lord_maciek Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 (edytowane) Witam. Wymieniłem silnik tylnej wycieraczki bo skończył już swój żywot. Mam problem. Wycieraczka chodzi jak chce. Zatrzymuje się gdzieś w połowie bądź w 3/4 albo po przeciwnej stronie. Jak ja wyłącze to zostaje w aktualnej pozycji bądź wraca po kilkunastu sekundach. Czy ja jakieś ustawienia podstawowe w VAG'u czy może przywrócenie ustawień fabrycznych. Potrzebuje pomocy. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Edytowane 27 Listopada 2015 przez lord_maciek
Lukasz_mk2 Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 (edytowane) wymieniłeś silnik na nowy czy używany?? handlarze czasami nie wiedzą co sprzedają (tzn wiedzą, ale myślą że akurat im sie uda i u klienta będzie działał dobrze) i piszą że jest 100% sprawny, a w rzeczywistości po jego rozkręceniu można z niego wylać wodę. Wiem co piszę bo też się już raz przejechałem na "super sprawnym używanym silniku". Edytowane 27 Listopada 2015 przez Lukasz_mk2
jacek70 Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 Rozbierz silnik i przeczyść styki na tarczy . Stary smar powoduje brak styku i tak się dzieje.
lord_maciek Opublikowano 28 Listopada 2015 Autor Opublikowano 28 Listopada 2015 wymieniłeś silnik na nowy czy używany?? handlarze czasami nie wiedzą co sprzedają (tzn wiedzą, ale myślą że akurat im sie uda i u klienta będzie działał dobrze) i piszą że jest 100% sprawny, a w rzeczywistości po jego rozkręceniu można z niego wylać wodę. Wiem co piszę bo też się już raz przejechałem na "super sprawnym używanym silniku".Silnik jest nowy, ale zamiennik. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się