Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dwa kody błędów - 00956 + 03041


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy, w sterownikach zalogowały mi się dwa kody błędów, na logikę raczej niepowiązane ze sobą. Problem z tym, że nie za bardzo wiem o co chodzi.

Adres 05: Zezwolenie startu       Plik etykiet: 8K0-907-064-05.clb
Oznaczenie elementu: 8K0 907 064 N    HW: 8K0 907 064 N
  Komponent i/lub wersja: BCM2 1.1      H70 0134
           Kodowanie: 010200
           Kod serwisu: WSC 06335 000 00000
                      VCID: 3B75D651BAF1F9F97BD-806E
Znaleziono 1 błąd:

00956 - Kluczyk 2 
            002 - Dolna wartość skrajna przekroczona
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 01100010
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 2
                    Wew.licznik błędów: 152
                    Przebieg: 130232 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2015.11.06
                    Czas: 13:29:55


Adres 19: CAN Gateway       Plik etykiet: AKP\8T0-907-468.clb
Oznaczenie elementu: 8T0 907 468 K    HW: 8T0 907 468 K
  Komponent i/lub wersja: GW-BEM 4CAN-M H09 0092
           Kodowanie: 000303
           Kod serwisu: WSC 06335 000 00000
                      VCID: 4999BC99E02D5B69F91-801C
Znaleziono 1 błąd:

03041 - Zarządzanie energią aktywne
            000 - - - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00100000
                    Priorytet błędu: 7
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 189
                    Przebieg: 130803 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2015.11.23
                    Czas: 05:34:00

Pierwszy błąd wygląda dla mnie jak rozładowana bateria w kluczyku. Zresztą ostatnio zastanawiałem się nad jej wymianą, bo zauważyłem że zasięg pilota zmalał.

A drugi błąd o zarządzaniu energią w środku nocy? Słaby akumulator? Auto stało nieużywane kilka dni w garażu.

Opublikowano

Ten drugi to słabe aku, a ten pierwszy niestety nie wiem.

Opublikowano

Dzięki za potwierdzenie drugiego błędu. Czyli trzeba się powoli rozglądać za nowym aku.

Opublikowano

Mówiąc słabe aku, miałem na myśli nienaładowane. Czy nadaje się do wymiany, nie wiem.

Ba, ja nawet nie wiem czy moje kwalifikuje się do kubła. :(

Opublikowano

Z reguły robię dłuższe trasy, S/S nie mam, auto stoi w garażu, a nie mam pojęcia ile może mieć ten akumulator. Ostatnio taki błąd miałem jak cały dzień coś grzebałem w aucie i słuchałem przy tym radia - miał wtedy prawo się rozładować. Ale po 3-4 dniach bezczynności raczej nie powinien tak po prostu paść. Plus jest taki, że auto normalnie odpala i jeździ (no może troszkę dłużej kręci niż kiedyś).

Opublikowano

No to pewnie się kończy.

Opublikowano

Zobacz czy na którejś klemie nie ma wybitych nr. U mnie ostatnio zauważyłem że jest 25 10 jakby 25 tydzień 2010 roku. Może to być data produkcji aku ale nie musi.

Bateria pewnie pada, jak takie się rzeczy dzieją, jak przyjdzie większy mróz to czasem może całkiem paść.

Opublikowano

Jeśli chodzi o pierwszy błąd, to na pewno jest to rozładowana bateria w kluczyku. Dzisiaj na FISie pokazał mi się komunikat, żeby ją wymienić :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...