ma "kopa". Wszystko trwa do momentu kiedy nie wyłączę silnika i uruchomię go ponownie. Wtedy kontrolki już nie świecą, a auto pracuje normalnie. Wszystko dzieje się na LPG, na benzynie nie zdarzyło mi się coś takiego. Audi A4B6, 2.0 multitronic 131 km 2002r
majkelllos Opublikowano 16 Listopada 2015 Autor Opublikowano 16 Listopada 2015 Niestety nie miałem czasu na to, dlatego na chwilę obecną założyłem temat aby móc mniej więcej czegoś dowiedzieć. Szukam aktualnie warsztatu gdzie ewentualnie pojadę z tym problemem.
kubunia Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 Bez podłączenia pod komputer to nawet z fusów nie da się wyczytać. Zobacz jakie błędy wystąpiły i dopiero można zacząć dyskusję.
szakal222 Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 U mnie tak bylo tyle ze w 1.8t ,walilo tymi kontrolkami od walnietej przeplywki ,upewnij sie podlaczajac vaga,i sprawdz bloki engine oraz abs esp ,skasuj bledy jezeli wywali 2 raz to bank to zreszta opis i kod bledu to powinien opisac
majkelllos Opublikowano 17 Listopada 2015 Autor Opublikowano 17 Listopada 2015 Okej dzięki za odpowiedź. Polecacie jakiegoś mechanika w Warszawie do którego mogę z tym śmiało pojechać?
szakal222 Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Przeplywomierz sam wymienisz. 5 minut roboty ,pojedz tylko na vaga jak nie masz
Romeck Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Okej dzięki za odpowiedź. Polecacie jakiegoś mechanika w Warszawie do którego mogę z tym śmiało pojechać?Diagtronik w jankachWysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
mashet Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 U mnie jest to samo. Wszystko dzieje się zawsze z rana, kiedy auto jest zimne. Dzieje się to tylko po deszczowej nocy/poranku. Po przejechaniu kilkuset metrów zapala się esp+epc. Gaszę, odpalam ponownie i wszystko gra. Zgram kody z vaga, bo wiem, że jakieś były. Może powiedzą coś więcej.
majkelllos Opublikowano 17 Listopada 2015 Autor Opublikowano 17 Listopada 2015 Dokładnie auto jakoś po odpaleniu które się jeszcze nie rozgrzało i wtedy się to dzieje. Dziś postaram się zadzwonić do nich. Dzwoniłem do Diagtronika w Jankach i o ile czas jutro pokaże pojadę i zrobię pomiary. Jak myślicie warto wydawać pieniądze na przepływomierz BOSCHA czy śmiało można kupić zamiennik? A może używka?
krzysiekml Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 zamienniki sobie daruj bo do ładu nie dojdziesz z autem,bosch lub ori używka z wróżenia to będzie g28 uszkodzony jak i zalany komp w podszybiu
majkelllos Opublikowano 17 Listopada 2015 Autor Opublikowano 17 Listopada 2015 (edytowane) G28 (bezpiecznik)? i o co chodzi z zalanym kompem? Edytowane 17 Listopada 2015 przez majkelllos
krzysiekml Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 (edytowane) g28 czujnik położenia wału wilgotne przekazniki jak i komp silnika znajdujące się w plastikowej obudowie w podszybiu,częsta usterka w tych autach ale vag w pierwszej kolejności Edytowane 17 Listopada 2015 przez krzysiekml
majkelllos Opublikowano 17 Listopada 2015 Autor Opublikowano 17 Listopada 2015 Komp silnika jak napisałeś powyżej jest do wymiany czy poprostu do wysuszenia?
krzysiekml Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 jak pisałem wyżej i nie tylko ja - w pierwszej kolejności vag
majkelllos Opublikowano 18 Listopada 2015 Autor Opublikowano 18 Listopada 2015 Byłem dziś w Diagnostiku. Faktycznie VAG pokazał dwa błędy przepustnicy. Panowie zaproponowali czyszczenie żeby przekalkulować czy nie lepiej od razu wymienić na nową. Usłyszałem 150zł i w zaistniałej sytuacji się zgodziłem. Pi czyszczeniu błędu nie było czyli na chwilę obecną jest ok. Po wykonaniu pracy zapytałem ile. Drugi pan taki wyższy zaczął wymieniać i mówi 200. Na szczęście obok był pan grubszy który od razu powiedział że umawialiśmy się ze mną na 150. Także panowie jak martwcie dziękuję za pomoc. Jeszcze na 100% okaże się jutro na zimnym silniku. Dodam, że wydaje mu się jakby silnik lepiej pracował.
kubunia Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Pamiętaj że przepustnice teraz trzeba zaadoptować też VAGiem, o ile nie zrobili tego panowie po czyszczeniu.
majkelllos Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Opublikowano 20 Listopada 2015 Tego nie wiedziałem ale coś tam jeszcze robili więc mam nadzieję że zrobili dokładnie to o czym mówisz.
Romeck Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Byles w diagnostiku czy w diaktroniku? Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
majkelllos Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Opublikowano 21 Listopada 2015 Diagtronik w Jankach tam byłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się