doktoree1 Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Na wstępie jako nowy forumowicz, pragnę się z Panstwem przywitać. Do meritum. Od jakiegoś czasu zauwazyłem stały, w niezbyt dużej ilości, ubytek płynu chlodzącego w zbiorniku wyrównawczym. Mniej więcej ok tygodnia trwa zejście płynu do poziomu, w którym zapala się czerwona kontrolka jego stanu. Wykluczyłem nieszczelności chłodnicy. Organoleptycznie pod spodem auta, wyciek zlokalizowany jest w okolicach wewnetrznej częsci przegubów (tam gdzie integrują się z chłodnicą). Dołączam zdjęcia,żeby ktoś z Panów zorientował się lepiej niż ja. Dodam,że silnik prawidłowo się grzeje, temperatura jest na prawidłowym, stałym poziomie. W związku z kompletnym brakiem pomyslów diagnostycznych, proszę specjalistów o pomoc. Zgóry dziekuję za zainteresowanie, pozdrawiam
GreGoriO Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Spróbuj wlać środka uszczelniającego, może pomoże... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
jospethe Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 (edytowane) Spróbuj wlać środka uszczelniającego, może pomoże... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Środek uszczelniający to najgorszy sposób z możliwych na usunięcie wycieku. Edytowane 17 Listopada 2015 przez jospethe
GreGoriO Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Rozwiń temat... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
jaceko Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 (edytowane) GreGoriO czy widziałeś kanaliki w nagrzewnicy lub w chłodnicy. Efektem zastosowania takowego specyfiku jest zatkanie nagrzewnicy co skutkuje brakiem ogrzewania. Zmniejsza się przekruj kanałów wodnych co skutkuje wzrostem ciśnienia w układzie itd. To nie jest dobry pomysł. A i moim zdaniem nie ten dział. Edytowane 17 Listopada 2015 przez jaceko
doktoree1 Opublikowano 17 Listopada 2015 Autor Opublikowano 17 Listopada 2015 Tak, proba uszczelniania to najprostsze rozwiązanie, nie zawsze dające rezultat. Bardzo prosze o sugestie, co to może byc. Pompa wody ?
darius73b4 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) Zdjęć nie mogę zobaczyć... Według mnie to już Ty sam znalazłeś przyczynę ubytku płynu w w/w miejscu. Sprawdź jeszcze DOKŁADNIE węże w tych miejscach czy nie są pekniete lub źle założone. Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka Edytowane 19 Listopada 2015 przez darius73b4
lukaszooo Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Nie ma żadnego foto, środek uszczelniający stosuje sie w ciągniku a nie w samochodach osobowych Nie rozumiem twojego opisu miedzy wew przegubami a chłodnicą ????? przeciez to jest cały silnik ???? Sprawdz od dołu czy nie cieknie po metalowej obudowie rozrządu.
robertss Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 witam, miałem podobnie. Płyn zawsze po dolaniu na do kreski max spadał do poziomu min. Winowajcą okazała się cienka gumowa rurka z płynem chłodniczym biegnąca pod pompą vacum. Po prostu sparciała, bo kapał na nią olej. Rurka do kupienia w aso , koszt coś 60 zł. pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się