sowiq Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 Koledzy, w sterownikach zalogowały mi się dwa kody błędów, na logikę raczej niepowiązane ze sobą. Problem z tym, że nie za bardzo wiem o co chodzi. Adres 05: Zezwolenie startu Plik etykiet: 8K0-907-064-05.clb Oznaczenie elementu: 8K0 907 064 N HW: 8K0 907 064 N Komponent i/lub wersja: BCM2 1.1 H70 0134 Kodowanie: 010200 Kod serwisu: WSC 06335 000 00000 VCID: 3B75D651BAF1F9F97BD-806E Znaleziono 1 błąd: 00956 - Kluczyk 2 002 - Dolna wartość skrajna przekroczona Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100010 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 152 Przebieg: 130232 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.11.06 Czas: 13:29:55 Adres 19: CAN Gateway Plik etykiet: AKP\8T0-907-468.clb Oznaczenie elementu: 8T0 907 468 K HW: 8T0 907 468 K Komponent i/lub wersja: GW-BEM 4CAN-M H09 0092 Kodowanie: 000303 Kod serwisu: WSC 06335 000 00000 VCID: 4999BC99E02D5B69F91-801C Znaleziono 1 błąd: 03041 - Zarządzanie energią aktywne 000 - - - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 7 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 189 Przebieg: 130803 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.11.23 Czas: 05:34:00 Pierwszy błąd wygląda dla mnie jak rozładowana bateria w kluczyku. Zresztą ostatnio zastanawiałem się nad jej wymianą, bo zauważyłem że zasięg pilota zmalał. A drugi błąd o zarządzaniu energią w środku nocy? Słaby akumulator? Auto stało nieużywane kilka dni w garażu.
Hohe Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 Ten drugi to słabe aku, a ten pierwszy niestety nie wiem.
sowiq Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Opublikowano 26 Listopada 2015 Dzięki za potwierdzenie drugiego błędu. Czyli trzeba się powoli rozglądać za nowym aku.
Hohe Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 Mówiąc słabe aku, miałem na myśli nienaładowane. Czy nadaje się do wymiany, nie wiem. Ba, ja nawet nie wiem czy moje kwalifikuje się do kubła.
sowiq Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Opublikowano 26 Listopada 2015 Z reguły robię dłuższe trasy, S/S nie mam, auto stoi w garażu, a nie mam pojęcia ile może mieć ten akumulator. Ostatnio taki błąd miałem jak cały dzień coś grzebałem w aucie i słuchałem przy tym radia - miał wtedy prawo się rozładować. Ale po 3-4 dniach bezczynności raczej nie powinien tak po prostu paść. Plus jest taki, że auto normalnie odpala i jeździ (no może troszkę dłużej kręci niż kiedyś).
dawidg2 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 Zobacz czy na którejś klemie nie ma wybitych nr. U mnie ostatnio zauważyłem że jest 25 10 jakby 25 tydzień 2010 roku. Może to być data produkcji aku ale nie musi. Bateria pewnie pada, jak takie się rzeczy dzieją, jak przyjdzie większy mróz to czasem może całkiem paść.
sowiq Opublikowano 1 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2015 Jeśli chodzi o pierwszy błąd, to na pewno jest to rozładowana bateria w kluczyku. Dzisiaj na FISie pokazał mi się komunikat, żeby ją wymienić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się