Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Measuring Blocks 08 w 2.0 CR czy wystepuje ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Próbowałem wejść w Meas. Blocs - 08 w Engine 01 kablem 11.11.3 i nie dało rady.Pomyślałem, ze uwalony to kupiłem drugi taki sam. Też nic. Kupiłem więc 12.12, bo myślałem, że za słabe i też do Meas. Blocs wejść nie mogę. Czy ktoś na tym forum może WYRAŹNIE napisać czy w CAGA jest ta opcja dostępna???

Opublikowano

Próbowałem wejść w Meas. Blocs - 08 w Engine 01 kablem 11.11.3 i nie dało rady.Pomyślałem, ze uwalony to kupiłem drugi taki sam. Też nic. Kupiłem więc 12.12, bo myślałem, że za słabe i też do Meas. Blocs wejść nie mogę. Czy ktoś na tym forum może WYRAŹNIE napisać czy w CAGA jest ta opcja dostępna???

szukaj w adv.meas.values

Opublikowano (edytowane)

Czesc

Udalo ci sie rozwiazac ten problem ? u mnie na 10.6.4 jest to samo brak 08 MB i adv.meas.values silnik CJCA

Edytowane przez collega
Opublikowano

A czy ktos z forum zajmuje sie sprzedaza kabli odpowiednich do naszych samochodow ?

Opublikowano

A czy ktos z forum zajmuje sie sprzedaza kabli odpowiednich do naszych samochodow ?

Szukaj w innym DZIALE :hi:

Opublikowano

na ebayu masz multum tego :hi: szukaj jakieś nowszej wersji np. 14.0 lub wyzszej

Opublikowano

Do CAGA z 2010 r. też za słaby? Przecież ver. 12.12 jest świeży, a auto sprzed pięciu lat.

Opublikowano

Do CAGA z 2010 r. też za słaby? Przecież ver. 12.12 jest świeży, a auto sprzed pięciu lat.

Przeciez w zadnym 2.0 CR nie ma Meas. Blocs - 08 , tylko tak jak napisał rosk adv.meas.values

Tam masz wszystkie parametry, odzanczamy co chcemy sprawdzic sobie

Miedzy ORI VCDS a chinolem moga sie roznic opisy numerów

Opublikowano

Meas. Blocs - 08 potrzebne mi jest do przeprowadzenia procedury DPF Emergency Regeneration. Tam trzeba wejść właśnie w Meas. Blocs - 08 (dla CR).

Opublikowano

Meas. Blocs - 08 potrzebne mi jest do przeprowadzenia procedury DPF Emergency Regeneration. Tam trzeba wejść właśnie w Meas. Blocs - 08 (dla CR).

poczytaj 1 post

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/153458-procedura-wypalania-dpf-a4-b8-20-tdi-cr/?p=2199530#entry2199530

Opublikowano

Aby utrzymać wszystko super proste na tym stanowisku ... istnieją dwa rodzaje modułów sterujących w naszych pojazdach, UDS i non-UDS (starszego typu). UDS moduły typu zostały wprowadzone około 2009 roku z niektórych klastrów instrumentów. Z biegiem czasu, inne moduły poszedł do UDS protokołu. Z 2015 Golf, wszystkie moduły są w nim UDS typu. Aby określić, czy moduł pracy z jest UDS , na ekranie Otwórz sterowania spojrzeć na protokole, który jest w lewym górnym odcinku. Jeśli moduł jest UDS , wtedy listy UDS . Jeśli moduł jest non-UDS (legacy) Typ modułu, wtedy niezależnie od protokołu wspomniany moduł wymienione zostaną pokazane. Z UDS modułów, aby dane, wykonywać podstawowych ustawień i dostosowania, trzeba wybrać z listy. Zauważ, że nawet [Meas. Blocks - 08] nie jest opcją dla UDS modułów. To nie dlatego, że Ross-Tech, chociaż to byłoby zabawne, ale raczej to, co Niemcy zrobili.

SiqXxRj.jpg

Opublikowano (edytowane)

Jak w takim razie wykonac logi w UDS skoro 08 jest nie aktywna?

Edytowane przez Muskel1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...