marcelinho Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Witam wszystkich .nie wiedziałem ze spotkam się z tak trudnym problemem do rozwiązania.przeczytalem mnóstwo różnych forum i w sumie każdy mi napisze "zrób kolego logi" ale na dobra sprawę nigdy jeżdżąc 7 lat nie musiałem .teraz stoję przed sporym problemem.nie mam mocy .wymienione przewody podciśnienia zamontowana używana pompa vacum która ....na chwilę dala trochę mocy i sprawiła załączanie turba (wyczytalem ze oprócz serwa steruje podciśnieniem na N75 )teraz czy przed zrobieniem logów jeśli w ogóle się to uda są jakieś metody żeby ktoś napisał krok po kroku co sprawdzić. Turbo nie ciągnie w ogóle ale nie ma typowego notlaufa bo rozpędza się do ponad 120 ale nie na ciągu. Przez chwilę był ale to od ponad 2700 obr a to też nie tak.z kolega patrzylismy sztanga turbo chodzi przy odpalaniu.jeszcze musze podmienić n75 z n 18.gdy po zgaszeniu silnika zdejmowalem przewód z n75 idący do gruszki to zeszło powietrze.kur...de o co chodzi.i ostatnia sprawa.czy jak mi typ ustawial kat wtrysku bo słabo palił na zimnym mógł zbyt słaba dawkę paliwa dać? ?
lukasz51237 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Kat wtrysku, a dawka paliwa to dwie różne sprawy. Podłącz vaga, zobacz co wyskakuje. Podmień n75 (większość tdi ma taki sam n75 nie musi być z afna) Zrób logi dynamiczne gr011.
marcelinho Opublikowano 28 Listopada 2015 Autor Opublikowano 28 Listopada 2015 Vag będzie w pn i zamienię n75 z n 18 zobaczymy.jesli chodzi o logi to tak jak w temacie
marcelinho Opublikowano 1 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2015 za***isty film.dziekuje.prosta sprawa widzę szkoda ze nie mam Vag a Haha. W ostateczności kolegi szef ma może udostępni. Mam błąd 00575 podmienialem N75 z N18 nic nie dało przepływomierz tez inny założyłem i d*pa.czy czas zajrzeć do środka turbo?sztanga pracuje ciśnienie na gruszce jest.WTF?
suzuki999 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Witam, u mnie podobnie.. Tylko że u mnie chodzi fajnie na każdym biegu, a na 4 ją odcina przy 130, 140km/h. Też nie mam pojecia czemu turbo ponoć jest jeszcze "sztywne", i przy 1,2,3 biegu jak puszczam sprzegło i chce zmienic bieg, to jest takie mieszanie powietrza jakby, moja pompa też poklejona to może coś z tym być.. no i pedał hamulca.. 3 razy dotkne i twardy..:/ co robić co..
lukaszooo Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Jesli chcesz moge wykonać ci pełną diagnostyke za free jak cos to PW.
suzuki999 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Witam, u mnie podobnie.. Tylko że u mnie chodzi fajnie na każdym biegu, a na 4 ją odcina przy 130, 140km/h. Też nie mam pojecia czemu turbo ponoć jest jeszcze "sztywne", i przy 1,2,3 biegu jak puszczam sprzegło i chce zmienic bieg, to jest takie mieszanie powietrza jakby, moja pompa też poklejona to może coś z tym być.. no i pedał hamulca.. 3 razy dotkne i twardy..:/ co robić co.. up@@@@@@@@@
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się