Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wyciekający płyn chłodzący


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na wstępie jako nowy forumowicz, pragnę się z Panstwem przywitać.

Do meritum. Od jakiegoś czasu zauwazyłem stały, w niezbyt dużej ilości, ubytek płynu chlodzącego w zbiorniku wyrównawczym. Mniej więcej ok tygodnia trwa zejście płynu do poziomu, w którym zapala się czerwona kontrolka jego stanu. Wykluczyłem nieszczelności chłodnicy. Organoleptycznie pod spodem auta, wyciek zlokalizowany jest w okolicach wewnetrznej częsci przegubów (tam gdzie integrują się z chłodnicą). Dołączam zdjęcia,żeby ktoś z Panów zorientował się lepiej niż ja. Dodam,że silnik prawidłowo się grzeje, temperatura jest na prawidłowym, stałym poziomie. W związku z kompletnym brakiem pomyslów diagnostycznych, proszę specjalistów o pomoc. Zgóry dziekuję za zainteresowanie, pozdrawiam

Opublikowano

Spróbuj wlać środka uszczelniającego, może pomoże...

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

Spróbuj wlać środka uszczelniającego, może pomoże...

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Środek uszczelniający to najgorszy sposób z możliwych na usunięcie wycieku.

Edytowane przez jospethe
Opublikowano

Rozwiń temat...

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

GreGoriO czy widziałeś kanaliki w nagrzewnicy lub w chłodnicy. Efektem zastosowania takowego specyfiku jest zatkanie nagrzewnicy co skutkuje brakiem ogrzewania. Zmniejsza się przekruj kanałów wodnych co skutkuje wzrostem ciśnienia w układzie itd. To nie jest dobry pomysł.

A i moim zdaniem nie ten dział.

Edytowane przez jaceko
Opublikowano

Tak, proba uszczelniania to najprostsze rozwiązanie, nie zawsze dające rezultat. Bardzo prosze o sugestie, co to może byc. Pompa wody ?

Opublikowano (edytowane)

Zdjęć nie mogę zobaczyć... Według mnie to już Ty sam znalazłeś przyczynę ubytku płynu w w/w miejscu. Sprawdź jeszcze DOKŁADNIE węże w tych miejscach czy nie są pekniete lub źle założone.

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez darius73b4
Opublikowano

Nie ma żadnego foto, środek uszczelniający stosuje sie w ciągniku a nie w samochodach osobowych :facepalm: Nie rozumiem twojego opisu miedzy wew przegubami a chłodnicą ????? przeciez to jest cały silnik ???? Sprawdz od dołu czy nie cieknie po metalowej obudowie rozrządu.

Opublikowano

witam, miałem podobnie. Płyn zawsze po dolaniu na do kreski max spadał do poziomu min. Winowajcą okazała się cienka gumowa rurka z płynem chłodniczym biegnąca pod pompą vacum. Po prostu sparciała, bo kapał na nią olej. Rurka do kupienia w aso , koszt coś 60 zł. pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...