stach81 Opublikowano 9 Lutego 2007 Opublikowano 9 Lutego 2007 Witam Przy jazdzie na zakretach w lewo przy predkosci od okolo 70 do 90 (male obroty silnika ponizej 2.5 tys) slysze stukanie dochodzace moim zdaniem z prawego tylniego kola. W warsztacie sprawdzili lozyska (sa ok) cisnienie w oponach wyrownane ( 2.1 bara) zimmerblocki wymienione jedyne co mi chodzi po glowie to wywazenie kol ? Jakie sa wasze doswiadczenia w powyzszym temacie ? POzdrawiam
chudineze Opublikowano 9 Lutego 2007 Opublikowano 9 Lutego 2007 Po pierwsze to bym sie zapoznał z regulaminem i przywitał się w dziale Newbie A co to Twojego zapytania to wynika z tego że masz oponę krzywą gdzieś musiały płótna strzelić i dlatego tak sie dzieję przerabiałem ten temat ale w innym pojeździe :smile: . Najlepiej zamień sobie to koło z zapasem i sprawdź czy będzie to samo.
adadur Opublikowano 12 Lutego 2007 Opublikowano 12 Lutego 2007 przede wszystkim podmień koło na inne. Jak podniesiesz auto do sprawdz łożysko/luzy na kole.
Gość peter19854 Opublikowano 19 Lutego 2007 Opublikowano 19 Lutego 2007 witam u mnie tez to sie dzieje przy takich samych parametrach tylko ze u mnie wali jak jade na wprost a jak jade w prawo to puka jak by z aramty strzelal
stach81 Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Opublikowano 28 Maja 2007 Rozwiązaniem moich stukow była wymiana przegubu zewnętrzengo po prawej stronie. i niunia jeździ nie stukając. Pozdrawiam wszystkich
oizdog Opublikowano 28 Maja 2007 Opublikowano 28 Maja 2007 Rozwiązaniem moich stukow była wymiana przegubu zewnętrzengo po prawej stronie. i niunia jeździ nie stukając. Pozdrawiam wszystkich Ja mam ten sam objaw ile kosztowała Cię ta przyjemność?
wojtek79 Opublikowano 28 Maja 2007 Opublikowano 28 Maja 2007 Ja też jakiś czas temu wymieniłem przegub ale po lewej stronie. Zapłaciłem za przegub 138zł. W komplecie z przegubem w pudełku był też smar do przegubów, sprężyna krążkowa, pierścień odległościowy, osłona gumowa, 2 opaski i śruba do przegubu.(moment dokręcania tej śruby to: dla śruby M14: 115 Nm i obrócić dalej o kąt 180 stopni a dla śruby M16: 190 Nm i obrócić dalej o kąt 180 stopni). Nie wiem ile kosztuje robocizna bo wymieniłem sobie sam. Powodem wymiany było to, że jak ruszałem na skręconych kołach to było słychać strzelanie i chrupanie. Przy jeździe na wprost i na zakrętach było OK.
stach81 Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Opublikowano 28 Maja 2007 Eee to jaki ty przegub kupiłes ?? Lobro to chyba nie było ? ja chyba jestem jeszcze za cienki (brak narzędzi i czasu) by zabierac sie za naprawy. chwilowo szukam silniczka do klimy bo mi padl (wymienie sam to juz akurat wiem jak). Jak zrobie dam jakiś materiał na fotostory. proszę uzupełnij profil
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się