jareks Opublikowano 13 Listopada 2008 Opublikowano 13 Listopada 2008 Witam - czy mam się zaniepokoić tym że na KTS mechanik stwierdził iż kąt wyprzedzenia zapłonu w mojej (A4 / 1,8 /96r, bez gazu) wynosi ( minus 12) a powinien być na plusie (+10) natomiast na VAG pokazywało +12 (przedział chyba jest od 0 do 12) czyli na VAG mieści się w zakresie Pomiary robiłem bo przy gwałtownym wciśnięciu gazu auto się dławi na każdym biegu (ma opóźniony zapłon czy co) Miał ktoś taki przypadek -- dzięki za podpowiedź
mateogda Opublikowano 13 Listopada 2008 Opublikowano 13 Listopada 2008 Jeżeli dobrze rozumiem KTS pokazał -12o ATDC (After Top Dead Center - za punktem zewnętrznym zwrotnym), a VAG pokazał +12o ale BTDC (Befor Top Dead Center - przed punktem zewnętrznym zwrotnym) i w takiej sytuacji będzie to ten sam kąt.
jareks Opublikowano 13 Listopada 2008 Autor Opublikowano 13 Listopada 2008 metaogda -- właśnie tak rozumując wszystko wygląda OK - tylko mechanik po diagnozie KTS chciał mi przestawiać pasek rozrządu (cyt. ten silnik nie powinien pracować!) a ja przejechałem już 3,5 tyś po wymianie - tylko to dławienie mnie denerwuje -- TEN FACHOWIEC JEST DLA MNIE SPALONY dzięki za potwierdzenie
marewel Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 - tylko mechanik po diagnozie KTS chciał mi przestawiać pasek rozrządu Z tym ze to by mu nic nie dało bo zapłon jest zsynchronizowany z walem korbowym a nie z walkiem rozrządu. Nie czaje tez jak on ma sie tam przestawic chyba ze czujnik zacznie szwankowac.
Dev Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 zapłon jest uzależniony od tych dwóch czujników nie tylko od jednego
jareks Opublikowano 14 Listopada 2008 Autor Opublikowano 14 Listopada 2008 zrobienie statycznych logów Z VAG da pełny obraz mojego problemu z dławieniem się silnika czy muszą być dynamiczne ???????? b czy czujnik szwankuje to raczej nie sprawdzę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się