misiek95 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 No powinny być cztery takie sztuki w końcach wałków dźwigienek pompowtrysków : Jak któryś wypadnie , to silnik ma małe ciśnienie w magistrali olejowej i nie zapewnia ono prawidłowego napełniania popychaczy zaworów, co w prezencie nam daje piękne dudnienie z dolotu jutro musze tam zajrzeć u siebie. Dał byś rade wrzucić większe foty? bo nie moge coś powiększyć
nik23 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 (edytowane) http://naforum.zapodaj.net/73ecf2b590d2.jpg.html chociaz niewiem czy mi sie dobrze wydaje ale broki byly przypadłością b7 a nie b5. Jesli sie myle prosze sprostować Edytowane 21 Grudnia 2015 przez nik23
piotrsob1 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 No niestety fotki nie moje tylko gdzieś zapożyczone i to jest ich największy rozmiar
stiwi50 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2016 mam pytanie jeszcze, jesli rozbiore te pokrywe z góry to jak z olejem ? musze wlac nowy ?
piotrsob1 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 chociaz niewiem czy mi sie dobrze wydaje ale broki byly przypadłością b7 a nie b5. AJM to w prostej linii protoplasta AWX-a, AVF-a ,BKE i BRB, a także dwulitrowego BPW. We wszystkich występują takie same wałki dźwigienek pompowtrysków z aluminiowymi brokami mam pytanie jeszcze, jesli rozbiore te pokrywe z góry to jak z olejem ? musze wlac nowy ? Oleju nie musisz wymieniać .
nik23 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Tylko widzisz Piotr z brokami niebyło problemów dopóki tych silników nie zaczęto w Polsce składać. Cięcie kosztów. Chociaż myśle że gdyby je dzieci w chinach składały było by jeszcze gorzej
stiwi50 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2016 Ok Piotr dziękuje za odpowiedz. Cały temat wydrukuje i zbiorę sobie do kupy co do tych borkow. Mam nadzieje ze nic nie bede musiał wymieniać i wezmę sie za to jak sie ociepli. Szkoda tylko, ze jak wymieniał mi mechanik walek to nie wiedział o tym ze cos takiego istnieje. Chociaz byłem u pewnego mechanika ustawiać zbieżność to nie miał pojęcia ze cos takiego istnieje jak Broki , tylko powiedział ze chodzi jak by miał wytarty walek .. Heh . Witam ponownie, panowie jak sprawdzic kat synchronizacji walka czytałem o normach ale stwierdziłem ze najlepiej bedzie jesli zapytam, a także jak spraedzic ciśnienie oleju? Na jakim kanale przez VCDS sprawdzę ten kat ? Miałem na myśli prawdopodobnie kąt wtrysku czytałem se Normy (-2.9 do -3.4). A ktoś ustawił 0,9 i auto chodziło o wiele ciszej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się