Groszekgroszek2 0 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 (edytowane) Witam Wszystkich, Moje Audi a4 b5 1.8t AEB+LPG wkurza mnie juz nie miłosiernie... od jakiegos miesiaca, gdy silnik jest zimny cieżko pali... czasem zapali dopiero za drugim razem, gdy juz odpali szarpie strasznie aż do momentu gdy nie przęłączy sie na gaz, wtedy nic sie nie dzieje. wymienione zostało : Pompa paliwa, Filtr paliwa, filtr powietrza, Cewki wszystkie 4 NGK, Swiece Platynowe, Jeśli Chodzi o Błędy w kompie sa ta: Za uboga mieszanka, za bogata czasem pokaze sie błąd 16487 Przepływomierz - wysokie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Zrobiłem Logi dynamiczne na zimnym silniku, na paliwie oto i one: http://vaglog.pl/log_240656.html pierwszy na zimnym silniku http://vaglog.pl/log_240657.html drugie podejscie na gazie na samym zapłonie przepływomierz powietrza pokazuje 27.78 g/s czy to normalne? z góry dziekuje i prosze o pomoc... Edytowane 22 Listopada 2015 przez Groszekgroszek2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychusu 0 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 (edytowane) Nie patrzałem w logi ale skoro masz vaga to na początek przywróć ustawienia fabryczne w silniku i pojezdzij na samej benzynie bo są duże szanse ze to wina gazu, Aby to zrobić wchodzisz w Silnik->adptacja->kanał 000->wartość 00->test->save wtedy pojezdzij ze 2 dni na benzynie i zobacz czy dalej szarpie. @Edit. Skoro pali za drugim razem możliwe że reduktor puszcza przez podcisnienie gaz i musi go wypluc w wydech zanim zapali. Edytowane 22 Listopada 2015 przez krzychusu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Groszekgroszek2 0 Opublikowano 21 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Proszę o sprawdzenie tych logów, z góry dziękuje http://vaglog.pl/log_240657.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erchi 10 Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Na logi nie zerkałem, ale może zdejmij wtyczkę z elektrozaworu pod maską (elektrozaworu od LPG), poczekaj jak wypali gaz. Może któryś wtryskiwacz puszcza w kolektor i stąd trudności z odpaleniem i szarpaniem, dopóki się nie przełączy. Taka moja sugestia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unf 54 Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Czy auto bylo chipowane? Masz przeplyw 150g/s przy 5000 obrotow, a w serii 150 konnej powinno byc 120g/s przy 5800... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Groszekgroszek2 0 Opublikowano 13 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Szczerze mówiąc to nie wiem, faktycznie przepływomierz pokazuje za dużo przy 5000... co robic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się