Dev Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 (edytowane) witam auto nierówno pracuje na wolnych obrotach błędy: Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06H-907-115-CAB.clb Oznaczenie elementu: 8K2 907 115 Q HW: 8K2 907 115 D Komponent i/lub wersja: 2.0l R4/4V TF H14 0004 Kodowanie: 0114000C18070160 Kod serwisu: WSC 06325 000 00000 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TFS8K2907115Q A01006 (AU48) ROD: EV_ECM20TFS0118K2907115AH.rod VCID: 3D7ADFDCACFF54C9459-8068 5582 - Przełącznik ciśnienia oleju dla zredukowanego ciś. oleju P164D 00 [044] - nieprawidłowe działanie Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 2796 - Zespół 1; przestawianie wałka rozrządu strony ssącej P000A 00 [104] - za wolne Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 2795 - Z1; przestawianie wałka rozrządu w kier. później P0011 00 [096] - Nieosiągnięta wartość wymagana Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 4113 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40) P0341 00 [096] - niezrozumiały sygnał Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 4096 - Z1; czuj.położ.wałka rozrz.(G40)/czuj.położ.wału korb.(G28) P0016 00 [237] - Niepraw.przyporządkow. MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 4010 - Regulacja biegu jałowego P0506 00 [109] - obroty poniżej wymaganej wartości Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów reszta błędów to wypadanie zapłonow na wszystkich cylindrach michę zdjąłem, wsio czyste jak łza, nowy olej, nowy filtr cisnienie na wolnych obrotach ok 2 bary i utrzymuje sie tak do ok 3.5 tys obr/min ale po przekroczeniu naglę wchodzi na 3.7 bara podpowiedzcie jak sie zabrac za grata z góry dzieku T Edytowane 23 Listopada 2015 przez Dev
edraven Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 (edytowane) Ups... wszystko wskazuje na przestawiony rozrząd :/ Ale chyba delikatnie skoro pracuje w ogóle motor. Zdjąć przód i sprawdzić ustawienie rozrządu zgodnie z blokadami i coś więcej będziesz wiedział. Najpewniej łańcuch się naciągnął albo posypał napinacz, albo jedno spowodowało drugie. Edytowane 23 Listopada 2015 przez edraven
Dev Opublikowano 23 Listopada 2015 Autor Opublikowano 23 Listopada 2015 Chyba sue tym skonczy. Jak sprawdzic dzialanie fazatora ?
szakal222 Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 (edytowane) A moze czujnik na walku sprawdzic ,mialem kiedys takie cuda w galancie. vr4 okazal sie walniety czujnik i silnik sie gubil w dzialaniu z powodu blednych odczytow,czujnik walu pokazywal ok a czujnik walka rozrzadu zle ,powodem blednego dzialania bylo uszkodzenie magnesu w czujniku Edytowane 23 Listopada 2015 przez szakal222
Dev Opublikowano 23 Listopada 2015 Autor Opublikowano 23 Listopada 2015 Stało sie to od razu czy stopniowo ? bo w przypadku tego auta z tygodnia na tydzien bylo coraz gorzej.
szakal222 Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 Mial odpaly co jakis czas a pozniej coraz czesciej .az skonczyl zywot i do smieci ,balem sie o silnik,trzeba szukac ,moze jakies zwarcie ma lub nie styka cos jak nalezy?
Imhotet Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 dev a kanały 90-92 co pokazują ? tam chyba jest synchronizacja wałków (nie wiem czy w tfsi tez, ale chyba tak)
Dev Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Opublikowano 24 Listopada 2015 Ten chodzi po UDS, nie ma juz blokow pomiarowych tylko pomiary rozszerzone.
MarcinOslo Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 Ile auto ma przejechane ? Patrzac na bledy wyglada na rozrzad ,tymbardziej ze problem poglebia sie stopniowo.
adrian998998 Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 Tomek w nich łańcuszki się wyciągały i ślizgi .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się