kwadrat224 Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Witam Po zmianie kompletnego rozrządu i napinacza z łańcuchem wyskakuje mi błąd silnika, a w vagu taki błąd p0012. Sprawdzałem ustawienie wałków i są ok. Błąd pojawia się po przejechaniu parunastu km. Co może być przyczyną takiego błędu? Odczulem że auto jest jakby słabsze. Auto to a4 b6 1.8t BEX W QUATTRO
kwadrat224 Opublikowano 19 Listopada 2015 Autor Opublikowano 19 Listopada 2015 http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3315181934321-KT7001-.html dokładnie taki jest założony.
kwadrat224 Opublikowano 19 Listopada 2015 Autor Opublikowano 19 Listopada 2015 No zrobił się słabszy. Z zamienników może lepszy by był FEBI bo mam do kupienia za 670zł ??
azure Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 No zrobił się słabszy. Z zamienników może lepszy by był FEBI bo mam do kupienia za 670zł ?? Poczytaj wątek o napinaczu. Febi to też loteria. Ten AutLog u jednego forumowego Kolegi śmiga całkiem dzielnie. Ile w IC dałeś za niego? Dopytaj może w dedykowanym wątku, tam chłopaki więcej mieli z tym do czynienia. Ja na ten moment (i mam nadzieję, że to się nie zmieni) operuję więdzą stricte teoretyczną.
strazak93 Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Przy tym błedzie może być tez rozrząd zle ustawiony,wałki moga być dobrze,a na pasku jest przestawiony. Jeszcze niech kolega poda dokładny nr błedu.
kwadrat224 Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Opublikowano 20 Listopada 2015 No auto osablo strasznie. Rozrząd patrzyłem i jest ok Tak jak powinien być. A za ten napinacz dałem 700zł po znizkach. No tam w wątku tylko piszą że org z aso a reszta to loteria. Myślałem nad zmianą samych ślizgowe bo są na allegro zestawy ale nie wiadomo czy to sie spisze
tomekb7 Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 slizgi sie spisuja mozesz smailo zakladac
strazak93 Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 (edytowane) Ostatnio też myślałem nad wymianą ślizgów u siebie, tylko nie za bardzo wiem jak zdemontować stare i zamontować nowe, jesli robił ktoś taki zabieg niech napisze co i jak, mała podpowiedź zawsze się przyda. Edytowane 21 Listopada 2015 przez strazak93
tomekb7 Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 jak wyjmniesz napinacz to zobaczysz ze zadnej trudnosci w tym nie ma.
strazak93 Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 No właśnie mam jednego co go wyciągnołem bo sypał błedami,i ślizgi ma niewytarte,a kupiłem używkę i planowałem przełożyć ślizgi,a nie chciał bym ich połamać,trzeba je jakoś podważyć wkrętakiem czy jak?,pewnie doszedł bym sam ale wole się zapytać bo szkoda czasu i pieniędzy.
kwadrat224 Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Opublikowano 21 Listopada 2015 No zamieniłem na stary napinacz i błędu już nie ma i moc auta wróciła teraz kupić ślizgi ale Nie wiem jak je zmienić jak by ktoś napisał mniej więcej jak to zrobić.
tomekb7 Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 normalnie wyciagasz jez z napinacza i tyle slizgi kupisz to bedziesz wiedzial jak je wymienic:) sa na alegro i zdaja egzamin:)
kwadrat224 Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Opublikowano 21 Listopada 2015 tylko te ślizgi oryginalne zachodzą tak jak by na taki metal w tym napinaczu i to trzeba siła pewnie tam włożyć ?
arturo77lbn Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam,nie chce zakładać nowego tematu więc się podkleję.Kupiłem auto z wymienionym napinaczem ( nie orginał) ,po jakimś miesiącu zauważyłem wyciek z gòrnej czesci silnika.Po dokładnych ogledzinach okazało się ze cieknie z kostki plastikowej (przy wtyczce) od czujnika napinacza.I teraz pojawia sie problem po wymianie samego czujnika wyciek znikł całkowicie ale co 15 km pojawia mi się bład P0012,podmieniałem czujniki,teraz jest z orginału (1,8 T bfb a4 b7).Dodam ze auto nie straciło mocy i nic sie nie dzieje niepokojącego.Po skasowaniu błedu 15 km i wraca (dodam ze jak robie trasę 200 km zapala sie dopiero po zgaszeniu i uruchomieniu ponownie silnika.Na starym cieknacym czujniku bład nie wyskakiwał.Jakieś rady? Napinacz nowy i działa bez zarzutu nie chciałbym go wymieniać.pozdro. Edytowane 3 Sierpnia 2017 przez arturo77lbn
Piotrek488 Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 W dniu 3.08.2017 o 10:51, arturo77lbn napisał: Witam,nie chce zakładać nowego tematu więc się podkleję.Kupiłem auto z wymienionym napinaczem ( nie orginał) ,po jakimś miesiącu zauważyłem wyciek z gòrnej czesci silnika.Po dokładnych ogledzinach okazało się ze cieknie z kostki plastikowej (przy wtyczce) od czujnika napinacza.I teraz pojawia sie problem po wymianie samego czujnika wyciek znikł całkowicie ale co 15 km pojawia mi się bład P0012,podmieniałem czujniki,teraz jest z orginału (1,8 T bfb a4 b7).Dodam ze auto nie straciło mocy i nic sie nie dzieje niepokojącego.Po skasowaniu błedu 15 km i wraca (dodam ze jak robie trasę 200 km zapala sie dopiero po zgaszeniu i uruchomieniu ponownie silnika.Na starym cieknacym czujniku bład nie wyskakiwał.Jakieś rady? Napinacz nowy i działa bez zarzutu nie chciałbym go wymieniać.pozdro. Witam, Czy udało Ci się rozwiązać ten problem? Mam tak samo.
arturo77lbn Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 Cześć,niestety wymieniłem cały napinacz, drażniła mnie wyskakujaca kontrolka ale mechanik mòwił że z napinaczem nic sie nie działo i że był ok.Podobno można spróbować uszczelnić jakąś pastą łaczenie pomiedzy czujnikiem a napinaczem ale ja tego nie pròbowałem.Pozdro.
mepo Opublikowano 20 Listopada 2018 Opublikowano 20 Listopada 2018 (edytowane) Cześć, Mam podobny problem u siebie, rozrząd dobrze ustawiony, wałki tez. Wcześniej mechanik źle ustawił synchro i auto nie chciało odpalać od strzała, zapalał za 4,3 czasem 1 razem, różnie, jak mu się chciało. Ustawił prawidłowo i pali za każdym razem. Problem pojawił się 2 tygodnie temu. Wyskoczył błąd P0012 - miał prawo bo nagle łańcuch z napinaczem zaczęły strasznie głośno chodzić. Po wyciągnięciu diagnoza: do wymiany napinacz i łańcuch - łańcuch luźny jak wór barana a napinacz można było palcem wciskać. Nowy napinacz autolog Po wymianie zero poprzednich objawów, ale po przejechaniu około 70km dalej wyskoczył błąd P0012 i powiem, że trochę rozkładam ręce i nie wiem co tam może go boleć. Podpowiedzcie od czego zacząć? Ciśnienie oleju słabe i hydraulika zawodzi ? Mechanik mówił ze wałki wyglądały mu na lekko wytarte i jak by miały rysy. Wstępnie można by powiedzieć, że słabe ciśnienie oleju i wałki dostają po d*pie. Może macie jakieś inne opcje które można by było sprawdzić? Dodam, że auto nie straciło na mocy, nie faluja obroty. Kmpletnie nic mu sie niedzieje oprócz tej wyskakujacej kontrolki... Edytowane 20 Listopada 2018 przez mepo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się