Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowy wałek rozrządu pomocy , problem nie ustał


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No powinny być cztery takie sztuki w końcach wałków dźwigienek pompowtrysków :

39b2b91724640efem.jpg

89ce476518e9d403m.jpg

Jak któryś wypadnie , to silnik ma małe ciśnienie w magistrali olejowej i nie zapewnia ono prawidłowego napełniania popychaczy zaworów, co w prezencie nam daje piękne dudnienie z dolotu :naughty:

jutro musze tam zajrzeć u siebie. Dał byś rade wrzucić większe foty? bo nie moge coś powiększyć

Opublikowano (edytowane)
http://naforum.zapodaj.net/73ecf2b590d2.jpg.html chociaz niewiem czy mi sie dobrze wydaje ale broki byly przypadłością b7 a nie b5. Jesli sie myle prosze sprostować Edytowane przez nik23
Opublikowano

No niestety fotki nie moje tylko gdzieś zapożyczone i to jest ich największy rozmiar :naughty:

Opublikowano

mam pytanie jeszcze, jesli rozbiore te pokrywe z góry to jak z olejem ? musze wlac nowy ?

Opublikowano

chociaz niewiem czy mi sie dobrze wydaje ale broki byly przypadłością b7 a nie b5.

AJM to w prostej linii protoplasta AWX-a, AVF-a ,BKE i BRB, a także dwulitrowego BPW. :whistling:

We wszystkich występują takie same wałki dźwigienek pompowtrysków z aluminiowymi brokami :hi:

mam pytanie jeszcze, jesli rozbiore te pokrywe z góry to jak z olejem ? musze wlac nowy ?

Oleju nie musisz wymieniać .

Opublikowano

Tylko widzisz Piotr z brokami niebyło problemów dopóki tych silników nie zaczęto w Polsce składać. Cięcie kosztów. Chociaż myśle że gdyby je dzieci w chinach składały było by jeszcze gorzej

Opublikowano

Ok Piotr dziękuje za odpowiedz. Cały temat wydrukuje i zbiorę sobie do kupy co do tych borkow. Mam nadzieje ze nic nie bede musiał wymieniać i wezmę sie za to jak sie ociepli. Szkoda tylko, ze jak wymieniał mi mechanik walek to nie wiedział o tym ze cos takiego istnieje. Chociaz byłem u pewnego mechanika ustawiać zbieżność to nie miał pojęcia ze cos takiego istnieje jak Broki , tylko powiedział ze chodzi jak by miał wytarty walek .. Heh .

Witam ponownie, panowie jak sprawdzic kat synchronizacji walka czytałem o normach ale stwierdziłem ze najlepiej bedzie jesli zapytam, a także jak spraedzic ciśnienie oleju? Na jakim kanale przez VCDS sprawdzę ten kat ?

Miałem na myśli prawdopodobnie kąt wtrysku czytałem se

Normy (-2.9 do -3.4). A ktoś ustawił 0,9 i auto chodziło o wiele ciszej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...