Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpie silnikiem przy odpalaniu gdy zimny


marecki1311

Rekomendowane odpowiedzi

Szukałem szukałem i nie znalazłem nic podobnego w tym temacie więc założyłem nowy.
Mam dziwną przypadłość z moim autem:
Zaczęły się chłodne i mokre dni, (zaznaczę że zawsze występuje to w takich właśnie warunkach i zimie, latem nic takiego nie ma) więc przy porannym rozruchu zanim wskoczy na wyższe obroty (ssanie) na swoje 1300obr/min to szarpie silnikiem lub "dławi się" tak jakby nie pracowały wszystkie gary, trwa to około 2-3 sek. Następnie jak już wskoczy na ssanie to pracuje normalnie powoli schodzi sobie z obrotów i potem już pracuje i jeździ normalnie
Walczę z tym już drugi rok i nie mam już pomysłów, gazu nie mam, olej 5w40, dodam że cewki wymienione wszystkie dwa lata temu, świece nówki, czujnik temp też nowy, przepustnicę zmieniałem trzy razy i dalej to samo.
Ma, bądź miał ktoś z a Was taki objaw? I czy ktoś może coś poradzić?
Dzięki.

Edytowane przez marecki1311
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to raczej normalne kolego, wiadomo że motor już ma swój przebieg : )

Edytowane przez pyra111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalne to powiadasz? poważnie? 215tyś to jest jakiś wielki przebieg?To dlaczego latem to nie występuje?

jeśli to prawda to nawet lepiej bo już mi się nie chce szukać przyczyny, bo to jak szukanie igły w stogu siana:)

Edytowane przez marecki1311
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cewka to cewka, kupujesz całą i nie można zmienić pół :facepalm: (tesh) :facepalm::facepalm:

Dobra zamykam temat, bo jak widzę takie odpowiedzi to mam wrażenie że co niektórym te portal służy do "jak napompować koło"

Dziękuję za uwagę :laughing2:

Edytowane przez marecki1311
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed odpaleniem auta sprobuj wlaczyc ze 3 razy zaplon na 5sek i wtedy odpal, móze być problem z układem paliwowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązałem sam.....podejrzewałem słaby prąd rozruchowy aku( co się wiąże z niewystarczającym prądem na cewki) mimo że nie był w idealnej formie, kręcił ale jak stał 5 dni to już potrafił zastękać...wymieniłem więc na nowy, teraz kręci jak szalony odpada od pierwszego kopa i nie ma już tego szarpania silnikiem w pierwszej fazie odpalania, wchodzi od razu na ssanie i nic nie przerywa :dance:

Wpadłbły ktoś z Was na to, że to wina aku? ;>

Edytowane przez marecki1311
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie palil po paru dniach to jak aku mogl byc w idealnej formie?? to tak jak bys powiedzial ze przebiegniesz 1 km w dobrym czasie ale 5km juz nie dajesz rady. skad mamy wiedziec w jakim stanie masz aku. sam chyba powinieneś widziec spadek napiecia przy rozruchu na liczniku chyba ze nie masz tego wskaznika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem taki problem. Szukałem wymieniałem i nic. Kilka dni temu wymieniłem jeden wąż od odmy bo był pęknięty i gumy łączące kolektor z cylindrami. Jak ręką odjął :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...