Skocz do zawartości
IGNOROWANY

CZERWONY T5.2


griga-st

PAKIET EDITION   

18 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Zakladac pakiet EDITION ?

    • Zakladaj. Dodaje sportowego charakteru.
      9
    • Nie! Naklejki i czarny dach to wiocha.
      9


Rekomendowane odpowiedzi

Jak on sie tu rozcywichał z modzenim, a B8 to nie chciał modzić :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zachowanie równowagi w naturze. Ty nie rzeźbisz to ja muszę więcej.

Poza tym mam pretekst żeby się z domu urwać :decayed: :

t6zhk4r2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zachowanie równowagi w naturze. Ty nie rzeźbisz to ja muszę więcej.

Poza tym mam pretekst żeby się z domu urwać :decayed: :

t6zhk4r2.jpg

źle spasowana tapicerka na słupku :P

Kojarzysz czy w tych pudłach VW było montowane coś na kształt HBA??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koła nie mogą być większe jak fabryka pozwala. HBA od T6. Hamulce na tygodniu. Nie mogę się doczekać. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, wójt z Lutowisk(sam wybrałem :doh:) nas gnębi bo wilki płoszą dwudziestki :decayed: Będę miał chwile to znajdę wykładnię :wink:


Koła na aucie i kurczaczek...podoba mi się aaaale: bez gwintu się nie obędzie... Te -40 to jest nic... :kwasny: 19"+40 profil=16"+65profil. Do 20" opona jest 275. Przy tej szerokości ciężko będzie otworzyć drzwi. Trzeba szukać felgi z odpowiednim ET. I tak w kolo Macieja :facepalm: Sami zobaczcie:

i8wlyf9f.jpg

5a7ojb3u.jpg

dv8yzitc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie masz Et tych felg?? U mnie jeszcze chyba mniej miejsca po otwarciu drzwi :facepalm: Co do zawiasu jak na -40 to faktycznie :kwasny: Sam myślałem żeby założyć -30 a tu praktycznie nie wielka różnica niż to co mam obecnie. Tak z ciekawości jakie miałeś oryginale oznaczenie zawieszenia czy 1BV? No i mała prośba czy mógłbyś podrzucić mi kodowanie od siebie z Adresu 6E: Ctrl Head Roof (J702)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem wyżej, ET 37 przy 8,5. Oryginalne było BA. Czyli jest niżej o 10mm od BV. Niestety -40 to max na sprężynach. Są jakieś no-name -55, ale to nie dla mnie. Trzeba B14 zakładać żeby było niżej.
Kodowanie nie prędko. Kabel ma mój kolega. Dopiero przy rezaniu łopatek będę miał zpowrotem.

Właśnie wróciłem z garażu :)

o5aiaa82.jpg

Wreszcie wygląda to w miarę normalnie. Nie jest to jakiś sportowy wynalazek tylko zacisk od ciężarowego samochodu. Wcale nie zdziwił bym się jak by był zaadoptowany od jakiegoś MAN-a :grin: Kurde spociłem się przy zakładaniu! Sam zacisk pewnie z dziesięć kilo wazy, a jedna tarcza dwanaście :facepalm:

kbtp7ma5.jpg

Edytowane przez griga-st
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Farba to zwykly sprej zaroodporny, lekko trysniety na tarcze aby nie korodowala.

Czym wyczysciles piasty przed montazem na auto ? W jakim stanie byly piasty po zdjeciu starej tarczy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A, oki. Nie no Dev, zaraz strzele focha :grin: Przy gratach dłubie dwadzieścia lat. Czystość to podstawa. Piasta była błyszcząca. Zero rdzy:

afc7e3wi.jpg


Tarcza tez. Cienki film z pasty ceramicznej i zakładanie. Może farba zebrała się na klocku...


Nowe tarcze i jest git :thumbup1: Zakładam zwykle(prawdziwego) Textara. Ponoć są lepsze, ale dla mnie trzyma stabilny, dobry poziom przy konkurencyjnej cenie wiec wleciał i tym razem:

o46hn9mc.jpg

Następny temat to zewnętrzny EDITION pakiet.... Robić czy nie robić? Mam straszna alergie na nalepki, ale tu całkiem OK wygląda. No i mam wszystkie pierdółki do niego kupione. :eusathink:


Ostatnio na forum furorę robią kubki-popielniczki wiec i ja pochwale się moim VW oryginalnym WIADERKIEM! :banan::grin:

hjxtxe98.jpg

Oczekuje lawiny komentarzy. :decayed:

Edytowane przez griga-st
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz boczki od zwykłego transportera :huh: A auto oklejaj bo fajnie wygląda :wink:

Edytowane przez miodzio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, cały kokpit to Tras. Ale na wypasie:-D. Jak pisałem wcześniej moim absolutnym priorytetem były wiek, przebieg i gwarancja. Miałem dwie wioski dalej highline, absolutne pełne jajko tylko dwa i pół roku z 60T i go nie wziąłem ;-) A, i jeszcze haka nie miało być gdzie hak to standard:-S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tylko u mnie idzie taka jak do passka ;-) U ciebie jak do tuarega ;-)

Auto idzie na wymianę drzwi ? elektrycznych. Może przy okazji silnik wymienia:-) :-)

Edytowane przez griga-st
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym :)

W przyszłym tygodniu urlop. Na to konto nowy mod. Nie do dostania używane...:

oteatxaq.jpg


Jak by ktoś chciał właścicielowi T5 zrobić prezent w postaci banki oleju, to musi wiedzieć ze banka będzie mało. Tu klekot potrzebuje 7.5L :wink:

No i przymiarki do odmulenia :)

2iu5e2js.jpg

===============

Wczoraj zrobione obowiązkowe, coroczne czyszczenie klimy. Przemyta specjalnym preparatem i przedmuchana 40 min. ultradźwiękami. Tu dużo łatwiej przeprowadzona operacja jak w B8. Wszystko na wierzchu. Wystarczy wyciągnąć filtr i parownik mamy jak na dłoni :)

Jak zwykle profi robota gościa z Ustrzyk :thumbup1:(tel.604454071)

zwv95y4l.jpg


Pamiętamy ze w T5 mamy dwie klimy. Przód i prawy tył. czyli inspekcja kosztuje x2 :kox:

Edytowane przez griga-st
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...