keiza1990 Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 Witam, Ostatnimi czasy w moim tiptronicu występuje denerwujące zjawisko ostrego szarpnięcia przy mocnej redukcji. Występuje przy prędkości ok 70-80km/h, kiedy wcisnę pedał do oporu i skrzynia zrzuci dwa biegi. Wtedy ostro szarpnie i towarzyszy temu coś w rodzaju stuku, jak przy walniętym przegubie. Co może być tego przyczyną? 2 tyś km temu był wymieniany olej i filtr w skrzyni. Wyczytałem gdzieś, że może tak być od zbyt niskiego poziomu oleju. Dodam, że po wymianie oleju w skrzyni nie była robiona żadna adaptacja. Czy da się to przeprowadzić Vagiem?
Robero321 Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 Po wymianie oleju nie musisz robić adaptacji. Szarpnięcie może być spowodowane niskim poziomem oleju zwłaszcza jeśli wymiana była robiona nie zgodnie z procedurą łatwo wlać za mało (musi byc odpowiednia temp. skrzyni aby sprawdzać poziom oleju w skrzynce...) Może również kończyć się konwerter. Podepnij vaga i sprawdź błędy w skrzyni czy jakieś się zapisały..
keiza1990 Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Opublikowano 27 Listopada 2015 Po wymianie oleju nie musisz robić adaptacji. Szarpnięcie może być spowodowane niskim poziomem oleju zwłaszcza jeśli wymiana była robiona nie zgodnie z procedurą łatwo wlać za mało (musi byc odpowiednia temp. skrzyni aby sprawdzać poziom oleju w skrzynce...) Może również kończyć się konwerter. Podepnij vaga i sprawdź błędy w skrzyni czy jakieś się zapisały.. Podpinałem Vag i żadnego błędu w sterowniku skrzyni nie było. Przy normalnej jeździe działa dobrze, płynnie zmienia biegi. Problem jest tylko przy mocnej redukcji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się