Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mrugajace Xenony - żarniki?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem posiadaczem A4 B7 z bi-xenonem otoz sprowadzilem auto z DE przy powrocie na autostradzie zauważyłem mrugający lewy xenon pomyślałem ze może być to wina przetwornicy, jednak prawy po jakiś czasie zaczął zachowywać się tak samo - przygasa, przerywa, czasami całkowicie się wyłącza na parę sekund.

Proszę mi powiedzieć czy to możne być wina żarników? Powiem szczerze świeci naprawdę OK barwa jest jasna.

Opublikowano

U mnie jest ten sam problem. Chwilowo pomogła wymiana żarników. Problem powrócił ze zdwojoną siłą po 3ms - lewy xenon się spalił.

Zwaliłem całą sprawę na nie orginalne żarniki (?)

Opublikowano

Tak to najprawdopodobniej wina żarników że mrugają. Temat wałkowany wiele razy na forum wystarczy poszukać i poczytać.

Jeśli po wymianie żarników padają przetwornice to w prawie każdym przypadku winne są dziadowskie podróby palników za 150 czy 200 zł na allegro choć w sklepach też tego shitu jest od od groma i naprawdę trzeba uważać żeby nie popalić przetwornic

Opublikowano (edytowane)

Wina leży po stronie wadliwych przetwornic które były wstawiane do połowy 2007 roku. Wymiana zarnika

chwilowo pomaga po czym problem powraca. Najlepiej kupic przetwornice i wymienić. Ważne żeby były przynajmniej od połowy 2007 najlepiej od 2008. Data produkcji jest na nalepce przetwornicy.

Przy szukaniu przetwornic należy zwrócić uwagę na to, że sa 2 rodzaje. Skrętne i nie skrętne.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Piszesz o przetwornicach z b6 b7 czy z b8 ??? Bo autor wątku ma B7 ja rownież i nie zauważyłem problemu przetwornic natomiast żarniki tak uwalją przetwornice.Przy ori palnikach niema z nimi problemów.

Opublikowano

Mowa o przetwornicach w B7. Ty w B6 masz inne przetwornice wiec problem mrugania u Ciebie nie występuje. Miałem B7 i sam to przerabiałem wiec wiem o czym mówię. Po za tym, problem ten było wiele razy tu na forum poruszany. Dokładnie mówiąc chodzi o kondensatory w przetwornicach które nie trzymają napięcia.

Opublikowano

Nie kolego mam B7 i to dwa komplety przetwornic a właściwie kompletnych lamp i na żadnym nie występuje mruganie,Testowane od jakichś 4 lat

Mruga palnik co sprawdziłem zamieniając stronami palniki.

Masz jakiś link do info o tych kondensatorach bo nie przypominam sobie abym widział takie info o przetwornicach z B7

Opublikowano

Nie kolego mam B7 i to dwa komplety przetwornic a właściwie kompletnych lamp i na żadnym nie występuje mruganie,Testowane od jakichś 4 lat

Mruga palnik co sprawdziłem zamieniając stronami palniki.

Masz jakiś link do info o tych kondensatorach bo nie przypominam sobie abym widział takie info o przetwornicach z B7

To może zacznij od poprawnego opisu w profilu zanim zaczniesz powątpiewać w wiarygodność wypowiedzi innych użytkowników.

Nie mam linka dla Ciebie bo nie zapisuje każdego linka to tysiąca różnych tematów poruszanych na forach.Jeżeli dobrze pamiętam, wyczytałem to na niemieckim forum bo tam właśnie pełno informacji na ten temat.

Gdybym tego nie przerabiał osobiście nie wypisywałbym bzdur na forum. To że Tobie akurat nie mrugaja może mieć właśnie związek z data produkcji Twojego B7 lub z niedawną wymianą żarników. Po za tym nie mowiłem, że problem dotyczy bezwzględnie wszystkich przetwornic tylko, że występuje on w pewnym okresie produkcyjnym. Jezeli Tobie nie mruga to się ciesz.

Prosze kolego, specjalnie dla Ciebie:

http://www.a4-freunde.com/showwiki.php?title=Xenon+flackert+flimmert

Opublikowano

Nie muszę nic zaczynać.. profil mam właściwy. (Nie muszę mieć jednego ani dwóch samochodów to tak na marginesie).

Poza tym nie mam zamiaru z Tobą dyskutować bo zapytałem z ciekawości aby się dowiedzieć czegoś nowego a nie dyskutować bez sensu.

Nie wiem ale na forum panuje jakaś psychoza chcesz się czegoś dowiedzieć to zaraz dostajesz odzew jak by się kogoś oskarżyło o nie wiem co, ale to chyba nie tylko tu.

Pozdrawiam :hi:

Opublikowano (edytowane)

Móże powinieneś w swoim tekście #7 poszukać odpowiedzi

Fakt jest, przetwornice nie dają/utrzymuja napięcia dlatego łuk gaśnie.

Jest informacja techniczna w bazie danych Audi tzw. TPI 2008706/9 i tam jest opisany ten problem. Audi jako rozwiązanie wymienia felerne przetwornice.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Ok dzięki a nie wiesz czy jest na nie może jakaś akcja serwisowa. Może się przyda info dla potomnych

Opublikowano

Ok dzięki a nie wiesz czy jest na nie może jakaś akcja serwisowa. Może się przyda info dla potomnych

Nie ma bo Audi wymieniało tylko w ramach gwarancji lub przy nie wielkim przebiegu i krótko po upłynięciu okresu gwarancji częściowo tylko obciążając klienta. Ze względu na to, że pierwsze B7 osiągnęły już 10 lat, nie ma co liczyć na przejęcie kosztów ze strony Audi.

BTW

Te same przetwornice były montowane np:Audi A3, TT a nawet innych markach takich jak Peugeot, Volvo i Fiat. Różnica minimalna.

Opublikowano

Nie bylo jakiejs serwisowej na przetwornice?

Opublikowano

Nie bylo jakiejs serwisowej na przetwornice?

Nie bylo.

Opublikowano

Dokładnie mówiąc chodzi o kondensatory w przetwornicach które nie trzymają napięcia.

jeśli to tylko kondensatory to naprawa nie powinna być trudna i droga, a zwykły elektronik sobie z tym poradzi?

Opublikowano

Na aledrogo ogłasza się firma co regeneruje przetwornice.

Robiłem u nich jedną swoją i działa do dziś.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...